Verloren spullen

Hallo iedereen. Wij zijn sinds maandagnacht terug van een zeer leuk verblijf in Disneyland. We hadden echt de tijd van ons leven. We verbleven in David Crocket. Maandagochtend vertrokken we daar om kwart na 9 in alle haast omdat we om half 10 ontbijt met de disneyfiguren gereserveerd hadden. Nadat de sleutel was binnen geleverd, bedachten mijn kinderen ineens dat ze hun knuffels in onze cottage hadden laten liggen. Ik zei: als we nu terug gaan, zijn we te laat voor ons ontbijt. We zullen zien of we van daar uit kunnen bellen en eventueel na het ontbijt terug gaan. Tijdens het ontbijt heeft mijn man aan een medewerkster daar uitgelegd wat er gebeurd was en in ons bijzijn heeft ze naar de Ranch gebeld waar ze ons verzekerden dat ze de beren zouden verzamelen (het waren er wel een aantal, 4 kinderen en elk een 4-tal knuffels) en dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Ze zouden vanaf 3u op ons wachten bij de receptie. We mochten ook pas 's avonds gaan, vlak voor we naar huis zouden vertrekken. Omdat iedereen in Disney zo behulpzaam is, vertrouwden we er echt volledig op. Echter, 's avonds... jullie voelen het al aankomen, reden wij naar de ranch om de beren op te halen... er lagen een paar beren in een zak, maar meer dan de helft van de beren is gewoon weg! Opvallend of niet, de duurdere exemplaren zijn weg. Mijn kinderen heel over hun toeren, huilen huilen... mijn zoontje zijn geboortebeertje zat er bij, enkele knuffels die mijn dochter zelf betaald had. Aan de receptie zeiden ze niets te weten, zij hadden enkel de zak zien staan. Ze hebben gezocht, maar niets meer gevonden. Het was toen al 23u, dus ze zeiden niets voor ons te kunnen doen op dat moment. Ze zouden het eens aan de poetsvrouw vragen. Gisteren heeft mijn man terug gebeld: ze wisten nog steeds niet wat er gebeurd was en ze moesten het nog steeds aan de poetsvrouw vragen. Gisterenavond hebben ze dan wel teruggebeld dat ze nog steeds niets wisten. Mijn kinderen zijn superverdrietig en bijgevolg: ik ook. Had ik het geweten dat het niet te vertrouwen was, waren we na het ontbijt terug gereden. Ik voel me erg machteloos en ik ben ook erg boos. Hebben jullie misschien een idee wat ik nog kan doen? Om er wat druk achter te zetten? Het feit dat we als antwoord krijgen dat ze het "nog moeten vragen aan de poetsvrouw" geeft me geen vertrouwen, want komaan hè, dat had gisterenmorgen al kunnen gebeuren.
Pfff, het was zo een leuke vakantie, maar echt een tegenvallende afsluiter. :'(

Reacties

  • Hallo iedereen. Wij zijn sinds maandagnacht terug van een zeer leuk verblijf in Disneyland. We hadden echt de tijd van ons leven. We verbleven in David Crocket. Maandagochtend vertrokken we daar om kwart na 9 in alle haast omdat we om half 10 ontbijt met de disneyfiguren gereserveerd hadden. Nadat de sleutel was binnen geleverd, bedachten mijn kinderen ineens dat ze hun knuffels in onze cottage hadden laten liggen. Ik zei: als we nu terug gaan, zijn we te laat voor ons ontbijt. We zullen zien of we van daar uit kunnen bellen en eventueel na het ontbijt terug gaan. Tijdens het ontbijt heeft mijn man aan een medewerkster daar uitgelegd wat er gebeurd was en in ons bijzijn heeft ze naar de Ranch gebeld waar ze ons verzekerden dat ze de beren zouden verzamelen (het waren er wel een aantal, 4 kinderen en elk een 4-tal knuffels) en dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Ze zouden vanaf 3u op ons wachten bij de receptie. We mochten ook pas 's avonds gaan, vlak voor we naar huis zouden vertrekken. Omdat iedereen in Disney zo behulpzaam is, vertrouwden we er echt volledig op. Echter, 's avonds... jullie voelen het al aankomen, reden wij naar de ranch om de beren op te halen... er lagen een paar beren in een zak, maar meer dan de helft van de beren is gewoon weg! Opvallend of niet, de duurdere exemplaren zijn weg. Mijn kinderen heel over hun toeren, huilen huilen... mijn zoontje zijn geboortebeertje zat er bij, enkele knuffels die mijn dochter zelf betaald had. Aan de receptie zeiden ze niets te weten, zij hadden enkel de zak zien staan. Ze hebben gezocht, maar niets meer gevonden. Het was toen al 23u, dus ze zeiden niets voor ons te kunnen doen op dat moment. Ze zouden het eens aan de poetsvrouw vragen. Gisteren heeft mijn man terug gebeld: ze wisten nog steeds niet wat er gebeurd was en ze moesten het nog steeds aan de poetsvrouw vragen. Gisterenavond hebben ze dan wel teruggebeld dat ze nog steeds niets wisten. Mijn kinderen zijn superverdrietig en bijgevolg: ik ook. Had ik het geweten dat het niet te vertrouwen was, waren we na het ontbijt terug gereden. Ik voel me erg machteloos en ik ben ook erg boos. Hebben jullie misschien een idee wat ik nog kan doen? Om er wat druk achter te zetten? Het feit dat we als antwoord krijgen dat ze het "nog moeten vragen aan de poetsvrouw" geeft me geen vertrouwen, want komaan hè, dat had gisterenmorgen al kunnen gebeuren.
    Pfff, het was zo een leuke vakantie, maar echt een tegenvallende afsluiter. :'(

    Hoi melissa18,

    Wat vervelend zeg! Mijn advies: Stuur een email met dit hele verhaal naar de officiële Nederlandse klantenservice van Disney via dlp.clientenservice@disney.com onder vermelding van je reserveringsnummer. Hopelijk kunnen zij je verder helpen om de vermiste beren terug te krijgen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo iedereen. Wij zijn sinds maandagnacht terug van een zeer leuk verblijf in Disneyland. We hadden echt de tijd van ons leven. We verbleven in David Crocket. Maandagochtend vertrokken we daar om kwart na 9 in alle haast omdat we om half 10 ontbijt met de disneyfiguren gereserveerd hadden. Nadat de sleutel was binnen geleverd, bedachten mijn kinderen ineens dat ze hun knuffels in onze cottage hadden laten liggen. Ik zei: als we nu terug gaan, zijn we te laat voor ons ontbijt. We zullen zien of we van daar uit kunnen bellen en eventueel na het ontbijt terug gaan. Tijdens het ontbijt heeft mijn man aan een medewerkster daar uitgelegd wat er gebeurd was en in ons bijzijn heeft ze naar de Ranch gebeld waar ze ons verzekerden dat ze de beren zouden verzamelen (het waren er wel een aantal, 4 kinderen en elk een 4-tal knuffels) en dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Ze zouden vanaf 3u op ons wachten bij de receptie. We mochten ook pas 's avonds gaan, vlak voor we naar huis zouden vertrekken. Omdat iedereen in Disney zo behulpzaam is, vertrouwden we er echt volledig op. Echter, 's avonds... jullie voelen het al aankomen, reden wij naar de ranch om de beren op te halen... er lagen een paar beren in een zak, maar meer dan de helft van de beren is gewoon weg! Opvallend of niet, de duurdere exemplaren zijn weg. Mijn kinderen heel over hun toeren, huilen huilen... mijn zoontje zijn geboortebeertje zat er bij, enkele knuffels die mijn dochter zelf betaald had. Aan de receptie zeiden ze niets te weten, zij hadden enkel de zak zien staan. Ze hebben gezocht, maar niets meer gevonden. Het was toen al 23u, dus ze zeiden niets voor ons te kunnen doen op dat moment. Ze zouden het eens aan de poetsvrouw vragen. Gisteren heeft mijn man terug gebeld: ze wisten nog steeds niet wat er gebeurd was en ze moesten het nog steeds aan de poetsvrouw vragen. Gisterenavond hebben ze dan wel teruggebeld dat ze nog steeds niets wisten. Mijn kinderen zijn superverdrietig en bijgevolg: ik ook. Had ik het geweten dat het niet te vertrouwen was, waren we na het ontbijt terug gereden. Ik voel me erg machteloos en ik ben ook erg boos. Hebben jullie misschien een idee wat ik nog kan doen? Om er wat druk achter te zetten? Het feit dat we als antwoord krijgen dat ze het "nog moeten vragen aan de poetsvrouw" geeft me geen vertrouwen, want komaan hè, dat had gisterenmorgen al kunnen gebeuren.
    Pfff, het was zo een leuke vakantie, maar echt een tegenvallende afsluiter. :'(

    Hoi Melissa,

    Wat een vervelende situatie!
    Zoals Lars al zei:'mail even met het officiële mailadres van Disney.
    Mochten ze je hier niet verder kunnen helpen, dan zou je nog met de Accomodatie kunnen bellen en vragen naar de direct leidinggevende van de huishouding.
    Disney kan exact zien welke medewerker op welke tijd de kamer heeft betreden.
    (Wij hebben dit 1,5 jaar geleden gehad in new york hotel. Daar was de huishouding zo behulpzaam geweest om een aantal dure make-up producten mee te nemen uit de badkamer, die hoefde ik zelf niet meer op te gebruiken )
    Over het algemeen genomen is Disney altijd wel van een passende oplossing. Echter persoonlijke waarde zoals een geboorteknuffel is altijd lastig op te lossen, wanneer ze het niet terug zouden kunnen halen.

    Heel veel succes!

    Groet,
    Carlien
Log In of Registreer om te reageren.