25e verjaardag Disneyland Paris

februari 2017 aangepast in Algemeen
Is er al bekend wat er in het jubileum jaar 2017 aan extras komt of gedaan wordt in DLP ?
«1

Reacties

  • Is er al bekend wat er in het jubileum jaar 2017 aan extras komt of gedaan wordt in DLP ?

    Hoi,
    Ik weet dat in de eerste drie maanden van het nieuwe jaar, disney studios helemaal in het teken is van Star wars. Extra parades, star wars figuren lopen rond, en als het goed is wordt er wat gereflecteerd op de tower of terror.. maar dat is nog niet helemaal zeker. Het is de eerste keer sinds de opening van studios dat er een thema daar wordt gehouden ipv disneyland park

  • Bovenstaand word The Season of the Force genoemd. Dit vind allemaal plaats in de Walt Disney Studios. Vanaf april viert Disneyland Park de 25e verjaardag. Er komt een nieuwe parade, nieuwe versie van Dreams met Mickey als rode draad (nu is dat Peter Pan), een nieuwe show op de Castle Stage en vast nog meer leuke verrassingen!
  • Is er al bekend wat er in het jubileum jaar 2017 aan extras komt of gedaan wordt in DLP ?

    Zoals RogerM al aangeeft, zal er nieuw entertainment te zien zijn, zoals een nieuwe parade, nieuwe avondshow, nieuwe show op de Castle Stage en een nieuwe dagelijkse happening op Central Plaza. Daarnaast krijgen bestaande attracties een upgrade met nieuwe technieken en scenes. Star Tours: The Adventures Continue wordt de 'hoofdattractie' met o.a. wisselende bestemmingen in 3D.
    dotty03 zei:


    Hoi,
    Ik weet dat in de eerste drie maanden van het nieuwe jaar, disney studios helemaal in het teken is van Star wars. Extra parades, star wars figuren lopen rond, en als het goed is wordt er wat gereflecteerd op de tower of terror.. maar dat is nog niet helemaal zeker. Het is de eerste keer sinds de opening van studios dat er een thema daar wordt gehouden ipv disneyland park

    Het nieuwe Star Wars seizoen 'Season of the Force' is inmiddels officieel door Disney bevestigd met mini shows, Star Wars figuren en een nieuwe avondshow met projecties op de Tower of Terror. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/star-wars-season-of-the-force-2017-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft meer informatie bekend gemaakt over de viering van de 25ste verjaardag met vernieuwde attracties, nieuwe shows, parade en vuurwerk. Lees meer: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/25ste-verjaardag-disneyland-paris-shows-parades-vuurwerk.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2016 aangepast
    Hoi Lars, Weet jij soms vanaf wanneer we gaan kunnen boeken voor de periode van april 2017. Ik heb al gezien dat bij de partnerhotels B&B al geen enkele kamer meer vrij is voor de periode dat wij willen gaan (2de week vd paasvakantie). Het zal ook wel heel druk zijn door de 25ste verjaardag. Ik had graag gewacht om te boeken bij een partnerhotel omdat ik graag eerst de prijzen zou willen weten met jaarkaartkorting in deze periode in een disneyhotel. Bij de reserveringslijn voor jaarkaarten konden ze een week geleden nog niet zeggen wanneer de prijzen beschikbaar zouden zijn. Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Hoi Lars, Weet jij soms vanaf wanneer we gaan kunnen boeken voor de periode van april 2017. Ik heb al gezien dat bij de partnerhotels B&B al geen enkele kamer meer vrij is voor de periode dat wij willen gaan (2de week vd paasvakantie). Het zal ook wel heel druk zijn door de 25ste verjaardag. Ik had graag gewacht om te boeken bij een partnerhotel omdat ik graag eerst de prijzen zou willen weten met jaarkaartkorting in deze periode in een disneyhotel. Bij de reserveringslijn voor jaarkaarten konden ze een week geleden nog niet zeggen wanneer de prijzen beschikbaar zouden zijn. Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Aanbiedingen voor aankomsten tijdens de 25ste verjaardag worden medio november verwacht. Prijzen voor kamers met jaarkaartkorting kunnen alleen bij Disney zelf worden opgevraagd of bekijk de aanbiedingen in de Disney hotels via de zoekmachine van Expedia onder het kopje 'Aanbiedingen room only prijzen': http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ok dank je wel Lars. groetjes Anja
  • Hoi allemaal,

    De boekingen voor heel 2017 (25ste verjaardag) zijn nu open met de speciale vroegboekaanbieding waarbij je tot 2 nachten & 2 dagen gratis ontvangt. Ga hiervoor naar onze actie pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl. Gebruik vervolgens onze handige zoekmachine onder het kopje 'Prijzen & Boeken' en vul de gegevens in van je reisgezelschap om de prijzen te ontdekken en te boeken.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hoi,

    26 maart begint de nieuwe show 'Disney Illuminations' & gaat de Star Tours weer open. We zouden ons paspoort moeten verlengen en hebben dat weekend uitgekozen.

    Nu zaten we met de volgende vragen
    1. Wilt dit zeggen dat 25/3 de show 'Disney Dreams' nog getoond w
    2. Wilt dit zeggen dat 26/3 de nieuwe parade ook gaat zijn? Of is dit pas 12 april?
    3. Indien 2 ja is: is dan de oude parade nog te zien op 25/3?

    Alvast bedankt

    Grtz
    Leen
  • Leen zei:

    Hoi Hoi,

    26 maart begint de nieuwe show 'Disney Illuminations' & gaat de Star Tours weer open. We zouden ons paspoort moeten verlengen en hebben dat weekend uitgekozen.

    Nu zaten we met de volgende vragen
    1. Wilt dit zeggen dat 25/3 de show 'Disney Dreams' nog getoond w
    2. Wilt dit zeggen dat 26/3 de nieuwe parade ook gaat zijn? Of is dit pas 12 april?
    3. Indien 2 ja is: is dan de oude parade nog te zien op 25/3?

    Alvast bedankt

    Grtz
    Leen

    Hoi Leen,

    Op 25 maart zijn er soft openings / previews / press events voor al het entertainment van de 25ste verjaardag. Hierdoor zal Disney Stars on Parade en Disney Illuminations op die dag al te zien als voorproefje. Even een slag om de arm of dit (wat betreft Illuminations) alleen voor de pers zal zijn, of ook voor reguliere bezoekers die dag. Zowel Disney Magic on Parade, als Disney Dreams hebben op 24 maart hun allerlaatste voorstelling. Vanaf 26 maart is al het nieuwe entertainment voor de 25ste verjaardag dagelijks voor alle bezoekers te zien in het Disneyland Park. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/25ste-verjaardag-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,ik ga ook 26 mrt tm 29 mrt,ik vrees alleen dat t giga druk zal zijn ivm 25 jr. of zal t maandag tm woensdag meevallen?
    Groetjes AnneMarir
  • kippie zei:

    Hoi Lars,ik ga ook 26 mrt tm 29 mrt,ik vrees alleen dat t giga druk zal zijn ivm 25 jr. of zal t maandag tm woensdag meevallen?
    Groetjes AnneMarir

    Hoi kippie,

    De drukte zal zich voornamelijk concentreren in het weekend (25 & 26 maart) met het press event en de officiële opening van de 25ste verjaardag. Daarna blijft het drukker dan in dezelfde periode vorig jaar, maar wel minder dan het weekend ervoor. Tijdens jullie verblijf wordt zondag de drukste dag. Wellicht een tip om de populaire attracties pas vanaf maandag te doen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Hoi,

    Onze hotelkamer is net geboekt voor 24 - 26/3. Toen ik belde met de hoteldesk vermelde ze mij dat er een softopening kwam op 25/3 waarbij ook de jaarpaspoorten konden van genieten... Weet je hier meer over? Hoe kunnen we ons registreren?

    Alvast bedankt!
    Leen
  • Leen zei:

    Hoi Hoi,

    Onze hotelkamer is net geboekt voor 24 - 26/3. Toen ik belde met de hoteldesk vermelde ze mij dat er een softopening kwam op 25/3 waarbij ook de jaarpaspoorten konden van genieten... Weet je hier meer over? Hoe kunnen we ons registreren?

    Alvast bedankt!
    Leen

    Hoi Leen,

    Er is nog niks bekendgemaakt over eventuele previews voor jaarkaarthouders of soft openings. Disney maakt binnenkort meer informatie bekend over het lanceringsweekend van de 25e verjaardag. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

    Groetjes,
    Lars
  • hoe laat begint de parade en het vuurwerk begin mei
    Vuurwerk volgens mij om 22.00 uur ? klopt dit
  • magda zei:

    hoe laat begint de parade en het vuurwerk begin mei
    Vuurwerk volgens mij om 22.00 uur ? klopt dit

    Hoi magda,

    De parade begint doorgaans rond 17:00-17:30 uur en het vuurwerk is altijd op het moment dat het Disneyland Park sluit. Dit verschilt dus per dag. Voor mei is het entertainmentprogramma met tijden nog niet bekend. Dit wordt 1-2 weken op voorhand beschikbaar gesteld en is dan hier te downloaden: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/actueel-entertainmentprogramma-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    is er inmiddels al meer bekend over 25 Maart, komen er inderdaad softopenings van de Stars on parade en Illuminations ?

    Groetjes,
    Jolanda
  • Hoi Lars,

    is er inmiddels al meer bekend over 25 Maart, komen er inderdaad softopenings van de Stars on parade en Illuminations ?

    Groetjes,
    Jolanda

    Hoi Disneyfam,

    Er wordt inderdaad door cast members aangegeven dat er 25 maart soft openings / previews zullen zijn van het 25e verjaardag entertainment. Dit is echter niet officieel en Disney kan dit zonder aankondiging vooraf annuleren, maar meestal zijn er de dag vóór de première van een nieuw 'seizoen' altijd soft openings, dus het lijkt logisch dat dit op 25 maart ook zal gebeuren.

    Groetjes,
    Lars
  • Is er een livestream via YouTube of wordt de officiële opening ook op tv uitgezonden?
  • Is er een livestream via YouTube of wordt de officiële opening ook op tv uitgezonden?

    Hoi demybrekhof,

    Momenteel is nog niet bekend of Disney dit weekend een live stream gaat doen van de lancering. Wellicht gaat dit op 12 april gebeuren als het resort 'echt' 25 jaar bestaat.

    Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand wanneer de tijdelijke Main Street Electrical Parade te zien is is dit dagelijks of alleen op bepaalde momenten want ik het op de disney site niet vinden ik zag alleen dat deze verlengt is tot en met augustus
  • Hoi andrebouw,

    welke Main Street Electrical Parade bedoel je? In Disneyland Parijs kun je momenteel de vernieuwde parade "Disney Stars on Parade" zien, die vernieuwd is t.g.v. het 25-jarig jubileum.
    Meer informatie over deze parade lees je hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-stars-on-parade-disneyland-paris
  • Zullen de openingstijden in december wat langer zijn dan normaal ivm de 2e verjaardag? Duurt nog zo lang en kan niet wachten om een planning te maken :(
  • Zullen de openingstijden in december wat langer zijn dan normaal ivm de 2e verjaardag? Duurt nog zo lang en kan niet wachten om een planning te maken :(

    Hoi sabrina_abby,

    De openingstijden in december zullen min of meer hetzelfde zijn als vorig jaar. Exacte tijden zijn echter nog niet bekend. De verlengde openingstijden zijn momenteel alleen tijdens het voorjaar en de zomer.

    Groetjes,
    Lars
  • Sinds 2009 gaan mijn vrouw en ik meerdere keren per jaar naar Disney. Wij hebben dan ook alle jubilea meegemaakt. In mei dit jaar zijn we al geweest. In september gaan we een paar dagen en in december een paar dagen. Wij verbleven dan altijd in hotel New York of Disneyland hotel. In mei kregen wij zelfs een gratis upgrade van New York naar Disneyland hotel. Je kan maar geluk hebben al heeft niemand ons kunnen vertellen wat de reden was. Maar ja wat maakt het uit daar klaag je niet over. Inmiddels hebben wij een jaarkaart gekocht (Magix Flex) welke in september geactiveerd gaat worden. Dan kan je nog eens boeken in een partner hotel. De Disney hotels zijn wel aan de prijs als je vaker gaat. Dit jaar zijn we dan 3 keer geweest. Volgend jaar gaan we dan weer. Is er bekend of er een afsluiting is van het 25 jarig feest en zo ja wanneer is dat dan. Wij zijn van plan om in april te gaan. Met uitzondering van 1 en 2 april zie ik daar geen blockdagen staan. Wie weet er meer van.

    Ton
  • Ton zei:

    Sinds 2009 gaan mijn vrouw en ik meerdere keren per jaar naar Disney. Wij hebben dan ook alle jubilea meegemaakt. In mei dit jaar zijn we al geweest. In september gaan we een paar dagen en in december een paar dagen. Wij verbleven dan altijd in hotel New York of Disneyland hotel. In mei kregen wij zelfs een gratis upgrade van New York naar Disneyland hotel. Je kan maar geluk hebben al heeft niemand ons kunnen vertellen wat de reden was. Maar ja wat maakt het uit daar klaag je niet over. Inmiddels hebben wij een jaarkaart gekocht (Magix Flex) welke in september geactiveerd gaat worden. Dan kan je nog eens boeken in een partner hotel. De Disney hotels zijn wel aan de prijs als je vaker gaat. Dit jaar zijn we dan 3 keer geweest. Volgend jaar gaan we dan weer. Is er bekend of er een afsluiting is van het 25 jarig feest en zo ja wanneer is dat dan. Wij zijn van plan om in april te gaan. Met uitzondering van 1 en 2 april zie ik daar geen blockdagen staan. Wie weet er meer van.

    Ton

    De einddatum van het 25 jarig bestaan is niet bekend. Net zoals het 20 jarig bestaan kan dit doorlopen omdat het een groot succes was.
  • Hoi @Ton ,

    Zoals sabrina_abby al aangeeft is er (nog) geen einddatum bekendgemaakt voor de viering van de 25e verjaardag. De festiviteiten lopen sowieso t/m maart 2018, daarna zal de verjaardag waarschijnlijk worden verlengd. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/25ste-verjaardag-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Oke dank je wel. Ik ga het afwachten. Komt van zelf meer nieuws.
  • Weten jullie welke 25 jarig decoratie er tijdens het kerstseizoen nog is? Hangen er dan ook nog bordjes met 25 jaar erop en bijvoorbeeld tinkerbell op de lantaarnpalen?

    Of is dit allemaal vervangen door kerstdecoratie?
  • Het zou mij niets verbazen als de 25-jaar-decoratie blijft hangen, maar zeker weten doe ik het niet. Ik denk zelf dat de Kerstversiering een aanvulling zal worden.
Log In of Registreer om te reageren.