Disneyland met kids in de buggy

Volgende week gaan wij naar Disneyland Parijs. We hebben 2 jonge kids, die we allebei in de buggy willen doen. Wij zijn (zonder kids) al eerder geweest en heb kinderen die niet van lopen houden, dus dat leek ons wel praktisch. Nu vraag ik me alleen af: neem je de buggy mee de wachtrij in, of moet je die aan het begin stallen? Wat zou betekenen dat de kids in de rij gewoon moeten staan/lopen...? Ik weet dat ze bij de shows buiten blijven. Maar gaat dus om de gewone rijen bij de attracties.

Reacties

  • Janine zei:

    Volgende week gaan wij naar Disneyland Parijs. We hebben 2 jonge kids, die we allebei in de buggy willen doen. Wij zijn (zonder kids) al eerder geweest en heb kinderen die niet van lopen houden, dus dat leek ons wel praktisch. Nu vraag ik me alleen af: neem je de buggy mee de wachtrij in, of moet je die aan het begin stallen? Wat zou betekenen dat de kids in de rij gewoon moeten staan/lopen...? Ik weet dat ze bij de shows buiten blijven. Maar gaat dus om de gewone rijen bij de attracties.

    Je zet inderdaad de buggy buiten. In de wachtrij met buggy's is niet handig, en worden mensen niet vrolijk van denk ik.
  • In de rijen mag geen buggy mee, tip neem een slot mee zou lullig zijn als je wagen weg is al vaak genoeg gezien helaas!
  • Helaas vergeten een slot mee te nemen. Enig idee of ik er ergens een in de buurt kan kopen? Worden de wagens nog veel/snel gestolen? Dag 2 wil ik toch wel met de kleine enkele attracties doen, maar niet mijn wandelwagen kwijt zijn uiteraard, haha.
  • In Val d'Europe bij de Auchan hebben ze zeker wel een slot. Alhoewel ik het geen slechte tip vind, vraag ik me af of het heel handig is (tenzij je alleen een slot gebruikt om je buggy niet te laten rijden (dus de wielen blokkeren)) - niet overal waar je je buggy moet stallen (let op, dat zijn dus aangegeven plekken, als je ergens anders je buggy onbeheerd achterlaat loop je het risico dat deze weg is als je terugkomt en je bij City Hall/Guest Services je buggy mag ophalen na een preek over veiligheid in het park) zijn spijlen/een hek/bomen om je slot aan vast te maken.
  • Hugo zei:

    In Val d'Europe bij de Auchan hebben ze zeker wel een slot. Alhoewel ik het geen slechte tip vind, vraag ik me af of het heel handig is (tenzij je alleen een slot gebruikt om je buggy niet te laten rijden (dus de wielen blokkeren)) - niet overal waar je je buggy moet stallen (let op, dat zijn dus aangegeven plekken, als je ergens anders je buggy onbeheerd achterlaat loop je het risico dat deze weg is als je terugkomt en je bij City Hall/Guest Services je buggy mag ophalen na een preek over veiligheid in het park) zijn spijlen/een hek/bomen om je slot aan vast te maken.

    Vandaag het er maar even gewoon op gegokt, tijdens magic time, en dat ging gelukkig goed, haha. Maar ik zou het inderdaad alleen gebruiken om de wielen te blokkeren, niet ergens aan vastzetten. Dat zou natuurlijk ook niet te doen zijn als iedereen zijn eigen plekken gaat bedenken en er overal maar wandelwagens aan vastgeketend worden.
  • september 2021 aangepast
    Heeeeeel soms moeten de cast members je buggy ook verplaatsen, in het park natuurlijk. in Val d'Europe nooit hoeven doen, daarom zou ik de buggy idd niet ergens aan vast zetten. Alleen de wielen blokkeren. Doen wij ook :)
Log In of Registreer om te reageren.