Merchandise winkels disneyland parijs

Een collega van mij wilde aan het einde van haar Disney trip nog iets kopen, maar de winkel bleek al dicht te zijn. Is het mogelijk dat dit alsnog vanuit hier gekocht kan worden? Online ergens?

Reacties

• 23 oktober aangepast
    hoi Dotty03,

Op de website van de Disney Store UK kan je DLP merchandise vinden

grz

MJ
  • Ik dacht dat er ook een mogelijkheid was om spullen rechtsstreeks bij disneyland parijs zelf te bestellen?
  • 23 oktober aangepast
    @dotty03 ,

"PRODUCTEN BESTELLEN PER POST

Als je producten (knuffels, kostuums, etc.) wilt bestellen die je tijdens je verblijf in één van onze winkels hebt gezien en/of als je wilt weten hoe onze bestelservice werkt, kun je contact opnemen via dlp.mail.order@disney.com.
  • https://disneybags.myshopify.com

Heb op deze site al verschillende tassen gekocht, ze hebben hier ook accesoires enzovoorts..
  • weet iemand wanneer de kerst Merchandise in de uitverkoop gaan is dit ook pas de 2e woensdag van januari of is dit al eerder.
  • Beste Lars,
    Is er een mogelijkheid om cadeautjes in je hotel kamer te laten leggen door het hotel. Zodat je bij aankomst een verrassing hebt voor de kinderen?

Groeten Mich
  • Hoi Mich,

ja, dat kan. Je kunt daarvoor contact opnemen met de receptie van je hotel. Zij kunnen je helpen of doorverwijzen naar de personen die dat kunnen.
  • Hallo Hugo,
    Dank voor de snelle reactie. Enig idee waar ik het nummer vd receptie van het Disneyland Hotel kan vinden?
    Groeten Mich
  • Als ik het goed heb is dat (33) (1) 60 45 65 33
Log In of Registreer om te reageren.