Inchecken in de Disney hotels

december 2017 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hoi,
Ik heb even een vraag. In januari 2018 gaan wij naar Disneyland Parijs en hebben we een blokhut geboekt in de Davy Crocketranch. Nu gaan wij met 2 auto’s. ( een auto met hoofboeker en gasten en een met overige gasten) is het mogelijk dat als de auto met alleen gasten eerder bij Davy Crocketranch is, dat zij al kunnen inchecken ( als ze schriftelijk toestemming hebben van de hoofdboeker) of moeten zij dan echt wachten totdat de hoofdboeker er is en dat die dan inchecht voor allen?
Ik hoop dat jullie mij aan een antwoord kunnen helpen.

Bij voorbaat dank!

Reacties

  • Hoi Elsjev,

    ik vind dit een interessante vraag. Op zich zou je zeggen dat het gewoon moet kunnen, maar ik kan me ook voorstellen dat DLP uit privacy- en veiligheidsoverwegingen niet zomaar cabinsleutels en toegangsbewijzen gaat verstrekken aan iemand met een geprinte boekingsbevestiging wiens naam mogelijk in niets lijkt op die van de oorspronkelijke boeker.

    Ik denk dat je twee dingen kunt doen: of DLP zelf bellen en vragen of dit mogelijk is of het erop gokken.

    Wat je ook kunt doen (iets minder serieus) is zorgen dat je niet eerder aankomt dan de hoofdboeker, ga bijvoorbeeld alvast boodschappen doen als je er eerder bent.
  • Elsjev zei:

    Hoi,
    Ik heb even een vraag. In januari 2018 gaan wij naar Disneyland Parijs en hebben we een blokhut geboekt in de Davy Crocketranch. Nu gaan wij met 2 auto’s. ( een auto met hoofboeker en gasten en een met overige gasten) is het mogelijk dat als de auto met alleen gasten eerder bij Davy Crocketranch is, dat zij al kunnen inchecken ( als ze schriftelijk toestemming hebben van de hoofdboeker) of moeten zij dan echt wachten totdat de hoofdboeker er is en dat die dan inchecht voor allen?
    Ik hoop dat jullie mij aan een antwoord kunnen helpen.

    Bij voorbaat dank!

    Tijdens ons tripje twee weken geleden in Newport Bay compass club, moesten we even wachten in de lounge ivm de drukte, de cm kwam later naar ons toe en zei dat er maar 1 van ons twee mee hoefde en de ander kon daar blijven. Ook paspoorten waren niet nodig. Wij vonden het vreemd Maar blijkbaar kan het dus.

  • beste, even een kleine vraag. Ik heb net een jaarpas gekocht. Ik heb momenteel nog mijn voorlopig ticket dat ik dan zou moeten omruilen in het park. Klopt het dat ik pas een disney hotel kan boeken met mijn jaarpas, wanneer ik een definitieve kaart heb? Ik kan niet genieten van de korting van de kaart zolang dat ik niet mijn definitieve kaart heb? dank u
  • Dat is wel de officiële regel: dat je je jaarkaartnummer moet kunnen melden bij het boeken van een kamer met jaarkaartkorting.
Log In of Registreer om te reageren.