Ontbijt in het park

Goedemorgen
Wij hebben zojuist een verblijf in DLP geboekt voor mei en de aanbieding was met ontbijt in het park en dinervouchers. Nu heb ik wat vragen over het ontbijt.
Weet iemand waar je dat op kan halen? Want ik las dat het nu in de studio’s moet.
Tot hoe laat kan je dat ontbijt ophalen?
En wat houdt het ontbijt precies in?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes Martine

Reacties

• Hoi Hugo, bedankt voor je reactie!
    Ik heb inderdaad alles gevonden!
    Wij hebben ook een ontbijt met Disney figuren geboekt. Er werd ons verteld dat dat dan in de studio’s is en niet meer in het park. Is dat het zelfde restaurant als waar je de ontbijtjes op kan halen? Bij en coulisse?
  • Hoi Martine,

Ontbijt met figuren is in restaurant Plaza Gardens in het Disneyland Park. Alvast heel veel plezier!
  • Oh aan de telefoon werd ons verteld dat dat in mei niet meer zo is en dat het dan in de studio’s is. Het eerste restaurant rechts zei ze. Dus dat moet dan en Coulisse zijn.
    En weet jij of je met de voucher van halfpension standaard ook kan “betalen” bij Five Guys in the Village? Want mijn dochter wil daar graag een keer eten.
    Groetjes Martine
  • Hoi Martine,

ik kan me niet voorstellen dat ontbijt met figuren verplaatst wordt naar en Coulisse, maar zeker weten doe ik het niet.
    Op het gebied van vouchers is Lars de expert, daarmee heb ik zelf weinig tot geen ervaring.
    @Lars: kun jij helpen? :)
  • Hoi @martinekerssens en @Hugo ,

Restaurant En Coulisse in het Walt Disney Studios Park serveert de ontbijtmenu's die los besteld kunnen worden (of als onderdeel van onze gratis halfpension aanbieding: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl). Het ontbijt met de Disney figuren is bij Plaza Gardens in het Disneyland Park. Meer informatie over alle maaltijden met Disney figuren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Ik heb op 12, 13 en 14 maart een verblijf geboekt in het Newport Bay Club hotel. Bij de aanbieding die ik heb gebruikt zit ontbijt en avondeten inbegrepen. Op de site staat dat mijn ontbijtvoucher te gebruiken is bij het counterservice restaurant in het Walt Disney Studio part. Er staat ook dat ik heb kan gebruiken als voucher van twaalf euro bij andere ontbijtrestaurants, weet iemand welke restaurants dit zijn? Het liefst dus rond de twaalf euro.
  • Oke dank je wel. Wij vonden het ook al vreemd want en Coulisse is niet echt een locatie voor zoiets lijkt mij.
    En Lars, weet jij of je de halfpension standaard diner/lunch voucher kan gebruiken als betaalmiddel bij Five Guys in the Village?
    Lars zei:

Hoi @martinekerssens en @Hugo ,

Restaurant En Coulisse in het Walt Disney Studios Park serveert de ontbijtmenu's die los besteld kunnen worden (of als onderdeel van onze gratis halfpension aanbieding: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl). Het ontbijt met de Disney figuren is bij Plaza Gardens in het Disneyland Park. Meer informatie over alle maaltijden met Disney figuren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

Groetjes,
    Lars

• Oke dank je wel. Wij vonden het ook al vreemd want en Coulisse is niet echt een locatie voor zoiets lijkt mij.
    En Lars, weet jij of je de halfpension standaard diner/lunch voucher kan gebruiken als betaalmiddel bij Five Guys in the Village?

Hoi martinekerssens,

De half- of volpension maaltijdvouchers kunnen alleen bij restaurants van Disney zelf worden gebruikt, niet bij locaties van derde partijen, zoals Five Guys.

Groetjes,
    Lars
  • Ik heb op 12, 13 en 14 maart een verblijf geboekt in het Newport Bay Club hotel. Bij de aanbieding die ik heb gebruikt zit ontbijt en avondeten inbegrepen. Op de site staat dat mijn ontbijtvoucher te gebruiken is bij het counterservice restaurant in het Walt Disney Studio part. Er staat ook dat ik heb kan gebruiken als voucher van twaalf euro bij andere ontbijtrestaurants, weet iemand welke restaurants dit zijn? Het liefst dus rond de twaalf euro.

Hoi Casmanders,

Helaas is ons niet bekend welke overige ontbijtrestaurants geldig zijn voor de vouchers, maar dit zullen sowieso enkel Disney restaurants zijn, dus bijvoorbeeld niet McDonald's, Earl of Sandwich of Starbucks. Waarschijnlijk zullen dit restaurants zijn zoals New York Style Sandwiches in Disney Village of Market House Deli in het Disneyland Park. Ons advies is om dit ter plekke tijdens het inchecken na te vragen.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.