Harry Potter

maart 2018 aangepast in Parken & Activiteiten
Goedenmorgen,
Ik kan nergens vinden voor de entreetickets voor the wizzard off Harry Potter, valt deze attractie onder Hollywood Studios of moet ik buiten de aankoop voor de 6 parken deze kaarten los bestellen.

Alvast bedankt
Groeten Astrid

Reacties

  • Harry Potter staat niet in de Disney Parken, maar in de parken van Universal Studios.

    Zweinstein en Zweinsveld vind je in Island of Adventure.
    en de Wegisweg in Universal Studios,

    Deze parken liggen langs elkaar

  • assie67 zei:

    Goedenmorgen,
    Ik kan nergens vinden voor de entreetickets voor the wizzard off Harry Potter, valt deze attractie onder Hollywood Studios of moet ik buiten de aankoop voor de 6 parken deze kaarten los bestellen.

    Alvast bedankt
    Groeten Astrid

    Hoi Astrid,

    Zoals Stefan al aangeeft ligt het Harry Potter gebied niet in Walt Disney World, maar in Universal Resort Orlando. Tickets voor deze parken zijn beschikbaar via deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars ik snap het even niet meer. Bij de ultimate tickets staat toegangsticket voor alle themaparken in Walt Disney World, alle waterparken, ESPN en glofbanen voor 21 dagen voor 409,00 per persoon. Valt hier onder dan niet universal resort en sea world? Of moet ik dan alsnog voor deze 2 parken aparte tickets betalen.
    Groetjes Astrid
  • assie67 zei:

    Hallo Lars ik snap het even niet meer. Bij de ultimate tickets staat toegangsticket voor alle themaparken in Walt Disney World, alle waterparken, ESPN en glofbanen voor 21 dagen voor 409,00 per persoon. Valt hier onder dan niet universal resort en sea world? Of moet ik dan alsnog voor deze 2 parken aparte tickets betalen.
    Groetjes Astrid

    Hoi Astrid,

    De Ultimate Tickets zijn alleen voor de 6 Disney parken binnen Want Disney World Resort (Magic Kingdom, Disney's Hollywood Studios, Disney's Animal Kingdom, Epcot, Disney's Typhoon Lagoon en Disney's Blizzard Beach). Universal en Seaworld zijn niet van Disney. Hiervoor heb je aparte tickets nodig.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.