Signature Celebration Arrangement

13 mei aangepast in Algemeen
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met dit arrangement? Is het aan te bevelen?

Weet iemand wat hier de kosten voor zijn in combinatie met magic plus jaarkaart, ik zie dat er korting geldt maar er staan nergens prijzen, alleen complete arrangementen met hotel en toegang.

Alle info is welkom, wil dit misschien voor mijn zoon zijn verjaardag doen in september/oktober.

Groeten,
Joyce

Reacties

• Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met dit arrangement? Is het aan te bevelen?

Weet iemand wat hier de kosten voor zijn in combinatie met magic plus jaarkaart, ik zie dat er korting geldt maar er staan nergens prijzen, alleen complete arrangementen met hotel en toegang.

Alle info is welkom, wil dit misschien voor mijn zoon zijn verjaardag doen in september/oktober.

Groeten,
    Joyce

De kosten voor korting met jaarkaart bij de signature celebration zijn alleen op te vragen per telefoon bij DLP. Let wel op dat t tot 30 september is.
  • 12 mei aangepast
    @Joyce1985 ,

Geen ervaring met het arrangement, maar wel met een VIP FastPass.
    Die VIP FastPass is echt fantastisch en heilig op drukke dagen, alleen al daarvoor zou ik het overwegen.

Uit de arrangement voorwaarden:
    "Vanaf 13 maart kunnen Infinity en Magic Plus jaarpashouders profiteren van een exclusieve korting. Neem contact met ons op voor meer informatie: +33 (0)1 60 30 60 69"
    De prijzen variëren en volgens deze pagina,
    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/signature-collection-disneyland-paris-marvel-disney-parijs
    is de vanaf prijs €170.
    De jaarkaart prijzen zijn dus niet online te vinden. Je zult ze even moeten bellen (ze spreken Nederlands).

Denk er aan dat de arrangementen tot en met 30 september beschRickbaar zijn.

Met Magische Groetjes,
    Rick
  • Dank jullie wel, ik ga morgen even bellen!
  • Hoi allemaal,

Ter informatie zijn er tevens aanbiedingen beschikbaar voor alle Signature arrangementen in Disneyland Paris. Bekijk alle informatie, prijzen en boekingsmogelijkheden:

- Signature Celebration Arrangement: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-celebration-nl
    - Signature Marvel Arrangement: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-marvel-nl

Beide aanbiedingen hebben een beperkte beschikbaarheid vanwege de capaciteit van The Lucky Nugget Saloon (voor de high-tea met Disney figuren) en Manhattan Restaurant (voor het diner met Marvel figuren). Wees er dus snel bij.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Weten jullie of er ook vergelijkbare arrangementen komen voor het Halloween seizoen?

Groetjes Nanny
  • zoemie zei:

Hallo,
    Weten jullie of er ook vergelijkbare arrangementen komen voor het Halloween seizoen?

Groetjes Nanny

Hoi Nanny,

Voor zover bekend komen er geen Signature arrangementen voor oktober. Deze zijn alleen beschikbaar tijdens de zomer.

Groetjes,
    Lars
  • vraagje? weet iemand of het ook mogelijk is om het celebration arangement ter plaatse bij te boeken? wij gaan 6 t/m 8 juli voor de verjaardagen van onze zoon 18 en dochter 9 jaar en zouden dit fantastisch vinden helaas is dit bij onze touroperator ANWB niet mogelijk om uberhaubt bij te boeken. evenals andere mogelijkheden om met Disney figuren te eten. ik hoor graag van u bij voorbaat dank.
  • vraagje? weet iemand of het ook mogelijk is om het celebration arangement ter plaatse bij te boeken? wij gaan 6 t/m 8 juli voor de verjaardagen van onze zoon 18 en dochter 9 jaar en zouden dit fantastisch vinden helaas is dit bij onze touroperator ANWB niet mogelijk om uberhaubt bij te boeken. evenals andere mogelijkheden om met Disney figuren te eten. ik hoor graag van u bij voorbaat dank.

Hoi josesmit,

De high-tea met de Disney figuren (en het diner met Marvel figuren) is ook los te reserveren op basis van beschikbaarheid. Meer informatie en prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/signature-collection-disneyland-paris-marvel-disney-parijs.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.