CarmenV
Over
- Gebruikersnaam
- CarmenV
- Aangesloten
- Bezoeken
- 3,253
- Laatst Actief
- Rollen
- Member
Reacties
-
(Quote) Ik wil upgraden voor de hogere capaciteit aan toegang, en alles wat ik kwijtraak is 5% aan korting op merch and privilege tickets die ik niet gebruik. Ook hoop ik hiermee de stress te verlagen van 'zijn er nog wel als ik moet verlengen …
-
(Quote) Bij de loketten langs tussen 12 en 5 (kan altijd 's ochtends vragen uiteraard of je al mag) en nieuwe laten drukken voor €40 per kaart is het enige wat ik kan verzinnen.
-
(Quote) Ik denk dat op zich het systeem enorm vooruit gegaan is, maar dat het niet perfect is. Sommige landen hebben amper iets waar ze iets mee kunnen (zoals Zweden), terwijl een UK bijvoorbeeld 3 verschillende kaarten op de lijst heeft staan waarv…
-
(Quote) ughh dat is wel echt vervelend! Ik stelde het voor omdat iemand uit Zweden vast zat en daar was het mee gelukt. Maar misschien zijn ze wat strenger geworden. (Voor de Access Card zelf mogen ze van mij ook wel iets strenger worden, maar dat i…
-
(Quote) Misschien proberen een Access Card te regelen in het Verenigd Koninkrijk? Kost £15 en is 3 jaar geldig, en geeft recht op een Priority Card.
-
(Quote) Volgens de regels heeft een EAC geen toegang tot de gereserveerde plekken voor shows en parades ben ik bang
-
(Quote) 3 dagen van te voren op de app! Kijk zeker 's ochtends voor de beste kansen.
-
Voor ons is het ook lastig. 4 volwassenen, dus $700 credit gaat er rap doorheen, maar €56 per persoon per dag aan QS + 1 snack/drank eten is ook veel; het is namelijk niet zo duur en het dining plan geeft maar een main + drankje. Zeker aangezien één…
-
(Quote) Yepp, de verhuur van rolstoelen en kinderwagens is open vanaf Extra Magic Time, en tot iedereen het park uit is! Dus op de eerste dag moet je wel zelf naar het park lopen, maar totdat je hem weer inlevert aan het einde van je laatste dag, ku…
-
(Quote) Voor Priority Cards is het heel makkelijk te zien of je in aanmerking komt of niet: Heb je iets van de lijst die ze geven (Autipas, invalide parkeerkaart, WAJONG etc): ja. Heb je zoiets niet: nee. Easy Access Cards zijn iets lastiger. Een a…
-
(Quote) Ik heb al stress als Disney Parijs 2 weken van te voren tickets opstuurt, haha! Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat het via mail gaat!
-
(Quote) Vaak betaal je extra voor een kamer dicht bij de faciliteiten (Preferred Room), maar vragen kan nooit kwaad natuurlijk. Ik heb het uiteindelijk via de mail geregeld, maar het nummer wat Lars postte (+44 20 3666 9911) werkte super voor mij! J…
-
Ik heb (uiteindelijk) authorization gekregen om aanpassingen aan de boeking te mogen doen, de room requests zijn doorgegeven, de naam van mijn zusje is aangepast, en ik heb zelf uitgevogeld hoe haar weer aan de Planning Party toe te voegen! En bell…
-
(Quote) Het lijkt erop dat het erin zit, want als ik een extra bundel koop voor USA kost het 9,99 en krijg ik 100 minuten, maar als ik voor UK koop is het hetzelfde als dat ik voor Nederland extra minuten (onbeperkt) wil kopen, dus dat zou fijn zijn…
-
(Quote) Dat is al geruststellend gelukkig, maar mijn autistisch brein zou het liever even doorgeven. Ook de requests voor de kamer. Maar ik kan dus nergens vinden of naar de UK bellen in mijn bundel valt of niet 😭
-
(Quote) De naam van mijn zusje heeft een ‘ë’ er in en die pakt het systeem dus niet, haha! Probeer nu uit te vinden of het +44 nummer gratis te bellen is voor ik een giga telefoonrekening krijg 😅
-
(Quote) Ik begrijp dat er geen garanties zijn voor requests : ) had ook 00 800 2006 0809 gevonden, die geen kosten met zich mee zou moeten brengen (en er stond 'other countries' bij), terwijl die 9911 wel geld kost. Sorry als ik wat last…
-
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te…
-
(Quote) Mijn eerste uur voorpret was volle paniek 😂 zoveel adrenaline dat ik niet wist wat ik er mee moest en mijn brein dat vertaalde naar paniek, oeps. Stomme ‘UK & Ireland exclusive!’ We hebben alles gelinkt aan MDE, en ga morgen inderdaad…
-
We hebben geboekt! En nu fingers crossed dat we niet hoeven te verzetten! Nu proberen de boeking te linken aan MDE zonder dat ik aan iedereen de app hoef uit te leggen, haha! EDIT: Het is wel raar om parkreserveringen te kunnen maken, maar wetende…
-
(Quote) Top, dankjewel! Mijn autistisch brein ziet 'Iers' en raakt gelijk in paniek, haha!
-
We hakken morgen de knoop door of we gaan boeken voor 22 september - 6 oktober Pop Century, maar ik wil even zekerheid vragen over kosteloos verzetten, mocht dat nodig zijn. Er staat namelijk overal in de aanbieding dat het gaat voor UK en Ierse kl…
-
(Quote) Dat begrijp ik! Ik heb (hopelijk) geen moeilijk verzoek: niet op de begane grond. Verder maakt het me echt niet uit, haha! Welk telefoonnummer heb je toen gebruikt, en was dat voor ons (NL) een gratis nummer of internationale kosten?
-
(Quote) Ah super, dankjewel! Jammer dat het pas zo kort van te voren kan (heb het graag geregeld/doorgegeven) maar fijn dat het kan!
-
Hoihoi! Ik hoor heel veel over 'request this and that' als je je hotel boekt (bijvoorbeeld juist op begane grond of juist niet), kan je dit gewoon toevoegen als je boekt, of moet je dat naderhand doen? En hoe dan?
-
(Quote) Ja maar niet alle mensen kunnen één park in, dus in theorie bestaat de mogelijkheid dat het vol zit. We gaan het in de gaten houden!
-
(Quote) Loop je dan ook weer kans dat je park waar je heen wil vol is en je toch naar een ander park moet?
-
(Quote) Ohh dat is zeker interessant, thanks!!
-
Ahhh perfect! Als we het kunnen betalen is het Quickservice Dining Plan bovenop de credit voor ons perfect! Hopelijk is het bijboeken makkelijk!
-
Er zit vijf weken tussen de boekingen met dining plan en wanneer de dining credits actie stopt, dus ben benieuwd! Denk dat voor ons een dining plan niet echt interessant is, maar ligt aan de prijzen.