Lars
Over
- Gebruikersnaam
- Lars
- Aangesloten
- Bezoeken
- 9,575
- Laatst Actief
- Rollen
- Administrator
Reacties
-
Hoi @Malie , Ik heb zojuist hetzelfde probleem ervaren. Oplossing die bij mij werkt: Zoek eerst op het restaurant dat je wilt reserveren, selecteer deze en kies vervolgens de datum en dan de tijd. Na bevestiging ontvang je binnen enkele minuten de …
-
Graag gedaan, @tess81 !
-
Hoi @tess81 , Het ontbijt met de figuren bij Plaza Gardens is op dit moment niet beschikbaar. Wanneer dit weer wordt ingevoerd is nu niet bekend, net als de prijzen. Voorheen was het mogelijk om de ontbijt vouchers in te zetten als betaalmiddel voo…
-
Hoi @Hugo , Die lijst is alleen voor inwoners van Frankrijk. Voor Nederland en België gelden de aangegeven documenten. Als je één van die bewijzen hebt, is dat voldoende. Of bestaande kaarten (oude systeem) nog geldig blijven als het nieuwe systeem…
-
Kijk aan, @Dave077 ! Mooi dat het zo opgelost is en zelfs beter voor jullie uitpakt. Waarom dat dan niet in één keer kan vraag je je dan af he...
-
Hoi allemaal, Ik heb zojuist bericht gekregen van Disneyland Paris met een lijst van geaccepteerde bewijzen (voor Nederland en België) bij aanvraag van een nieuwe mindervalide kaart vanaf 3 december 2021. Bekijk het overzicht: https://www.discovert…
-
(Quote) Voor zover bekend bij ons alleen je huidige jaarkaart, bankpas met IBAN en geldig identiteitsbewijs. Wellicht dat anderen recent zijn geweest en meer ervaring hebben. Groetjes, Lars
-
(Quote) Geen idee eerlijk gezegd. Het zal allicht goedkoper zijn.
-
Klop, @thomastol . Het systeem heeft natuurlijk momenteel wat kinderziektes zo kort na de lancering en meer accurate planningen worden gegeven naar mate het systeem leert van het gedrag van gasten. Ik denk dat Genie+ over een paar weken/maanden gest…
-
(Quote) Hoi AivieInTheTree, Het wijzigen van een boeking kan alleen telefonisch. Neem hiervoor contact op met het callcenter van The Walt Disney Travel Company en bel naar +44 20 3666 9911 onder vermelding van je boekingsnummer. Zij kunnen dit voor…
-
(Quote) Dat kan, maar hoeft niet. De Genie+ service kan ook on demand gekocht worden op bijvoorbeeld alleen drukke dagen van je verblijf.
-
(Quote) Kijk aan, heel fijn! Veel plezier in de magie!
-
Hoi allemaal, Disney heeft zojuist de capaciteit van de parken verhoogd, waaronder er weer meer beschikbaarheid is voor o.a. jaarkaarthouders deze winter. Reserveer toegang via de Disney Park Pass: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/n…
-
(Quote) Hoi koei, Momenteel is het mogelijk om magische extra's (zoals maaltijdopties) toe te voegen voor aankomsten tot midden maart 2022. Voor latere aankomsten, zoals die van jullie, zullen die opties later toegevoegd kunnen worden. De prij…
-
(Quote) Hoi tess81, Je kunt via het Centre Commercial Val d'Europe de RER-A nemen naar Disney (één stop). Dit winkelcentrum ligt op loopafstand van het hotel. Dat zal iets van rond de €2 per persoon kosten. Exacte bedrag weet ik niet aangezien…
-
Dat is erg verevelend, @Dave077 . Benieuwd wat ze zeggen als je ze aan de lijn hebt gekregen. Als zij eenzijdig de vluchten wijzigen, dan moeten ze je wel vergelijkbare alternatieven aanbieden.
-
(Quote) Ja, want je hebt immers een reservering voor toegang voor die dag (ticket).
-
(Quote) Nog steeds bij de meest rechter kassa's van het Walt Disney Studios Park.
-
(Quote) Hoi Annie, Welkom bij DiscoverTheMagic.nl! Gasten met een blijvende beperking komen inderdaad in aanmerking voor een Priority Card. Deze kun je aanvragen bij de receptie van het Disney hotel waar je verblijft of bij een loket van Guest Rela…
-
Hoi @Denise , De klantenservice is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 uur. Bestaande arrangementen kunnen kosteloos worden gewijzigd tot 7 dagen vóór aankomst. Groetjes, Lars
-
(Quote) Hoi Danny, Het controleren van beschikbare plekken voor toegang kan hier: Tickets: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ticket Jaarkaarthouders: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?se…
-
(Quote) Fijn om te horen, Mich! En dan voor je terugkoppeling en informatie. Veel plezier!
-
(Quote) Een willekeurig bankafschrift dat je kunt printen vanuit je online bankieren omgeving is voldoende. Uiteraard is je bankpas en identiteitsbewijs nodig.
-
Goed nieuws! Vanaf 13 november 2021 is de gloednieuwe kerstparade Mickey's Dazzling Christmas Parade dagelijks te zien in het Disneyland Park. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-kerstparade-in-disneyland-p…
-
(Quote) Hoi Mich, De reservering voor toegang staat na 24 uur in je Disney account. De jaarkaart staat pas in je account als je de definitieve jaarkaart hebt afgehaald en gekoppeld. Het omwisselen van de E-voucher kan momenteel bij de loketten van…
-
(Quote) Hoi Demy, Dat kan telefonisch of ter plaatse, maar op 20 november zijn er ook voordeeltickets beschikbaar met korting die je gewoon online (met gegarandeerde toegang én gratis annuleren) kunt aanschaffen via: https://www.discoverthemagic.nl…
-
Hoi @demybrekhof , Wat leuk dat jullie naar Walt Disney World willen gaan. Zeker in vergelijking met DLP kan het wat overweldigend overkomen, dat is zeker waar. Wat betreft je vragen: Als het gaat om 'accessibility', dan zou ik de All-St…
-
(Quote) Gewoon de reguliere reserveringslijn.
-
(Quote) Dan zal je denk ik contact op moeten nemen met Disney om de bevestiging nogmaals te laten sturen. Geen idee of het tonen van het account met de tickets op het online jaarkaarten platform als geldig wordt gezien.
-
(Quote) Daar ga ik ook vanuit, aangezien Disney in de officiële informatie niet rept over de status van een betaling.