Met de regelmaat van een goedlopende klok ga ik naar DLP. Mocht je interesse hebben in de 10% korting op de aankoop van een jaarpass, neem dan gerust vrijblijvend contact met me op. We spreken duidelijk af waar en wanneer we mekaar treffen. Hier mijn contactgegevens: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
Met de regelmaat van een goedlopende klok ga ik naar DLP. Mocht je interesse hebben in de 10% korting op de aankoop van een jaarpass, neem dan gerust vrijblijvend contact met me op. We spreken duidelijk af waar en wanneer we mekaar treffen. Hier mijn contactgegevens: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
Voor hoeveel passen zou u korting kunnen verschaffen? We hebben 4 passen nodig...?
Goedemorgen, we zijn van plan om op 4 janauri 4x een jaarkaart aan te schaffen. Is er iemand die ons op 4 januari korting kan geven in ruil voor stempels?
Goedemorgen, we zijn van plan om op 4 janauri 4x een jaarkaart aan te schaffen. Is er iemand die ons op 4 januari korting kan geven in ruil voor stempels?
Wij gaan in tegenstelling tot het overzicht op 16 februari naar Disneyland Parijs (in plaats van 23 februari). Ook hebben wij een bezoekje gepland op 14 augustus. Op deze data kan ik 3 mensen korting geven op een jaarpas. Bij interesse graag mailen naar demybrekhof@hotmail.com of appen naar +31637479239.
Wij gaan komend weekend (22 en 23 december) naar Disneyland Parijs en willen dan voor ons gezin (4 personen) jaarkaarten aanschaffen. Met wie kunnen we afspreken voor de 10% korting? Vervolgens gaan we in 2019 van 26 t/m 28 februari naar Disney, we kunnen dan een ander weer blij maken met de korting! Alvast dank!
Wij gaan komend weekend (22 en 23 december) naar Disneyland Parijs en willen dan voor ons gezin (4 personen) jaarkaarten aanschaffen. Met wie kunnen we afspreken voor de 10% korting? Vervolgens gaan we in 2019 van 26 t/m 28 februari naar Disney, we kunnen dan een ander weer blij maken met de korting! Alvast dank!
Hallo Guidani, Ik ben 22 en 23 december in Disneyland Paris en zou jullie korting kunnen geven en zelf stempels sparen. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe dat werkt. Maar dat komt goed. Je kunt contact met me opnemen via sabulosus@gmail.com. Vriendelijke groet, Sandy Edit
Wij zijn er met drie personen op 22, 23 en 24 december en kunnen nog korting geven. Daarna komen we weer terug op 27 april voor ongeveer 5 dagen en kunnen dan ook korting geven.
Hoi, wij gaan van 29 december tot 1 januari naar Parijs en gaan daar ook 2 infinity aanpassen aankopen.... iemand toevallig daar voor de korting te kunnen geven op aanpassen? Grts Joey
Wij zijn er met drie personen op 22, 23 en 24 december en kunnen nog korting geven. Daarna komen we weer terug op 27 april voor ongeveer 5 dagen en kunnen dan ook korting geven.
Beste DeNiese,
Kunt misschien nog voor 1 korting geven? Wij zijn vandaag 22 dec aanwezig.
Wij zijn 26, 27 en 28 februari (voorjaarsvakantie) in Disney en kunnen dan meerdere mensen helpen aan 10% korting zodat wij stempels kunnen verzamelen. Wie kunnen we blijmaken met de korting?
Hoi, wij gaan van 29 december tot 1 januari naar Parijs en gaan daar ook 2 infinity aanpassen aankopen.... iemand toevallig daar voor de korting te kunnen geven op aanpassen? Grts Joey
wij zijn er t/m de 29ste stuur me even een berichtje als je nog korting nodig hebt
Hallo iedereen, we zijn van 9 tot en met 12 februari in Disneyland Parijs en kunnen aan 9 mensen in totaal korting geven. Stuur ons gerust een berichtje. Elke-999@hotmail.com
@EssieDenise wij kunnen je 11 februari voor 4 personen korting geven. Als je wil afspreken stuur gerust een berichtje elke-999@hotmail.com. Groetjes, Elke
We zijn 25-27 januari in Disneyland Parijs. Mocht er iemand zijn die dan jaarpassen aan wil schaffen dan horen we het graag. We kunnen nog 3 mensen korting geven!
Groeten, Wouter
Hallo Wouter,
We willen op 26januari graag via jullie korting krijgen voor 3 jaarpassen. Is dat nog mogelijk?
We zijn 25-27 januari in Disneyland Parijs. Mocht er iemand zijn die dan jaarpassen aan wil schaffen dan horen we het graag. We kunnen nog 3 mensen korting geven!
Groeten, Wouter
Hallo Wouter,
We willen op 26januari graag via jullie korting krijgen voor 3 jaarpassen. Is dat nog mogelijk?
Wij zijn donderdag 3 en vrijdag 4 januari in Disneyland Parijs. Omdat wij met het gezin een jaarpas hebben kunnen wij nieuwe jaarpas houders 10% korting geven.
Wij gaan 11 februari 2019 naar Disneyland Parijs en zouden daar graag 4 jaarpassen aanschaffen. (We zouden eerst 4 feb gaan, maar wegens omstandigheden hebben we dat moeten omboeken) Iemand die toevallig die dag aanwezig is en ons de korting zou willen geven? Alvast bedankt
9 en 10 februari 2019 zijn we weer in de parken. Mail me als je korting wil, dan spreken we iets af ! themax75 at hot mail (email versleuteld ivm zoekrobots, je komt er wel uit denk ik)
We zijn aanstaande zondag 13 januari en maandag 14 januari weer in Disneyland. Met 4 jaarkaarten dus we kunnen veel mensen korting geven op hun jaarkaart. Interesse mail naar jitske.vansteenlandt@gmail.com. groetjes
Reacties
Hier mijn contactgegevens: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
Voor hoeveel passen zou u korting kunnen verschaffen? We hebben 4 passen nodig...?
Alvast bedankt.
Groet
Sebastiaan
Groetjes, pluisje
Wij gaan in tegenstelling tot het overzicht op 16 februari naar Disneyland Parijs (in plaats van 23 februari).
Ook hebben wij een bezoekje gepland op 14 augustus. Op deze data kan ik 3 mensen korting geven op een jaarpas. Bij interesse graag mailen naar demybrekhof@hotmail.com of appen naar +31637479239.
Groetjes,
Demy
Vervolgens gaan we in 2019 van 26 t/m 28 februari naar Disney, we kunnen dan een ander weer blij maken met de korting!
Alvast dank!
Ik ben 22 en 23 december in Disneyland Paris en zou jullie korting kunnen geven en zelf stempels sparen. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe dat werkt. Maar dat komt goed.
Je kunt contact met me opnemen via sabulosus@gmail.com.
Vriendelijke groet,
Sandy
Edit
Ik kan je voor drie personen stempels bezorgen.
Mvg, Ludo
Daarna komen we weer terug op 27 april voor ongeveer 5 dagen en kunnen dan ook korting geven.
Ik heb u een pb gestuurd ?
Kunt misschien nog voor 1 korting geven? Wij zijn vandaag 22 dec aanwezig.
Graag een PM of mailtje naar robbert.cryptocoins@gmail.com
wij zijn van 26-12 t/m 29-12 in Disney. we kunnen dan 10% korting geven op jaarpassen. bij interesse stuur me een mailtje op jolandaooijen@hotmail.com
we zijn van 9 tot en met 12 februari in Disneyland Parijs en kunnen aan 9 mensen in totaal korting geven.
Stuur ons gerust een berichtje.
Elke-999@hotmail.com
Groetjes
Lin
Ik stuur je een pb!
Groetjes, Wouter
Ook een pb'tje doen.
Wij zijn donderdag 3 en vrijdag 4 januari in Disneyland Parijs. Omdat wij met het gezin een jaarpas hebben kunnen wij nieuwe jaarpas houders 10% korting geven.
Ik ben te bereiken op pdekker876@gmail.com
Vriendelijke groet,
Patricia
Groetjes,
Melanie
themax75 at hot mail (email versleuteld ivm zoekrobots, je komt er wel uit denk ik)
Bij interesse mail naar:
de_hurkjes@hotmail.com
We zijn aanstaande zondag 13 januari en maandag 14 januari weer in Disneyland. Met 4 jaarkaarten dus we kunnen veel mensen korting geven op hun jaarkaart. Interesse mail naar jitske.vansteenlandt@gmail.com. groetjes