Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

16970727475105

Reacties

• oktober 2016 aangepast
    bodie zei:

Wij gaan 24 oktober naar Disneyland parijs en willen voor ons gezin 4 jaarkaarten kopen. Wie wil er stempels ontvangen en aan ons 4x een mooie korting geven?

Groeten,
    Bodie

Beste Bodie,

Wij zijn dan in het park, en willen jullie graag 10% korting geven.
    Je kunt ons mailen via e.vliem@chello.nl dan kunnen we eventueel verder afspreken.

magische groet,
    Familie Vliem

• Wij zij met 4 jaarkaarthouders vanaf donderdagochtend 20 oktober tot en met zondagavond 23 oktober 2016. Mochten er geïnteresseerden zijn om korting te krijgen dan kun je contact met mij opnemen via stratingmathilde@hotmail.com of 0642301112. Groet Mathilde Strating
  • @Matilde. Ik wacht nog even netjes af of ik bericht terug krijg van degene die mij benaderd heeft. Mocht ik geen bericht terug krijgen mag ik dan contact met je opnemen voor korting op een jaarkaart? (Gaat om 20okt)
  • Disneyland parijs 10% korting op jaarkaarten

Wie gaat er een jaarkaart nemen op Disney land Parijs???

ik kan u helpen aan 10% korting op u jaarkaart

Wilt u aanstaande zondag gaan of maandag dan ben ik daar u helpt mij en ik help u voor de 10% korting
  • oktober 2016 aangepast

Hallo.

Wij zijn 23,24 en 25 okt in Disneyland en kunnen mensen 10% korting geven bij aanschaf op hun jaarkaart.

Bij interesse stuur maar een berichtje.

Hallo Sandra, kunnen jullie evt nog korting geven aan 2 pers. Degenen die ons korting zouden geven weten nog niet of ze het redden ivm ziekte van hun dochtertje. Wij komen vandaag aan in Disney. Mijn nr is 0031648811428
  • Wij zijn er van 20 t.e.m. 22 november en kunnen 9 mensen korting geven. Stuur gerust een berichtje indien interesse!
  • Zijn er (3) jaarkaarthouders die op 15 december aanwezig zijn?
    Wij willen namelijk ook jaarkaarten kopen.
    Mvg
    Tatjana
  • Hoi,

Mocht je nog niemand hebben gevonden, wij kunnen jullie nog korting geven op 25 december!!
    Je kan me contacten op hilkerogier@kpnmail.nl
    Groetjes Hilke
    Mroezza zei:

Hallo,

Wij gaan 25 tot en met 28 december naar disneyland parijs. En nu lees ik overal dat het mogelijk is om korting te krijgen op een jaarkaart. Nu zaten wij hier al over na te denken. Kan iemand mij hier wat meer informatie over geven en eventueel helpen die korting te verkrijgen?

Groetjes,
    Mroezza

• Hoi,

Wij zijn van 25-28 december weer in Disney en kunnen dan nog 3 personen korting geven!! Wie helpt ons aan de laatste paar stempels?
    Je kan me contacten via hilkerogier@kpnmail.nl

Groetjes Hilke
  • Hallo,

wij hebben deze zomer voor de eerste maal jaarpassen aangekocht. We zullen nog een aantal keer terug gaan dit jaar en kunnen daarom nog heel wat mensen korting geven voor de aankoop van hun jaarabonnementen (en uiteraard zelf stempels ontvangen in ruil).
    Wij zijn van 1 tot 3 november in Disney. Je kan me contacteren via nell.degendt@gmail.com

Groetjes
    Nell
  • We zijn dit jaar nog van 24 december t/m 2 januari (dat is dan technisch gezien niet meer dit jaar :smile: ) in DLP en kunnen nog 7 keer korting geven. Stuur een PB via het forum of mail naar hmg.bongers @ quicknet.nl (even de spaties verwijderen). Alvast bedankt!
  • Hallo allemaal,

Wij zijn van 3 t/m 6 december in Disneyland voor de mensen die graag een jaarkaart willen aanschaffen met korting. Je kunt ons bereiken via lbraken@xs4all.nl

Groetjes,

Loek
  • Goedemorgen allemaal. Wij zijn met 2 personen in Eurodisney op 18 en 19 november aanstaande. Mocht je nog een jaarkaart met korting willen aanschaffen tijdens deze dagen. Mail me.. Novelmusic@gmail.com.

Groeten en iedereen veel plezier in Parijs... Peter
  • Hallo allemaal. Wij zijn 31 december en 1 januari in Disneyland. Mocht iemand korting willen op zijn jaarkaart, dan hoor ik het graag.
  • Inmiddels hebben wij onze jaarkaarten weer verlengd.
    Aangezien wij van 2 tot en met 6 januari weer naar Disney gaan, kunnen wij ook weer korting geven voor nieuwe jaarkaart houders.

Wil je een jaarkaart aanschaffen in die periode? Of twijfel je nog? Neem zeker even contact met ons op via mail of telefoon: Thijs.de.meulder@gmail.com / 06-20905303

Bij aanschaf van 3 abonnementen hebben we sowieso nog een leuke verrassing.

Groetjes,
    Thijs & Carlien
  • ook wij kunnen weer korting geven. Wij zijn er 26 t/m 29 december en 1 t/m 5 maart 2017 weer.
    groetjes,
    esther
  • Van maandag 12 t/m woensdag 14 december kunnen we korting geven op jaarkaarten!

Bij aanschaf van 3 jaarkaarten, trakteren we graag op een kop koffie/ warme chocomel met wat lekkers erbij!

Contact opnemen is het makkelijkste via mail: rogermullens@live.nl
  • Hallo iedereen,

Wij zouden graag nieuwe Dreamskaarten kopen. Kan er iemand ons (2 volwassenen) korting geven op 17 of 18 december?

Bedankt!

Groetjes,
    Nathalie
  • Wij zijn weer in Disney van 28-30 december en kunnen aan maximaal 12 personen korting geven. Mocht je er in die periode zijn en een jaarkaart willen aanschaffen, dan horen wij het graag!
  • november 2016 aangepast
    Ik kan nog 3 personen korting geven en ben in het park van 2 tot en met 6 januari.

Je mag me hierover altijd een berichtje sturen

Groetjes
  • Hoi wij zijn weer in disney van 1 tot 4 maart 2017 en kunnen aan 8 personen nog 10% korting geven.
    Wie helpt ons nog om aan die stempeltjes te komen ???

Je kan me altijd vrijblijvend een berichtje sturen.

Groetjes...
  • Hallo! Is er iemand die mijn vrouw en mij morgen al korting kan geven op jaarkaarten? We willen drie dagen gaan en misschien volgend jaar weer :) Stuur gerust een berichtje. Alvast bedankt!
  • Nog even ter herinnering: wij zijn er van 20 tot 22 november en kunnen nog korting geven! Stuur gerust een berichtje indien je wil afspreken!
    -
  • Ik zal van 26 tot met 29 januari weer aanwezig zijn in disney en kan nog 2 mensen van korting voorzien
    Mijn vrouw en ik kunnen vandaag en morgen 10% korting regelen op jaarpassen. 200 ipv 223 dus.
  • hoi,

wij zijn op 18 en 19 november in disney en kunnen nog 9 mensen 10% korting geven.

groetjes,

Hoi michdaan,

Ik ga mijn vriendin op 18 november verrassen met een jaarkaart voor dlp. Alleen op die eerste dag moeten we dan nog parkeerkosten betalen. Kunnen we misschien met een van jullie passen de parkeerplaats op?

Groetjes,

Sander
  • Ik heb nog 1 stempeltje nodig! Wie wil er een abbonement aanschaffen op 31 december en kan mij helpen met mijn laatste stempeltje?
    Mailen kan ook: patries_v@hotmail.com
    Hallo, wij gaan maandag 16 januari en dinsdag 17 januari 2017 terug naar Disneyland Paris. Mensen die dan ook willen gaan en korting willen kunnen ons altijd contacteren op: scubix@gmail.com

Groetjes,
    Nathalie & Christof.
  • Alvast even voor de zekerheid:

Voor nu ziet het er naar uit dat we op 2 januari 8 mensen hebben om korting aan te geven.
    Aangezien we zelf genoeg hebben aan 6 stempels, dus de vraag wie er dan ook in Disney is en nog 2 stempels kan gebruiken.
    Geen 100% garantie, maar is zonde om de stempels verloren te laten gaan.
Log In of Registreer om te reageren.