Hotel boeken met jaarkaarten

2456

Reacties

• Lars zei:

Hoe bedoel je dan tot 35% korting?
    Ligt dat aan de periode?

Hoi Tanja1989,

Net als de reguliere aanbiedingen, zijn kamers met jaarkaartkorting beperkt beschikbaar. Tijdens drukke periodes is de volledige korting daarom niet altijd beschikbaar, vandaar 'tot 35%'.

Groetjes,
    Lars
    Als ik nu een jaarkaart ga nemen voor mijn nichtje, ze is nu 2,5 jaar. Wat betaal je dan?
  • De korting met een Dream kaart is tussen de 35% en 60%. Met je kaart heb je altijd recht op 35% korting, maar soms zijn er acties dat het meer is. Dit staat nergens aangekondigd, je moet bellen en ze hebben dan een bepaald aantal kamers met die extra korting beschikbaar. Voor Fantasy is de korting tussen de 25% en de 55%.
    Je kan 'room only' alleen boeken door de reserveringlijn te bellen. Je kan nergens zien wat ze prijzen zijn en of er een actie is. Het is dus bellen, aangeven dat je een jaarkaart hebt en vragen wat de prijs is. Omdat er vaak grotere acties zijn op arrangementen, is het handig om de prijs die je krijgt te vergelijken, het kan goedkoper zijn om een kamer met 1 toegangsticket te boeken dan de 'room only' incl korting. Je betaald altijd voor de hele kamer waar 4 personen kunnen slapen, voor hoeveel personen je ook boekt. Je kan dus bij aankomst de andere personen erbij laten zetten, je betaald dan alleen de toeristenbelasting.
    Kinderen tot 3 jaar hebben gratis toegang, dus voor je nichtje kan je nog geen jaarkaart kopen en ze kan gewoon gratis op de kamer er bij.
  • Ik heb ook een dreampaspoort maar regelmatig boek ik een kamer ( room only) via de website van Expedia in een Disneyhotel.
    ik heb 447€ betaald voor een verblijf van 3 nachten ( 16/12 tot 19/12) 2 volwassenen in hotel Cheyenne ontbijt inbegrepen

groetjes

animagique

Hoe werkt dat dan precies met de jaarkaart dan? Moet je dan een speciale code invoeren ofzo?

Via Expedia zijn de Disney hotels ook als 'room only' te boeken, maar zonder jaarkaartkorting. Voor overnachtingen met jaarkaartkorting zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Ik heb ook een dreampaspoort maar regelmatig boek ik een kamer ( room only) via de website van Expedia in een Disneyhotel.
    ik heb 447€ betaald voor een verblijf van 3 nachten ( 16/12 tot 19/12) 2 volwassenen in hotel Cheyenne ontbijt inbegrepen

groetjes

animagique

Hoe werkt dat dan precies met de jaarkaart dan? Moet je dan een speciale code invoeren ofzo?

Via Expedia zijn de Disney hotels ook als 'room only' te boeken, maar zonder jaarkaartkorting. Voor overnachtingen met jaarkaartkorting zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen.

Groetjes,
    Lars
    oh oke, ik heb het denk verkeerd gelezen. ik dacht dat ze via Expedia korting had gekregen op een room only met haar jaarkaart.

• De korting met een Dream kaart is tussen de 35% en 60%. Met je kaart heb je altijd recht op 35% korting, maar soms zijn er acties dat het meer is. Dit staat nergens aangekondigd, je moet bellen en ze hebben dan een bepaald aantal kamers met die extra korting beschikbaar. Voor Fantasy is de korting tussen de 25% en de 55%.
    Je kan 'room only' alleen boeken door de reserveringlijn te bellen. Je kan nergens zien wat ze prijzen zijn en of er een actie is. Het is dus bellen, aangeven dat je een jaarkaart hebt en vragen wat de prijs is. Omdat er vaak grotere acties zijn op arrangementen, is het handig om de prijs die je krijgt te vergelijken, het kan goedkoper zijn om een kamer met 1 toegangsticket te boeken dan de 'room only' incl korting. Je betaald altijd voor de hele kamer waar 4 personen kunnen slapen, voor hoeveel personen je ook boekt. Je kan dus bij aankomst de andere personen erbij laten zetten, je betaald dan alleen de toeristenbelasting.
    Kinderen tot 3 jaar hebben gratis toegang, dus voor je nichtje kan je nog geen jaarkaart kopen en ze kan gewoon gratis op de kamer er bij.

Oh, dat is wel handig dan. Bijvoorbeeld een familielid neemt een arrangement met alles erbij. Dan moeten wij mee en ons er bij laten zetten, wat ik eruit begrijp.
  • Ja, als je met 3 gaat en 2 hebben een jaarkaart, dan boek je gewoon voor 1 persoon en ter plekke zeg je dat er 2 mensen met een jaarkaart bij zijn, betaal je de toeristenbelasting en kan je er bij op de kamer. Denk alleen dat, stel je boekt maaltijden erbij, of zoals nu ook dat je het erbij krijgt, dat je voor de jaarkaarthouders geen vouchers krijgt. Maar die hebben korting in restaurants.
  • Ja, als je met 3 gaat en 2 hebben een jaarkaart, dan boek je gewoon voor 1 persoon en ter plekke zeg je dat er 2 mensen met een jaarkaart bij zijn, betaal je de toeristenbelasting en kan je er bij op de kamer. Denk alleen dat, stel je boekt maaltijden erbij, of zoals nu ook dat je het erbij krijgt, dat je voor de jaarkaarthouders geen vouchers krijgt. Maar die hebben korting in restaurants.

Oke bedankt voor je berichtje!:)
  • Hoi Lars,

Ik heb een vraag over een aanbieding uit de ANWB Kampioen. Als ik die alleen voor mijzelf zou boeken, kan ik dan ook vrouw en kinderen laten toevoegen op basis van hun Dream-jaarkaart? Of kan dat alleen als je rechtstreeks bij Disneyland Parijs rechtstreeks boekt?
  • Hugo zei:

Hoi Lars,

Ik heb een vraag over een aanbieding uit de ANWB Kampioen. Als ik die alleen voor mijzelf zou boeken, kan ik dan ook vrouw en kinderen laten toevoegen op basis van hun Dream-jaarkaart? Of kan dat alleen als je rechtstreeks bij Disneyland Parijs rechtstreeks boekt?

Hoi Hugo,

Goede vraag! Ik weet niet of dat ook via een derde partij als de ANWB kan. De informatie van Disney geeft aan dat het mogelijk is om personen toe te voegen aan een verblijf door ter plaatse de toeristenbelasting te betalen in combinatie met de reserveringsbevestiging van Disney. Hieruit maak ik op dat het alleen met een bevestiging van Disney zelf mogelijk is. Bekijk en vergelijk de aanbiedingen voor 1 persoon via alle aanbiedingen hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris. Met de huidige lentevoordeel aanbieding ontvang je tevens gratis halfpension.

Groetjes,
    Lars
  • Beste allen,

Ik heb deze vraag niet gevonden maar vroeg me het volgende af of ik heb niet goed gekeken.

Mijn man gaat een jaarkaart kopen als we in mei met mijn familie in Disneyland zijn. Door zijn handicap mag ik gratis het park mee in. Onze kinderen zijn beide nog geen drie dus daar hoeven we ook niet voor te betalen. We gaan in september op de terugreis van vakantie langs Disneyland en ik twijfel erg welk hotel het gaat worden. Ik lees overal dat je personen bij kunt boeken als je ter plaatsen bent en alleen een kleine bijdrage te betalen. Dus is het mogelijk dat we een kamer boeken met de jaarkaart van mijn man en dat we dan pas bij aankomt melden dat er een vrouw, een dreumes en een peuter op de kamer slapen zonder jaarkaarten.

Alvast bedankt!

Groeten,

Tine
  • Tine zei:

Beste allen,

Ik heb deze vraag niet gevonden maar vroeg me het volgende af of ik heb niet goed gekeken.

Mijn man gaat een jaarkaart kopen als we in mei met mijn familie in Disneyland zijn. Door zijn handicap mag ik gratis het park mee in. Onze kinderen zijn beide nog geen drie dus daar hoeven we ook niet voor te betalen. We gaan in september op de terugreis van vakantie langs Disneyland en ik twijfel erg welk hotel het gaat worden. Ik lees overal dat je personen bij kunt boeken als je ter plaatsen bent en alleen een kleine bijdrage te betalen. Dus is het mogelijk dat we een kamer boeken met de jaarkaart van mijn man en dat we dan pas bij aankomt melden dat er een vrouw, een dreumes en een peuter op de kamer slapen zonder jaarkaarten.

Alvast bedankt!

Groeten,

Tine

Hoi Tine,

Om een verblijf te boeken in de Disney hotels terwijl de jaarkaarten nog aangeschaft moeten worden, boek je een regulier arrangement voor één persoon. Vervolgens voeg je de overige reisgenoten toe tijdens het inchecken waarbij je alleen de toeristenbelasting betaald. Daarna schaf je de jaarkaarten aan. Maak gebruik van onze zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Extra voordeel op een verblijf in de Disney hotels' om de prijzen te bekijken en te boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

Mocht je hulp nodig hebben bij de boeking, stuur mij dan even een privébericht en ik kijk graag mee.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Tine zei:

Beste allen,

Alvast bedankt!

Groeten,

Tine

Hoi Tine,

Om een verblijf te boeken in de Disney hotels terwijl de jaarkaarten nog aangeschaft moeten worden, boek je een regulier arrangement voor één persoon. Vervolgens voeg je de overige reisgenoten toe tijdens het inchecken waarbij je alleen de toeristenbelasting betaald. Daarna schaf je de jaarkaarten aan. Maak gebruik van onze zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Extra voordeel op een verblijf in de Disney hotels' om de prijzen te bekijken en te boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

Mocht je hulp nodig hebben bij de boeking, stuur mij dan even een privébericht en ik kijk graag mee.

Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

Bedankt voor je snelle antwoord. We hebben al een arrangement geboekt in mei en kopen de jaarkaart daar alvast voor de korting. Ben sinds 2013 niet meer geweest en mijn jongetjes die ik ondertussen gekregen heb moeten toch wel als piraat door het leven. Ik ga pas het hotel boeken als we de jaarkaart hebben in mei. Maar zou ik zonder jaarkaart mezelf en de jongens kunnen bijboeken tijdens inchecken. Ik heb geen intentie om een jaarkaart te kopen omdat ik de begeleider ben van mijn man en dus gratis mee het park in mag.

Groeten,

Tineke
  • Tine zei:

Hoi Lars,

Bedankt voor je snelle antwoord. We hebben al een arrangement geboekt in mei en kopen de jaarkaart daar alvast voor de korting. Ben sinds 2013 niet meer geweest en mijn jongetjes die ik ondertussen gekregen heb moeten toch wel als piraat door het leven. Ik ga pas het hotel boeken als we de jaarkaart hebben in mei. Maar zou ik zonder jaarkaart mezelf en de jongens kunnen bijboeken tijdens inchecken. Ik heb geen intentie om een jaarkaart te kopen omdat ik de begeleider ben van mijn man en dus gratis mee het park in mag.

Groeten,

Tineke

Hoi Tineke,

Graag gedaan! Het is inderdaad mogelijk om personen toe te laten voegen aan het verblijf tijdens het inchecken. Je hoeft daarbij niet perse over een jaarkaart te beschikken.

Groetjes,
    Lars
  • Beste Tine,

Het is niet nodig om jullie bij het inchecken pas toe te voegen, het maakt geen verschil in kosten, behalve dat je een deel pas ter plekke betaald ipv van te voren (1,50 per volwassene per nacht, voor een kind weet ik het niet). Met een jaarkaart mag je 2 room only kamers boeken, dat daar ook mensen zonder jaarkaart verblijven maakt niet uit en jullie kunnen dus gewoon meteen bij de booking doorgegeven worden.
    Hou er wel rekening mee dat je de begeleiders kaartjes iedere dag bij de kassa op moet halen en dat je daarom geen toegang hebt tot de Extra Magische Uren
  • Beste Tine,

Het is niet nodig om jullie bij het inchecken pas toe te voegen, het maakt geen verschil in kosten, behalve dat je een deel pas ter plekke betaald ipv van te voren (1,50 per volwassene per nacht, voor een kind weet ik het niet). Met een jaarkaart mag je 2 room only kamers boeken, dat daar ook mensen zonder jaarkaart verblijven maakt niet uit en jullie kunnen dus gewoon meteen bij de booking doorgegeven worden.
    Hou er wel rekening mee dat je de begeleiders kaartjes iedere dag bij de kassa op moet halen en dat je daarom geen toegang hebt tot de Extra Magische Uren

Hoi darkSideOfPink,

Juist daarom loont het om de prijzen voor één persoon via een aanbieding voor een regulier arrangement te bekijken en te vergelijken. Een 'room only' boeking is namelijk altijd een prijs per kamer. Een arrangement boeken voor één persoon en de overige reisgenoten ter plaatse toevegen kan voordeliger zijn, naar gelang de aanbieding. Vandaar onze tip om de prijzen te bekijken via onze zoekmachine op de Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor jullie antwoord!! Ik ga even opzoek naar de goedkoopste oplossing

Groeten,

Tine
  • Tine zei:

Bedankt voor jullie antwoord!! Ik ga even opzoek naar de goedkoopste oplossing

Groeten,

Tine

Graag gedaan, Tine. Fijn paasweekend!

Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Graag zou ik iets meer weten over het boeken van een room only(1ste keer !)
    Kun je de kamer annuleren en hoeveel kost dit?
    Kun je de kamer omboeken als er een betere aanbieding is en zijn er daar kosten aan verbonden?
    En als laatste zijn er reserveringskosten(dossierkosten)?
  • minnie zei:

Hoi,
    Graag zou ik iets meer weten over het boeken van een room only(1ste keer !)
    Kun je de kamer annuleren en hoeveel kost dit?
    Kun je de kamer omboeken als er een betere aanbieding is en zijn er daar kosten aan verbonden?
    En als laatste zijn er reserveringskosten(dossierkosten)?

Hoi minnie,

De kamer kan, net zoals bij een arrangement, worden geannuleerd onder dezelfde voorwaarden. Dat wil zeggen: hoe korter je op de aankomstdag annuleert, hoe hoger de kosten zijn. Ik weet de exacte voorwaarden niet uit m'n hoofd, maar volgens mij is het vanaf 2 weken vóór aankomst niet meer mogelijk om te annuleren. Daarvóór betaal je een bepaald percentage van de originele reissom als je toch wilt annuleren.

Omboeken naar een betere aanbieding kan alleen als je omboekt naar een zelfde soort aanbieding (room only). Naar gelang de prijs van de nieuwe boeking, zijn hier wel of geen kosten aan verbonden. Bij een hoger bedrag dien je het verschil bij te betalen. Bij alle boekingen zijn reserveringskosten (€19) van toepassing.

Als je gehele reisgezelschap over een jaarkaart beschikt, is het doorgaans voordeliger om een regulier arrangement voor één persoon te boeken en de overige reisgenoten tijdens het inchecken toe te laten voegen. Zij betalen dan alleen de verplichte toeristenbelasting. Ontbijt is inclusief voor iedereen (met uitzondering van Disney's Davy Crockett Ranch). Mocht je interesse hebben, dan kijk ik graag met je mee voor het meest voordelige verblijf in de magie. Stuur hiervoor even een privébericht of gebruik ons contactformulier: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi

Is er een andere manier om te weten te komen wat de prijzen en eventueel voordeligste aanbiedingen zijn wat betreft de reservatie van een room only in één van de disneyhotels? Ik vind het een beetje omslachtig om steeds naar die reserveringslijn te moeten bellen...

+ Indien ik iemand via de Bring a friend actie meeneem, mag die dan ook gebruik maken van de extra magic hours?

Alvast bedankt!

Marijke
  • Hoi

Is er een andere manier om te weten te komen wat de prijzen en eventueel voordeligste aanbiedingen zijn wat betreft de reservatie van een room only in één van de disneyhotels? Ik vind het een beetje omslachtig om steeds naar die reserveringslijn te moeten bellen...

+ Indien ik iemand via de Bring a friend actie meeneem, mag die dan ook gebruik maken van de extra magic hours?

Alvast bedankt!

Marijke

Hoi Marijke,

Wij hebben toegang tot de room only prijzen en kunnen een vergelijking maken met een arrangement aanbieding zodat je altijd de meest voordelige prijs betaald. Stuur ons hiervoor even een privébericht via de Contact pagina en wij kijken graag mee: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

Bezoekers met een regulier ticket (zoals een 'Bring a Friend' ticket) hebben geen toegang tot de Extra Magische Uren. Alleen gasten van de Disney hotels en bepaalde jaarkaarthouders zelf kunnen hier gebruik van maken.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo mensen

Wij gaan dit jaar met kerst en gaan dan ook een jaarkaart aanschaffen.
    Ik ben wat aan het inlezen en zie vaak de optie om regulier te boeken voor 1 persoon en dan de rest inchecken.
    ons gezin bestaat uit 5 personen 2 volw/2 kinderen [ 3-12 ] en een kleintje van 1,5.
    Kan dat zonder problemen op een kamer of worden dat 2 kamers ?
    De overnachtingen met kerst zijn al geregeld,maar we willen in 2017 natuurlijk ook vaker gaan.
  • Hoi josj,

er is per kamer een maximum aan gasten vastgesteld, dus dat hangt af van de kamer die jullie boeken. Een familiekamer met drie bedden en een stapelbed (of een Davy Crockett hut) is dan natuurlijk geen probleem :)
    Overigens hoeft voor jullie kleintje nog geen jaarkaart te worden gekocht (dat hoeft pas als hij/zij drie is).

Trouwens (en nu ben ik even heel brutaal): wij zijn er ook met Kerst en Oud&Nieuw dus als jullie nog een sponsor zoeken voor de 10%-korting houd ik me aanbevolen :wink:
  • josj zei:

Hallo mensen

Wij gaan dit jaar met kerst en gaan dan ook een jaarkaart aanschaffen.
    Ik ben wat aan het inlezen en zie vaak de optie om regulier te boeken voor 1 persoon en dan de rest inchecken.
    ons gezin bestaat uit 5 personen 2 volw/2 kinderen [ 3-12 ] en een kleintje van 1,5.
    Kan dat zonder problemen op een kamer of worden dat 2 kamers ?
    De overnachtingen met kerst zijn al geregeld,maar we willen in 2017 natuurlijk ook vaker gaan.

Hoi josj,

Zoals Hugo al aangeeft, zul je dan een kamer voor één volwassene moeten boeken die ruimte biedt aan 5 personen (blokhutten in Disney's Davy Crockett Ranch of familiekamers in Disney's Hotel Santa Fe, Disney's Newport Bay Club of het Disneyland Hotel). Bekijk beschikbaarheid & prijzen via de zoekmachine op onze Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

Groetjes,
    Lars
  • @josj,
    Voor de kleinste van anderhalf jaar kun je ook zelf een bedje mee brengen. Dan kun je gewoon een vier persoons kamer boeken.

Scheelt je wat extra en denk dat de kleine thuis ook nog niet in een groot bed slaapt.
  • hoi,

Kan je ook room only boeken in een compass club kamer of golden forest club kamer met korting (jaarkaart dream) en krijg je hier dan ook de hotelfastpass bij als je geen toegangskaarten nodig hebt.

groetjes,
  • stitch zei:

hoi,

Kan je ook room only boeken in een compass club kamer of golden forest club kamer met korting (jaarkaart dream) en krijg je hier dan ook de hotelfastpass bij als je geen toegangskaarten nodig hebt.

groetjes,

Hoi stitch,

De 'room only' korting voor jaarkaarthouders is ook beschikbaar voor de club level niveau's van de Disney hotels, met uitzondering van Castle Club (Disneyland Hotel) en Empire State Club (Disney's Hotel New York). De Disney Hotel FastPass is echter alleen beschikbaar voor arrangementen inclusief toegangstickets. Stuur ons even een privébericht als je een prijsopgave wilt voor jaarkaarthouders via alle aanbiedingen.

Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars. We gaan nu met onze jaarkaart naar de goedkopere hotels maar mijn 2 dochters worden 18 jaar in februari 2017 en dan zouden mijn man en ik en de 2 dochters graag logeren in een compass club kamer of golden forest club. Dit zou dan in de krokusvakantie zijn, nu ik weet dat er andere jaren dikwijls goeie arrangementen zijn (zoals bv -35% of zelfs een stuntverkoop) voor die periode. Het zal misschien dan interessanter zijn om een arrangement te boeken dan room only, maar om dit te vergelijken is het misschien nog een beetje te vroeg want er zijn nog geen Belgische arrangementen beschikbaar voor die periode.
    groetjes,
  • stitch zei:

Bedankt Lars. We gaan nu met onze jaarkaart naar de goedkopere hotels maar mijn 2 dochters worden 18 jaar in februari 2017 en dan zouden mijn man en ik en de 2 dochters graag logeren in een compass club kamer of golden forest club. Dit zou dan in de krokusvakantie zijn, nu ik weet dat er andere jaren dikwijls goeie arrangementen zijn (zoals bv -35% of zelfs een stuntverkoop) voor die periode. Het zal misschien dan interessanter zijn om een arrangement te boeken dan room only, maar om dit te vergelijken is het misschien nog een beetje te vroeg want er zijn nog geen Belgische arrangementen beschikbaar voor die periode.
    groetjes,

Graag gedaan! Voor 2017 is het nu nog te vroeg inderdaad. Tegen die tijd kun je ons altijd een bericht sturen voor informatie over prijzen en welk verblijf in jullie geval het voordeligst is.

Groetjes,
    Lars
  • Je krijgt wel een fastpass als je golden forest room only boekt. Wij hebben dit in januari gedaan en we hadden gewoon hotel fast passes
Log In of Registreer om te reageren.