Iemand al een idee wanneer de privilege tockets van oktober (en november) beschikbaar komen? Ik weet dat jullie net zo min, als ik in de toekomst kunnen kijken, maar misschien heeft iemand inside information? ??
Graag gedaan! Het betreft online alleen een reservering, @Petr@ . Met de voucher ga je vervolgens naar de speciale loketten naast de ingang van het Walt Disney Studios Park om de echte tickets te betalen. Dit kan gewoon met je bankpas of contant, maar momenteel preferen ze via de bankpas.
Enig idee of de Privilege Tickets ook al tijdens Extra Magic Time te koop gaan zijn na 4 oktober bij de kassa's van het Studios park? Of gaan de kassa's pas tegen 11 uur open, omdat het Studios park dan ook pas open gaat? :-/
Wat zijn de ervaringen met privilege tickets en data's? Met de jaarkaarten kunnen we gewoon boeken maar privilege tickets niet op die datum
Heb contact met de klantenservice gehad maar daar wordt je niet wijzer van. Heeft met de capaciteit van de parken te maken. Dat ik wel gewoon kaarten voor de volle pond voor die datum te verkrijgen zijn hebben ze geen boodschap aan....
Enig idee of de Privilege Tickets ook al tijdens Extra Magic Time te koop gaan zijn na 4 oktober bij de kassa's van het Studios park? Of gaan de kassa's pas tegen 11 uur open, omdat het Studios park dan ook pas open gaat? :-/
Privilege tickets kunnen vanaf 4 oktober ook bij de kassa's / Guest Relations van het Disneyland Park afgehaald worden zodat jaarkaarthouders met hun vrienden ook tijdens Extra Magic Time naar binnen kunnen.
Meestal wijzigt Disney de beschikbaarheid voor de komende maand in de laatste paar dagen als ze zien dat bepaalde groepen minder reserveren. Jaarkaarthouders krijgen dan de overgebleven beschikbaarheid extra. Reserveer de Privilege tickets online via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Privilege tickets': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.
ik probeer voor juni tickets te reserveren maar het lukt mij niet om erachter te komen hoe ik de privilege tickets kan reserveren en kan regelen. Ik kan niet reserveren zonder een gekocht ticket en als ik hem koop betaal ik het volle pond.
ik probeer voor juni tickets te reserveren maar het lukt mij niet om erachter te komen hoe ik de privilege tickets kan reserveren en kan regelen. Ik kan niet reserveren zonder een gekocht ticket en als ik hem koop betaal ik het volle pond.
Als ik een via de jaarpassen site een privilege ticket reserveer, kan ik deze dan bv een week voor datum nog kosteloos afzeggen? Net zoals je bv op het platform doet voor de entree te reserveren?
Dat lijkt mij wel, aangezien je dat zelf ook kan. En zonder jou kunnen je gasten ook niet mee.? Bovendien betaal je de tickets toch ter plekke?
Nou ja, misschien dat ook iemand mij kan helpen. Nu ik eindelijk in het systeem kon, moest ik reserveren op meerdere passen van ons gezin omdat we meer dan 5 tickets nodig hebben. Dus ik heb op mijn pas 5 tickets gereserveerd, maar toen ik inlogde onder de naam van mijn dochter stonden die tickets daar ook geregistreerd en kon ik niet meer tickets op haar pas reserveren. Zou dat kunnen omdat ik voor elke pas hetzelfde emailadres heb gebruikt? Zijn jullie daar iets meer bekend mee, met dat hele systeem? Volgens mij er geen hulplijn voor, voor wat hulp bij de privilegetickets? Er stonden bovendien al een boel tickets geannuleerd in het systeem, ook heel vreemd.
Dat kan, maar reserveringen voor Privilege Tickets zijn nog niet beschikbaar voor oktober. Meestal openen reserveringen twee maanden op voorhand, dus voor oktober zou dat in augustus zijn.
Ik ben het helemaal kwijt en kan het nergens vinden. Is er ook een telefoonnummer waar ik naartoe kan bellen om even te checken hoeveel privilege tickets ik nog heb? Ik heb er vorig jaar een aantal gebruikt, maar weet niet meer op welke pas (wie van ons gezin). We gaan deze zomer ook met vrienden, zou sneu zijn als ik heb gereserveerd op de verkeerde passen, terwijl ik daar niet meer genoeg op heb staan. Wij hebben magic plus passen.
Vandaag 52 Minuten in de wacht gestaan voor de ticket aanbieding. De € 35 prijs is voor 1 dag 1 park in het laagseizoen. Anders komen er nog kosten bij. Ook kunnen de tickets alleen worden opgestuurd per post kosten € 8,40 Normaal kan dit toch gewoon digitaal. Dus afgezien van het aanbod.
Als het goed is moeten de reserveringen voor Privilege tickets via het online platform ook geannuleerd kunnen worden. Voor alle andere tickets kan dit tot 3 dagen vóór gebruik, dus het zou logisch zijn als dit ook voor de Privilege tickets zou gelden.
Ik wil privilege tickets reserveren voor september maar de hele maand staat nog steeds op indisponible. Volgens de chat van Disneyland op FB zou dit mogelijk zijn exact 2 maanden voor aankomst maar dat is waarschijnlijk alleen als je via hen geboekt hebt want ik zie nog niets. Enig idee wanneer deze maand vrij komt?
Ik heb momenteel geen eigen jaarkaart, dus kan niet checken tot wanneer ik zelf beschikbaarheid kan zien voor Privilege tickets. Voor de Disney Park Pass (reserveren voor toegang) kan er gereserveerd worden t/m september, dus dan zou dat logischerwijs ook voor Privilege tickets moeten kunnen.
Voor alle forumleden in dit topic: Wellicht dat iemand anders met een jaarkaart dit kan checken?
Reacties
Bedankt Lars
Meestal wijzigt Disney de beschikbaarheid voor de komende maand in de laatste paar dagen als ze zien dat bepaalde groepen minder reserveren. Jaarkaarthouders krijgen dan de overgebleven beschikbaarheid extra. Reserveer de Privilege tickets online via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Privilege tickets': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.
Groetjes,
Lars
Privilege tickets kunnen door jaarkaarthouders via het nieuwe online platform worden aangeschaft. Ga hiervoor naar onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Privilege / Bring a Friend tickets': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Op dit moment is het echter niet mogelijk om Privilege tickets aan te schaffen zolang Disney nog niet zeker weet op welke datum ze open mogen. Alleen reserveringen voor toegang met losse tickets of jaarkaarten zijn mogelijk via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world
Groetjes,
Lars
Nou ja, misschien dat ook iemand mij kan helpen. Nu ik eindelijk in het systeem kon, moest ik reserveren op meerdere passen van ons gezin omdat we meer dan 5 tickets nodig hebben. Dus ik heb op mijn pas 5 tickets gereserveerd, maar toen ik inlogde onder de naam van mijn dochter stonden die tickets daar ook geregistreerd en kon ik niet meer tickets op haar pas reserveren.
Zou dat kunnen omdat ik voor elke pas hetzelfde emailadres heb gebruikt?
Zijn jullie daar iets meer bekend mee, met dat hele systeem? Volgens mij er geen hulplijn voor, voor wat hulp bij de privilegetickets? Er stonden bovendien al een boel tickets geannuleerd in het systeem, ook heel vreemd.
Dat kan, maar reserveringen voor Privilege Tickets zijn nog niet beschikbaar voor oktober. Meestal openen reserveringen twee maanden op voorhand, dus voor oktober zou dat in augustus zijn.
Groetjes,
Lars
We gaan deze zomer ook met vrienden, zou sneu zijn als ik heb gereserveerd op de verkeerde passen, terwijl ik daar niet meer genoeg op heb staan.
Wij hebben magic plus passen.
Hiervoor bel je met de reguliere Disney reserveringslijn. Zij kunnen dit nakijken.
Groetjes,
Lars
Weet jij of je gereserveerde privilege tickets nog tot een bepaald aantal dagen voor de geplande datum kan annuleren?
Groetjes,
Esmeralda
Als het goed is moeten de reserveringen voor Privilege tickets via het online platform ook geannuleerd kunnen worden. Voor alle andere tickets kan dit tot 3 dagen vóór gebruik, dus het zou logisch zijn als dit ook voor de Privilege tickets zou gelden.
Groetjes,
Lars
Ik wil privilege tickets reserveren voor september maar de hele maand staat nog steeds op indisponible. Volgens de chat van Disneyland op FB zou dit mogelijk zijn exact 2 maanden voor aankomst maar dat is waarschijnlijk alleen als je via hen geboekt hebt want ik zie nog niets.
Enig idee wanneer deze maand vrij komt?
Groetjes,
Femmy
Ik heb momenteel geen eigen jaarkaart, dus kan niet checken tot wanneer ik zelf beschikbaarheid kan zien voor Privilege tickets. Voor de Disney Park Pass (reserveren voor toegang) kan er gereserveerd worden t/m september, dus dan zou dat logischerwijs ook voor Privilege tickets moeten kunnen.
Voor alle forumleden in dit topic: Wellicht dat iemand anders met een jaarkaart dit kan checken?
Groetjes,
Lars