Privilege tickets

15791011

Reacties

• Dat is op dit moment niet bekend, @Moniekk89 . Normaal 1-2 maanden op voorhand, dus mogelijk vanaf oktober.
  • Lars zei:

Veth65 zei:

Goedemorgen,
    Vraagje , hoe laat gaan de kassa en afhaal privilege tickets los , wil er vroeg bij zijn?

Als het goed is gaan de jaarkaarten loketten op hetzelfde moment open als de kassa's, dus vanaf 08:30 uur met de start van Extra Magic Time. Eerder hadden forumleden aangegeven dat deze loketten later open gingen dan de reguliere kassa's, maar recent zijn er weer berichten dat de loketten tegelijk met de kassa's open gaan.
    Geldt voor privileges tickets ook , extra magic time ??
  • Veth65 zei:

Geldt voor privileges tickets ook , extra magic time ??

Ja, maar alleen als de tickethouder tegelijk met de jaarkaarthouder naar binnen gaat.
  • Weet je ook , hoe laat de parking open gaat ?
  • Veth65 zei:

Weet je ook , hoe laat de parking open gaat ?

Dat is ons helaas niet bekend.
  • Volgens de website 8 uur!
  • Kijk aan. Dank voor de informatie, @CarmenV !
  • september 2021 aangepast
    Hebben we al enig idee wanneer we de prijzen voor na 3 november weten? En waar ik dat kan vinden als het bekend wordt :) ?
  • CarmenV zei:

Hebben we al enig idee wanneer we de prijzen voor na 3 november weten? En waar ik dat kan vinden als het bekend wordt :) ?

Zodra de nieuwe prijzen (en voorwaarden) bekend worden gemaakt, plaatsen wij dat via onze social media kanalen en uiteraard wordt de Jaarkaarten pagina dan aangepast: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

Groetjes,
    Lars
  • Ik wil zojuist mijn privilege tickets uitprinten, maar de streepjescode laadt niet. Is dit een probleem of is mijn pas genoeg? Beide reserveringen staan wel in mijn account, maar ik heb de streepjescode dus niet.

Ook als ik kijk naar de mailtjes van de vorige keer staat de streepjescode er niet meer in.
  • Hoi @CarmenV ,

Ik heb zelf geen ervaring met Privilege tickets, maar het lijkt me dat de QR-code vereist is of staat er ook een ticket nummer vermeld? In dat geval zal het geen probleem zijn.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @CarmenV ,

Ik heb zelf geen ervaring met Privilege tickets, maar het lijkt me dat de QR-code vereist is of staat er ook een ticket nummer vermeld? In dat geval zal het geen probleem zijn.

Groetjes,
    Lars

Het zou een streepjescode moeten zijn, met mijn naam en alles, maar het is een gebroken afbeelding of grijs vlak (laptop/telefoon app) dus ik heb helemaal niks behalve dat de reservering gelukt is. De reservering staat ook op de account van mijn pas.

Ik had gisteren al geprobeerd het PA nummer te bellen maar ik versta niks van het menu ?
  • Dan zou ik even de reguliere Disney reserveringslijn bellen of een privébericht sturen via de officiële social media kanalen van Disney, @CarmenV . Zonder code of nummer weet ik niet of de reservering ook geaccepteerd wordt.
  • Bericht gestuurd had ik ook al, maar die stoppen om 6 uur ‘s avonds op vrijdag voor het weekend. Kan zo de reserveringslijn wel proberen, maar zit al in Frankrijk dus ?
  • @CarmenV hoi hoe is het afgelopen ik zit met zelfde probleem en ik ga 24ste oktober
  • William zei:

@CarmenV hoi hoe is het afgelopen ik zit met zelfde probleem en ik ga 24ste oktober

Ik had het geluk dat door het weer mensen gecancelled hadden dus ik had voor de zekerheid nieuwe reserveringen gemaakt en de oude gecancelled, maar de streepjescode werd niet gescand of iets dergelijks. Werd alleen gecheckt en met je pas en de datum en hoeveelheid in je mail heb je dezelfde informatie als die in de missende afbeelding! Zou dus genoeg moeten zijn ?
  • CarmenV zei:

William zei:

@CarmenV hoi hoe is het afgelopen ik zit met zelfde probleem en ik ga 24ste oktober

Ik had het geluk dat door het weer mensen gecancelled hadden dus ik had voor de zekerheid nieuwe reserveringen gemaakt en de oude gecancelled, maar de streepjescode werd niet gescand of iets dergelijks. Werd alleen gecheckt en met je pas en de datum en hoeveelheid in je mail heb je dezelfde informatie als die in de missende afbeelding! Zou dus genoeg moeten zijn ?
    Oké dan laat ik het zo staan en anders print ik de reservering site gewoon uit daar staan de gegevens enzo ook op
  • Lars zei:

Dan zou ik even de reguliere Disney reserveringslijn bellen of een privébericht sturen via de officiële social media kanalen van Disney, @CarmenV . Zonder code of nummer weet ik niet of de reservering ook geaccepteerd wordt.

Ja dat heb ik ook gedaan maar antwoord krijgen duurt ook lang. Wacht nu al 4 dagen op antwoord. Terwijl ze wel leuk dingen plaatsen op Twitter en fb
  • Met jaarpas gerelateerde dingen kunnen ze niet helpen via social media, dus daar moet je sowieso voor bellen. Jammer dat het menu niet begint met de vraag 'Frans of Engels?'
  • Goedenmorgen,

Kan je een privilege ticket dat voor een bepaalde dag gereserveerd is voor toegang ook annuleren? Of de datum wijzigen? ( net zoals bij je eigen jaarkaart toegangs reservering)
    En kan je deze dan weer opnieuw gebruiken?

Gr. Esther.
  • Dewi48 zei:

Goedenmorgen,

Kan je een privilege ticket dat voor een bepaalde dag gereserveerd is voor toegang ook annuleren? Of de datum wijzigen? ( net zoals bij je eigen jaarkaart toegangs reservering)

Gr. Esther.

Hoi Esther,

Ja, dat kan. Annuleren kan via hetzelfde online platform als bestellen.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Dewi48 zei:

Goedenmorgen,

Gr. Esther.

Hoi Esther,

Ja, dat kan. Annuleren kan via hetzelfde online platform als bestellen.

Groetjes,
    Lars
    Bedankt!
  • Nog anderen die angstvallig verschillende keren per dag checken of december al open is :P ?
  • CarmenV zei:

Nog anderen die angstvallig verschillende keren per dag checken of december al open is :P ?

Ik kijk ook voor de kerstvakantie en begin januari, maar deze blijven grijs.
    Hopelijk binnenkort eens beschikbaar.
  • Nu heb twee keer 4 kaarten gekocht , netjes email ontvangen en je raad het al.
    Emails kwijt , kan je de bevestiging nog ergens terugvinden ? Want heb deze nodig bij de kassa.
  • Veth65 zei:

Nu heb twee keer 4 kaarten gekocht , netjes email ontvangen en je raad het al.
    Emails kwijt , kan je de bevestiging nog ergens terugvinden ? Want heb deze nodig bij de kassa.

Dan zal je denk ik contact op moeten nemen met Disney om de bevestiging nogmaals te laten sturen. Geen idee of het tonen van het account met de tickets op het online jaarkaarten platform als geldig wordt gezien.
  • Lars zei:

Veth65 zei:

Nu heb twee keer 4 kaarten gekocht , netjes email ontvangen en je raad het al.

Dan zal je denk ik contact op moeten nemen met Disney om de bevestiging nogmaals te laten sturen. Geen idee of het tonen van het account met de tickets op het online jaarkaarten platform als geldig wordt gezien.
    Naar welk telefoon nummer kan ik bellen ?
  • Veth65 zei:

Naar welk telefoon nummer kan ik bellen ?

Gewoon de reguliere reserveringslijn.
  • Hoi allemaal,

Is er hier iemand die al een privilege ticket heeft kunnen boeken voor 20 november? Ik begin er namelijk aan te twijfelen of er nog wel beschikbaarheid komt op deze datum waardoor wij waarschijnlijk niet kunnen gaan.

Groetjes,

Demy
  • Hoi allemaal,

Is er hier iemand die al een privilege ticket heeft kunnen boeken voor 20 november? Ik begin er namelijk aan te twijfelen of er nog wel beschikbaarheid komt op deze datum waardoor wij waarschijnlijk niet kunnen gaan.

Groetjes,

Demy

Volgens mij is 20 november al heel lang volgeboekt door anderen. Ik zal voor je duimen dat anderen cancellen voor die dag en er plek vrijkomt!
Log In of Registreer om te reageren.