Lineberty

Hoi allemaal,

Ik ben mezelf nu al een tijdje aan het ergeren aan de Lineberty-app. Bij mij loopt deze vaak vast, krijgt foutmeldingen en meestal loop ik de tickets mis. Is dit puur pech of geluk hebben of zou het kunnen dat het met een Android-telefoon meer kans heeft? Dat lijkt me inmiddels namelijk, omdat mensen met wie ik tegelijk aan het proberen ben (waar ik naast sta), veel vaker wel een ticket krijgen (een groot deel daarvan heeft geen iPhone, maar een Android)
Ik heb het over zowel tickets voor de Meet&Greets als voor de pintrading.

Welke ervaringen hebben jullie ermee?

Groetjes Larissa

Reacties

• Ik vind het ook een waardeloos systeem. De paar keer dat ik op mn iPhone de app startte met de bedoeling om een ticket te verkrijgen, bleken ze niet beschikbaar te zijn. Nou was dit tijdens een periode van Franse schoolvakantie en is mij duidelijk dat Disney niet iedereen blij kan maken, vooral op drukke dagen. Behalve ruim een uur in de rij staan, zie ik weinig alternatieven.
  • Hoi @larissavanbuul ,

Wij hebben Android telefoons en geen technische problemen ondervonden. Je moet er wel heel snel bij zijn om kans te maken op tickets voor bepaalde populaire meet & greets, zoals Olaf en Vampire Stitch. Meer informatie & tips voor een betere slagingskans: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reserveer-ontmoeting-disney-figuur-disneyland-paris-app.

Groetjes,
    Lars
  • @larissavanbuul @steef
    Deze problemen zijn bekend en cast members worden blijkbaar bedolven met klachten.

Disney heeft recent nog wat enquêtes uitgestuurd en ook op Twitter regent het klachten.

Uiteindelijk zal men dit zelf wel in de Disney app gaan integreren maar voorlopig blijf je dus zitten met deze vervelende situatie.

Er is geen verschil tussen iPhone en Android. Zorg wel dat je een goede internetverbinding hebt.
    Blijven proberen. Hopelijk de volgende keer geluk!
  • Het blijft een vraag en aanbod systeem... er zijn altijd meer bezoekers die op de foto willen dan dat er Disney figuren zijn, welk systeem je ook gebruikt. De enige manier om dat te verhelpen is als Disney: meer disney-figuren inzet of als je als bezoeker de drukkte dagen kunt mijden... dat laatste is lastig als je afhankelijk bent van schoolvakanties.
  • Langs de ene kant: als er rijen worden gevormd gelijk het altijd ging, en de rij sluit, zijn er ook altijd wel een boel mensen teleurgesteld, omdat ze net te laat zijn.

Dus eender welk systeem, er vallen altijd mensen uit de boot.
  • Wat ik wel zie is dat de app standaard 4 tickets geeft tenzij je het aantal aanpast.

Maar in die tijd kunnen de tickets al weg zijn.. castmembers zeggen: neem ze maar gewoon, ook al ben je maar met 2..

Oké, maar zo blijven er natuurlijk nog minder tickets over voor anderen..

Maar zoals gezegd, een ideaal systeem bestaat niet echt gezien de lage capaciteit.

Ik zou liever zien dat dit voor fastpass doen zodat je niet het hele park door moet lopen.. FP+ zoals in Amerika dus.
  • Man en ik hebben beide een s10 en dezelfde problemen
  • Alles waarvan je denkt dat het beter kan of anders zou moeten: zeker melden aan Disney.
    1. Mogelijk doen ze er iets mee.
    2. Misschien compenseren ze het op een bepaalde manier.

Ik zie heel vaak dat mensen op fora en social media terecht zaken signaleren, dus bezorg die goede ideeën en suggesties aan Disney zelf en wie weet, ooit gebeurt er iets mee :-)
Log In of Registreer om te reageren.