Disney's Hotel New York - The Art of Marvel
Iemand al ergens gelezen wanneer dit hotel zou open gaan?
Onze jaarkaarten lopen tot 1 december en ik hoop dat we toch nog één nacht daar eens gaan kunnen slapen.
Dan hebben we in alle hotels minimum 1x geslapen.
Groetjes,
Mieke
Onze jaarkaarten lopen tot 1 december en ik hoop dat we toch nog één nacht daar eens gaan kunnen slapen.
Dan hebben we in alle hotels minimum 1x geslapen.
Groetjes,
Mieke
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Een officiële openingsdatum is nog niet bekendgemaakt, maar intern wordt de streefdatum 1 november 2020 aangehouden. We verwachten rond de opening in juli een exacte datum te horen van Disney. Meer informatie over de vernieuwde hotel, inclusief foto's van de nieuwe kamers: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneys-hotel-new-york-marvel-kamers-disneyland-paris
Groetjes,
Lars
Zou leuk zijn om als afsluiting daar te kunnen overnachten...
Bedankt Lars en hopelijk meer nieuws.
Als de datum gecommuniceerd wordt, kunnen we waarschijnlijk boeken ook met jaarkaart?
Reserveringen voor Disney's Hotel New York - The Art of Marvel in Disneyland Paris zijn nu open via de openingsaanbieding met een gratis Marvel print, gratis drankje en gratis annuleren via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-hotel-new-york-marvel-nl
Bekijk het nieuwe hotel met de vernieuwde lobby, restaurants, bars en superhelden kamers: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneys-hotel-new-york-marvel-kamers-disneyland-paris
Groetjes,
Lars
Nochtans evenveel sterren...
Iemand een idee hoeveel korting je krijg als er iemand binnen gezin recht heeft op gratis begeleider (groene kaart).
Het zou de eerste keer zijn dat we hotelovernachting boeken met tickets omdat onze jaarkaarten vervallen...
Dat is ons helaas niet bekend. Hiervoor zul je Disney moeten bellen en die zijn momenteel overbelast.
Groetjes,
Lars
Ik heb bericht gestuurd via fb.
En weet dat ik aantal dagen of weken zal mogen wachten op antwoord.
Maar is ook niet zo dringend.
Ik denk van pas voor verblijf in november een arrangement te boeken...
Wij gingen 2 zomers geleden naar Newport bay voor 3 nachten met gratis begeleider. Wij kregen toen +-250 euro terug. (maar wij boekten toen davy crocket ranch maar door overboeking kwamen met in Newport bay terecht.Dus de terugbetaling was op basis van boeking voor davy crocket. Maar gezien het om tickets gaat zou het hotel geen prijsverschil mogen maken lijkt me).
Was wel al 2 jaar geleden natuurlijk.
Moest je het weten heb ik ook wel interesse om dit te weten want ben momenteel aan het kijken voor komende zomer.
Heb vanmiddag al 3 x andere prijs voor zelfde datum zien staan. Site loopt ook steeds vast
Zouden ze dan als ik binnenkort zou bellen de korting nog kunnen regelen ?
Aan de telefoon zei ze al great price. Als ik het zou aanpassen zou ik duurder uit zijn met shareholderskorting. Prijs is nu 440 € duurder dan toen ik vorige week boekte . Voor 2 dagen / 1 nacht voor 3 p. ?. Aan deze prijs had ik ander hotel geboekt. Dus mazzel gehad.
Groetjes,
Lars
Groetjes,
Lars
De lobby ziet er super uit, en mooie kamers.
Nee, er hoeft geen aparte reservering voor toegang gemaakt te worden als jaarkaarthouders een 'room only' verblijf reserveren in de Disney hotels, @Veth65 .
Wat leuk dat jullie een verblijf hebben geboekt in het nieuwe Marvel hotel. Momenteel (met de huidige maatregelen) is het ontbijt all-you-can-eat met tafelservice (iedereen moet blijven zitten en obers brengen de gerechten aan tafel). Hetzelfde met de snacks in de Empire State Lounge. Deze worden aan tafel geserveerd. Als de maatregelen verder worden losgelaten, dan keert het reguliere buffet voor ontbijt en lounge weer terug.
Groetjes,
Lars
Kun je de hotels ook gewoon binnenlopen als je er niet verblijft? Ik weet dat je in de restaurants kunt eten, maar ik bedoel echt gewoon binnenlopen? Ik wil namelijk even snel de lobby in om de Iron Man suits te bekijken (ben ongeduldig en wil niet wachten tot we er hoogstwaarschijnlijk volgend jaar pas verblijven, haha!) en vroeg me af of dat kan/mag!
Ja, dat kan, geen probleem. Je kunt ieder Disney hotel betreden (lobby, restaurants en bars), ook als niet-gast.
Groetjes,
Lars