Definitieve jaarkaart over de post bestellen

januari 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Wij hebben sinds 2007 met een kleine tussenpauze een jaarkaart gehad ook dmv parainage. Nu is deze laatste kaart valable du 30 apri; 2012 au 29 april 2013. Dat is toch TOT en MET 29 april? of tot?
We kunnen in de meivakantie dan nog de vier laatste dagen profiteren van onze dream. daarna even een tijdje niet.
Doch vriendje van dochter wil mee.
We willen zo goedkoop mogelijk voor hem uiteraard. Laatste keer multadvantage gedaan maar kost inschrijfgeld 125 + 20= 145. (want geen francillien want 2e 3e dag blok.
Via website tegenwoordig mogelijk de definitieve jaarpassen te bestellen zodat je als je je francillien eerder laat ingaan niet 2e en 3e dag blokdag hebt. Doch online bestellen alleen voor France.
En online fantasy kan niet met 10% korting natuurlijk dus 159
Zou het zin hebben om te mailen om een francillien definitieve pas te bestellen ?
Want met de bon de commande krijg je ook een tijdelijke pas.
graag advies.
Probleem om voor minderjarig kind van een ander ter plekke een jaarkaart aan te vragen overigens?
dank voor de infio

Reacties

  • Hallo,
    De Francelien is gewoon te bestellen, via het formulier, downloaden, invullen, alle kopieen en pasfoto's erbij doen en dan aangetekent versturen. jaarkaarten worden dan toegestuurd.
    Groet, Fam. Weyts.
  • En ik wacht nu al 5 weken! Kan ik ergens heen bellen?
    Of heeft iemand dit meegemaakt?
    Groet
  • marjosy zei:


    En ik wacht nu al 5 weken! Kan ik ergens heen bellen?
    Of heeft iemand dit meegemaakt?
    Groet

    Hoi marjosy,
    De aanvraag per post kan 4-6 weken duren, afhankelijk van de snelheid bij Bureau Passeport Annuel en de Franse post. Een status update kan worden opgevraagd via de Nederlandse klantenservice door een mail te sturen naar dlp.clientenservice@disney.com.
    Groetjes,
    Lars
  • Super bedankt! Ik heb nog even een weekje geduld en daarna ga ik mailen!!
    We willen al over 2 weken gaan, dus tellen nu de dagen af Laugh
  • Als je bang hebt dat ze toch niet op tijd zijn, kan je normaal ook ze via mail toch aanvragen dacht ik.
    Zou je normaal ook op dat mail adres moeten kunnen vragen.
  • sawy zei:


    Wij hebben sinds 2007 met een kleine tussenpauze een jaarkaart gehad ook dmv parainage. Nu is deze laatste kaart valable du 30 apri; 2012 au 29 april 2013. Dat is toch TOT en MET 29 april? of tot?
    We kunnen in de meivakantie dan nog de vier laatste dagen profiteren van onze dream. daarna even een tijdje niet.
    Doch vriendje van dochter wil mee.
    We willen zo goedkoop mogelijk voor hem uiteraard. Laatste keer multadvantage gedaan maar kost inschrijfgeld 125 + 20= 145. (want geen francillien want 2e 3e dag blok.
    Via website tegenwoordig mogelijk de definitieve jaarpassen te bestellen zodat je als je je francillien eerder laat ingaan niet 2e en 3e dag blokdag hebt. Doch online bestellen alleen voor France.
    En online fantasy kan niet met 10% korting natuurlijk dus 159
    Zou het zin hebben om te mailen om een francillien definitieve pas te bestellen ?
    Want met de bon de commande krijg je ook een tijdelijke pas.
    graag advies.
    Probleem om voor minderjarig kind van een ander ter plekke een jaarkaart aan te vragen overigens?
    dank voor de infio

    Hoi sawy,
    De geldigheid van een jaarkaart, zoals vermeld op het pasje, is altijd 'tot en met'. In jullie geval dus tot en met 29 april 2013. Bij het aanvragen van een jaarkaart direct bij Disney per post (zoals beschreven op de Jaarkaarten pagina), ontvang je de definitieve jaarkaart thuis per post. Alleen via derde partijen (zoals Ce MultiAvantages) ontvang je een voucher die je tijdens het eerst volgende bezoek moet inwisselen voor een definitieve jaarkaart.
    Het aanvragen van een jaarkaart voor een minderjarige van een ander, is alleen mogelijk met schriftelijke toestemming van de ouders. Zij dienen hiervoor een brief op te stellen (in het Frans of Engels) en deze ondertekend aan jullie mee te geven.
    Groetjes,
    Lars
  • marjosy zei:


    Super bedankt! Ik heb nog even een weekje geduld en daarna ga ik mailen!!
    We willen al over 2 weken gaan, dus tellen nu de dagen af Laugh

    Hoi marjosy,
    Is alles nog gelukt met de jaarkaart? Heb je 'm op tijd per post ontvangen?
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Voor diegene die twijfelen om een jaarkaart over de post te bestellen vanuit Nederland;
    Op 18 februari hebben we het (franstalig) formulier ingevuld met alle kopien die nodig zijn en deze aanvraag voor een jaarkaart verstuurd.
    Deze aanvraag moet je overigens wel aangetekend versturen.
    Op 21 februari is het formulier bij Eurodisney gearriveerd (kun je volgen via Track & Trace.)
    Via mijn Visa kaart blijkt dat het bedrag op 26 februari is afgeschreven en de nieuwsbief van Eurodisney hebben we ook al via de mail ontvangen.
    Dus nu nog wachten tot de kaart hier in de bus valt.!!!!
    Bij het vertalen van het franstalige formulier kun je prima Google Translate gebruiken. Tekst selecteren/ plakken en de site vertaalt het,
    Vergeet niet de machtiging in te vullen op het formulier voor de afschrijving van je rekening!!!
    De definitieve francelien jaarkaart is op 8 maart in de bus gevallen !!! Dus dat is snel gegaan. Nog geen 3 weken !!!WinkWinkWinkWink
    Groetjes Fam. Weyts.WinkWinkWinkWink
Log In of Registreer om te reageren.