Inwisselen vouchers via carrefour.fr

februari 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
allereerst even zeggen dat deze website echt superhandig is!! ik heb er echt al zo veel info op gevonden dat ons bezoek ongetwijfeld een pak makkelijker gaat laten verlopen!
Nu heb ik wel nog een vraag omtrent het bekomen van onze abonnementen.
We kochten via carrefour.fr 3 fantasypassen en hebben daar nu de vouchers thuis voor uitgeprint.
Nu wilde we graag weten hoe we aan onze eigenlijke abonnementen komen eens we in Disneyland toekomen daar we volgende week voor de eerste keer naar daar zullen gaan!
alvast bedankt voor de info

Reacties


  • Hallo,
    allereerst even zeggen dat deze website echt superhandig is!! ik heb er echt al zo veel info op gevonden dat ons bezoek ongetwijfeld een pak makkelijker gaat laten verlopen!
    Nu heb ik wel nog een vraag omtrent het bekomen van onze abonnementen.
    We kochten via carrefour.fr 3 fantasypassen en hebben daar nu de vouchers thuis voor uitgeprint.
    Nu wilde we graag weten hoe we aan onze eigenlijke abonnementen komen eens we in Disneyland toekomen daar we volgende week voor de eerste keer naar daar zullen gaan!
    alvast bedankt voor de info

    Hoi Lies,
    Bedankt voor de complimenten! Met de vouchers ga je naar één van de kantoren van Bureau Passeport Annuel. Hier zullen de vouchers omgezet worden naar de definitieve jaarkaarten. In het Disneyland Park is het kantoor te vinden tegenover de Royal Castle Stage (rechts van Central Plaza), in het Walt Disney Studios Park aan de achterzijde van Blockbuster Café (tegenover de uitgang van Rock 'n' Roller Coaster en als laatste is er nog een extra kantoor onder het Disneyland Hotel (rechterzijde van de ingang van het Disneyland Park).
    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • en kunnen wij dan met de vouchers binnen langs de kassa en zo naar het paspoortbureau?

  • en kunnen wij dan met de vouchers binnen langs de kassa en zo naar het paspoortbureau?

    Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee, maar als er een barcode op de voucher staat, dan kunnen medewerkers van Disney deze scannen bij de toegangspoortjes van de parken. Mochten de vouchers eerst nog omgewisseld moeten worden bij de kassa, dan zal jullie dat bij de poortjes worden medegedeeld.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.