Jaarkaart verloren / gestolen

februari 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
de dreampas van mijn dochter is gestolen. wat moet ik nu doen om aan een nieuwe te komenCry

Reacties

  • genny zei:


    de dreampas van mijn dochter is gestolen. wat moet ik nu doen om aan een nieuwe te komenCry

    Hoi genny,
    Dat is vervelend om te horen. Bij verlies of diefstal van een jaarkaart, zul je Disney direct per brief op de hoogte moeten stellen. Stuur deze brief in het Engels of Frans naar: Disneyland Paris, Bureau Passeport Annuel, BP 100, 77777 Marne-la-Vallée, Cedex 4. De jaarkaart zal dan geblokkeerd worden. Wil je vervolgens een vervangende jaarkaart ontvangen, dan zal je tevens een cheque van €25 of een kopie van de voor- en achterzijde van je creditcard moeten meesturen. Binnen 21 dagen wordt de nieuwe jaarkaart dan per post naar je thuisadres verzonden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    dank je wel voor je antwoord. Weet jij hoe lang het duurt voor je antwoord krijgt. Ik heb 2 weken geleden al een brief gestuurd maar nog steeds niets gehoord.
    grtz Genny
  • genny zei:


    Hoi Lars
    dank je wel voor je antwoord. Weet jij hoe lang het duurt voor je antwoord krijgt. Ik heb 2 weken geleden al een brief gestuurd maar nog steeds niets gehoord.
    grtz Genny

    Hoi Genny,
    Het aanvragen van jaarkaarten (nieuw of als vervanging voor een gestolen/verloren jaarkaart) kan 4-6 weken duren. Mocht het je te lang duren, dan kun je altijd een mailtje sturen naar de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com om te vragen voor een update.
    Groetjes,
    Lars
  • Nadat ik mijn jaarkaart verloren ben heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen. Nu zit er een leuk briefje bij, in het Frans (leuk, want "iedereen" spreekt die taal) en daar staat dat ik naar de website www.disneylandparis.fr/pa moet gaan en met een wachtwoord moet aanmelden. Tenminste dat denk ik. Ik kan echter niets vinden dat daar op wijst als ik op die website ben.
    Weet iemand hoe dit zit?

  • Nadat ik mijn jaarkaart verloren ben heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen. Nu zit er een leuk briefje bij, in het Frans (leuk, want "iedereen" spreekt die taal) en daar staat dat ik naar de website www.disneylandparis.fr/pa moet gaan en met een wachtwoord moet aanmelden. Tenminste dat denk ik. Ik kan echter niets vinden dat daar op wijst als ik op die website ben.
    Weet iemand hoe dit zit?

    Hoi yankeebiscuitfan,
    Ik neem aan dat er in die brief het wachtwoord 'Mickey1929' staat? Dit is het algemene wachtwoord voor alle jaarkaarthouders om actuele acties, aanbiedingen en voordelen te bekijken. Dit is echter niet verplicht. Met de jaarkaart die je toegestuurd hebt gekregen, kun je gewoon naar Disneyland zonder dat er verdere handelingen vereist zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Nadat ik mijn jaarkaart verloren ben heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen. Nu zit er een leuk briefje bij, in het Frans (leuk, want "iedereen" spreekt die taal) en daar staat dat ik naar de website www.disneylandparis.fr/pa moet gaan en met een wachtwoord moet aanmelden. Tenminste dat denk ik. Ik kan echter niets vinden dat daar op wijst als ik op die website ben.
    Weet iemand hoe dit zit?

    Hoi yankeebiscuitfan,
    Ik neem aan dat er in die brief het wachtwoord 'Mickey1929' staat? Dit is het algemene wachtwoord voor alle jaarkaarthouders om actuele acties, aanbiedingen en voordelen te bekijken. Dit is echter niet verplicht. Met de jaarkaart die je toegestuurd hebt gekregen, kun je gewoon naar Disneyland zonder dat er verdere handelingen vereist zijn.
    Groetjes,
    Lars
    Dat is idd het wachtwoord. Dank je Lars.
  • Goedendag,
    Wij zijn onze jaarkaarten kwijt.Cry Ik zag wel ergens staan dat je ze opnieuw kan aanvragen via de post maar kan dit ook ter plaatse? Wij gaan nl as. woensdag al naar Disneyland Parijs en hotel en trein zijn al geboekt.
    Ik hoor het graag als iemand het antwoord weet.
    Thanks!

  • Goedendag,
    Wij zijn onze jaarkaarten kwijt.Cry Ik zag wel ergens staan dat je ze opnieuw kan aanvragen via de post maar kan dit ook ter plaatse? Wij gaan nl as. woensdag al naar Disneyland Parijs en hotel en trein zijn al geboekt.
    Ik hoor het graag als iemand het antwoord weet.
    Thanks!

    Hoi Caroline,
    Dat is vervelend om te horen! Normaal gesproken dient een aanvraag voor vervanging van een jaarkaart (door diefstal of verlies) per post gestuurd te worden naar Disney, inclusief een cheque van €25,- voor administratiekosten. Binnen 21 dagen krijg je dan een vervangende jaarkaart toegestuurd. In jullie geval gaat dat niet lukken, aangezien jullie deze week nog naar Disney gaan. Mijn advies is om de klantenservice van Disney te benaderen via de mail op dlp.clientenservice@disney.com of door bij wijze van uitzondering de Disney reserveringslijn te bellen op 0900-0654. Ik denk dat ze namelijk via de mail niet op tijd kunnen reageren. De medewerker aan de lijn kan direct aangeven waar je moet zijn om dit probleem op te lossen. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Mijn zwager en neefje waren hun passen ook kwijt, en zijn in de herfstvakantie naar Disney gegaan. Ze hebben zich toen gemeld bij de klantenservice aan de rechterkant van de ingang, en moesten daar 25 euro per kaar betalen om nieuwe te verkrijgen. Ze kregen toen een tijdelijke pas voor diezelfde dag, en moesten daarmee dan nog weer naar het Bureau Passport Annuel om nieuwe passen te halen. Ze kregen wel nieuwe nummers op de passen, maar het was verder geen probleem. En het was ook geen probleem om de kaarten (gratis) te verlengen dmv de stempels die ze met hun originele kaarten verzameld hadden.
    Succes en veel plezier in Disney!
    Esther
  • estmar zei:


    Mijn zwager en neefje waren hun passen ook kwijt, en zijn in de herfstvakantie naar Disney gegaan. Ze hebben zich toen gemeld bij de klantenservice aan de rechterkant van de ingang, en moesten daar 25 euro per kaar betalen om nieuwe te verkrijgen. Ze kregen toen een tijdelijke pas voor diezelfde dag, en moesten daarmee dan nog weer naar het Bureau Passport Annuel om nieuwe passen te halen. Ze kregen wel nieuwe nummers op de passen, maar het was verder geen probleem. En het was ook geen probleem om de kaarten (gratis) te verlengen dmv de stempels die ze met hun originele kaarten verzameld hadden.
    Succes en veel plezier in Disney!
    Esther

    Goed nieuws, Esther! Bedankt voor het delen deze informatie! Nu kan Caroline met een gerust hart deze week naar Disney :)
    Groetjes,
    Lars
  • Dit is al een ouder topic maar ik waag het er toch op...
    Afgelopen dinsdag werd m'n handtas uit m'n auto gestolen. Mijn Dream jaarkaart zat zoals altijd in m'n portemonnee, dus is die ook verdwenen.Cry Ik weet dat je normaal een brief met cheque moet sturen om een nieuwe te verkrijgen, maar kan ik het ook gewoon bij de ingang vragen bij onze volgende bezoek? Bijkomend probleem is dat ik contractje nergens terugvind... Frown Voorlopig staat onze volgende Disney-trip gepland op 8 & 9 maart 2015, dus misschien is het niet verstandig om zolang niks te ondernemen??
    alvast bedankt!!
  • K-tje zei:


    Dit is al een ouder topic maar ik waag het er toch op...
    Afgelopen dinsdag werd m'n handtas uit m'n auto gestolen. Mijn Dream jaarkaart zat zoals altijd in m'n portemonnee, dus is die ook verdwenen.Cry Ik weet dat je normaal een brief met cheque moet sturen om een nieuwe te verkrijgen, maar kan ik het ook gewoon bij de ingang vragen bij onze volgende bezoek? Bijkomend probleem is dat ik contractje nergens terugvind... Frown Voorlopig staat onze volgende Disney-trip gepland op 8 & 9 maart 2015, dus misschien is het niet verstandig om zolang niks te ondernemen??
    alvast bedankt!!

    Hoi K-tje,
    Zoals Esther hierboven al aangeeft, is het mogelijk om de nieuwe jaarkaarten in het resort zelf aan te vragen bij Guest Relations naast de ingang van het Disneyland Park. Per post is eveneens mogelijk, aangezien het nog een tijdje duurt voordat jullie naar Disneyland gaan. De keuze is aan jou, beide opties zijn mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal
    Wij hebben op 08-09-2014 een dreampas gekocht deze zijn toen jammer genoeg in Disney zelf gestolen.
    Ik dacht eigenlijk dat we er voorlopig niet meer naar toe zouden gaan was er klaar mee dus heb geen nieuwe dreampas aangevraagd nu hebben we net besloten om toch te gaan de pas is nog geldig tot 07-09-2015.
    en we wilden gaan 29-08-15 en 31-08-15 nu had ik gemaild met DLP clientenservice en deze zeggen dat je een maand van te voren ( voor afloop dreampass.) geen "nieuwe" dreampassen meer krijgen maar wel kunnne verlengen???
    Ik wil niet verlengen maar ik heb toch een jaarpass gekocht geen 11 maanden kaart?
    Hieronder zal ik de reactie plaatsen van DLP clientenservice plaaatsen alleen ben ik ze dus niet verloren maar gestolen....
    Hoop dat ik toch nog kan gaan heb het mijn zoontje beloofd...
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.
    Het spijt mij te lezen dat u uw jaarpassen bent verloren. Ik zie echter dat ze op 07/09 as. verlopen. Normaalgesproken wordt er € 25 in rekening gebracht voor de uitgave van een nieuw paspoort en kan dit enkel schriftelijk worden gedaan. Echter in de maand voor afloop van het huidige paspoort wordt er, in overeenkomst met de voorwaarden die aan het paspoort verbonden zijn, geen nieuw paspoort meer uitgegeven.
    Mocht u nog op 28/08 as. wensen te komen dan kunt u ter plaatse nieuwe paspoorten aanschaffen met gebruik van de verlengingsaanbieding (18 maanden voor de prijs van 12 maanden).
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

  • Hallo allemaal
    Wij hebben op 08-09-2014 een dreampas gekocht deze zijn toen jammer genoeg in Disney zelf gestolen.
    Ik dacht eigenlijk dat we er voorlopig niet meer naar toe zouden gaan was er klaar mee dus heb geen nieuwe dreampas aangevraagd nu hebben we net besloten om toch te gaan de pas is nog geldig tot 07-09-2015.
    en we wilden gaan 29-08-15 en 31-08-15 nu had ik gemaild met DLP clientenservice en deze zeggen dat je een maand van te voren ( voor afloop dreampass.) geen "nieuwe" dreampassen meer krijgen maar wel kunnne verlengen???
    Ik wil niet verlengen maar ik heb toch een jaarpass gekocht geen 11 maanden kaart?
    Hieronder zal ik de reactie plaatsen van DLP clientenservice plaaatsen alleen ben ik ze dus niet verloren maar gestolen....
    Hoop dat ik toch nog kan gaan heb het mijn zoontje beloofd...
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.
    Het spijt mij te lezen dat u uw jaarpassen bent verloren. Ik zie echter dat ze op 07/09 as. verlopen. Normaalgesproken wordt er € 25 in rekening gebracht voor de uitgave van een nieuw paspoort en kan dit enkel schriftelijk worden gedaan. Echter in de maand voor afloop van het huidige paspoort wordt er, in overeenkomst met de voorwaarden die aan het paspoort verbonden zijn, geen nieuw paspoort meer uitgegeven.
    Mocht u nog op 28/08 as. wensen te komen dan kunt u ter plaatse nieuwe paspoorten aanschaffen met gebruik van de verlengingsaanbieding (18 maanden voor de prijs van 12 maanden).
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Hoi smatje,
    Helaas is er geen andere mogelijkheid om nog gebruik te maken van een verloren/gestolen jaarkaart in de maand vóór de vervaldatum. De voorwaarden geven inderdaad aan dat er in zo'n geval geen nieuwe jaarkaart meer wordt uitgegeven. Erg vervelend natuurlijk. Een 'voordelige' oplossing zou zijn om gebruik te maken van de 'Bring a Friend' tickets via een bestaande jaarkaarthouder voor dagkaarten vanaf €35,- per persoon.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,
    Dus dit is echt serieus wat slecht zeg ik wordt bestolen in disney zelf snel afgewimpeld om naar politie bureau te gaan daar weer schandalig behandeld met kind van 2 en daarna nig een keer afgestraft door disney zelf wat een teleurstelling...
    En een jaarkaart is geen jaarkaart...
    Alles draait om geld in disney.... Wat slecht voor zo een park....
    Ongelooflijk....????
    Bedankt voor je antwoord......

  • Goedemorgen,
    Dus dit is echt serieus wat slecht zeg ik wordt bestolen in disney zelf snel afgewimpeld om naar politie bureau te gaan daar weer schandalig behandeld met kind van 2 en daarna nig een keer afgestraft door disney zelf wat een teleurstelling...
    En een jaarkaart is geen jaarkaart...
    Alles draait om geld in disney.... Wat slecht voor zo een park....
    Ongelooflijk....????
    Bedankt voor je antwoord......
    Hoi smatje,
    Ik begrijp je frustratie heel goed. Wellicht een tip om de mail van de klantenservice te beantwoorden en de situatie uit te leggen. Jullie zijn niet van plan de jaarkaart te verlengen, maar willen nog wel van de geldigheid gebruikmaken. Hopelijk kunnen zij toch een passende oplossing voor jullie bieden.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag

    Wij zijn beroofd in Spanje daar zijn onze jaarkaarten ook meegenomen
    weet iemand wat ik moet doen??
  • hoe kom ik aan nieuwe kan iemand mij helpen
  • Je kunt een nieuw exemplaar aanvragen bij Disneyland Parijs. Even uit mijn hoofd kost dat €25 per kaart. Ik zou even bellen met de klantenservice en de situatie uitleggen.
  • Hugo zei:

    Je kunt een nieuw exemplaar aanvragen bij Disneyland Parijs. Even uit mijn hoofd kost dat €25 per kaart. Ik zou even bellen met de klantenservice en de situatie uitleggen.

    40 euro helaas
  • 40 euro helaas

    Zo dat is nogal een 'prijsverhoging' voor een verloren of gestolen jaarkaart. Dank voor de feedback!

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.