Disneyland Anaheim & Walt Disney World

Goedemiddag,

Een vraag over Disneyland Anaheim icm Walt Disney World.

We hebben het plan om misschien in 2024 een reis te maken naar Disneyland Anaheim (wordt dan de 1e keer) en daarna Walt Disney World (voor de 6e keer alweer ?).

Zijn er meer forumleden die deze reis in 1 keer gedaan hebben?

Het plan is als volgt:
-eerst naar LA vliegen en vandaar naar Anaheim
-2 of 3 overnachtingen bij Disneyland
-dan vanaf LA naar Orlando
-en dan daar nog ongeveer 2 weken verblijven

Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn en wat bijvoorbeeld de mogelijkheden zijn om van het vliegveld in LA naar Anaheim te gaan?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Reacties

  • Wij gingen met Uber van LAX naar Anaheim.
    Maar volgens mij kon je ook een bus enkel of retour boeken.
  • Oké bedankt, dat moet ik eens uitzoeken dan. Hoelang is het rijden met Uber?
  • Volgens mij was dat zo'n 3 kwartier.
    Ligt natuurlijk aan hoe druk het op dat moment is op de weg.
    Ze hebben bij LAX een speciale uber standplaats
  • Zijn er ook mede liefhebbers die recent naar Disneyland in Anaheim zijn geweest (evt icm Universal Studio's etc) of in voorbereiding om erheen te gaan ?
    Ik lees voornamelijk over Parijs en Orlando (ook geweldig natuurlijk) maar nauwelijks topics over L.A.
    Hiervoor lijken geen standaard pakketreizen te zijn dus ben ik benieuwd naar ervaringen, ideeen, tips, No-Go's etc om hopelijk voorjaar '24 die kant op te kunnen gaan.
  • BEwdw zei:

    Goedemiddag,
    Een vraag over Disneyland Anaheim icm Walt Disney World.
    We hebben het plan om misschien in 2024 een reis te maken naar Disneyland Anaheim (wordt dan de 1e keer) en daarna Walt Disney World (voor de 6e keer alweer ?).
    Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn en wat bijvoorbeeld de mogelijkheden zijn om van het vliegveld in LA naar Anaheim te gaan?
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Hoe gaan de voorbereidingen, mits nog actueel ?

  • BEwdw zei:

    Goedemiddag,
    Een vraag over Disneyland Anaheim icm Walt Disney World.
    We hebben het plan om misschien in 2024 een reis te maken naar Disneyland Anaheim (wordt dan de 1e keer) en daarna Walt Disney World (voor de 6e keer alweer ?).
    Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn en wat bijvoorbeeld de mogelijkheden zijn om van het vliegveld in LA naar Anaheim te gaan?
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Hoe gaan de voorbereidingen, mits nog actueel ?

    Nee, helaas voor nu even op hold gezet. Er zijn wel reisaanbieders die een pakket kunnen maken ;)
  • Wij zijn bezig met plannen voor zomer 2024. Ik heb al een hoop info via Dibb forum gehaald, had hetzelfde als jij. Leeft hier niet zo CA. Maar zoals het er nu uitziet gaan we van maandag t/m zondag naar Disneyland en dan 2 dagen naar Universal Hollywood. Het advies is eigenlijk op Dibb dat je aan 3 a 4 dagen genoeg hebt voor Disney daar. Maar wij hebben zoiets, het ligt niet naast de deur. Mijn man en ik zijn een flink aantal jaar geleden daar op onze huwelijksreis geweest en toen hebben we echt het hele rondje gedaan, San Fran, Grand Can, Hollywood, Las Vegas. En hoewel het heel erg leuk was, vond ik 1 keer wel genoeg. Dus hebben besloten om alleen Disneyland en Universal Hollywood te doen.
Log In of Registreer om te reageren.