Nieuwe aanvraagformulieren?

maart 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoii Lars,
Allereerst bedankt voor deze zeer handige site!
In juni gaan we met 2 gezinnen een weekje richting Parijs waaronder een paar dagen Euro Disney, inmiddels zijn we er ook achter dat het goedkoper is om een jaarkaart aan te schaffen, nu was ik net aan het kijken om de benodigde formulieren te downloaden en zag ik dat deze formulieren maar geldig zijn tm 27 maart. Komen er binnenkort nieuwe formulieren op je site om jaarkaarten aan te vragen, of kan ik hier nog gewoon de oude voor gebruiken?
Nog een vraag. her en der zie ik voorbij komen dat mensen ergens anders jaarkaarten bestellen waarbij kinderen tm 6 jaar een gratis jaarkaart krijgen, het is me niet duidelijk of deze jaarkaarten via de post te verkrijgen zijn of alleen in het park (met als nadeel dat je dan 2 blockdagen erbij hebt???) en zijn er meer mensen die deze kaarten hebben aangevraagd, wat zijn hun ervaringen hier mee?
Alvast bedankt voor je info!
Vriendelijke groetjes,
Joyce Blom

Reacties

  • joyce79 zei:


    Hoii Lars,
    Allereerst bedankt voor deze zeer handige site!
    In juni gaan we met 2 gezinnen een weekje richting Parijs waaronder een paar dagen Euro Disney, inmiddels zijn we er ook achter dat het goedkoper is om een jaarkaart aan te schaffen, nu was ik net aan het kijken om de benodigde formulieren te downloaden en zag ik dat deze formulieren maar geldig zijn tm 27 maart. Komen er binnenkort nieuwe formulieren op je site om jaarkaarten aan te vragen, of kan ik hier nog gewoon de oude voor gebruiken?
    Nog een vraag. her en der zie ik voorbij komen dat mensen ergens anders jaarkaarten bestellen waarbij kinderen tm 6 jaar een gratis jaarkaart krijgen, het is me niet duidelijk of deze jaarkaarten via de post te verkrijgen zijn of alleen in het park (met als nadeel dat je dan 2 blockdagen erbij hebt???) en zijn er meer mensen die deze kaarten hebben aangevraagd, wat zijn hun ervaringen hier mee?
    Alvast bedankt voor je info!
    Vriendelijke groetjes,
    Joyce Blom

    Hoi Joyce,
    Bedankt voor de complimenten!
    Het nieuwe parrainage formulier (geldig vanaf 28 maart 2013) is momenteel nog niet digitaal beschikbaar. Zodra ik het PDF document ontvang, zal ik het op de Jaarkaarten pagina plaatsen. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor het laatste nieuws en de aankondiging als het formulier online staat.
    De gratis jaarkaarten voor kinderen t/m 6 jaar bij iedere betalende volwassene zijn via derde partijen van Disneyland Paris beschikbaar. De grootste aanbieder is Ce MultiAvantages (zie dit topic voor informatie en ervaringen van andere forumleden: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/). Via derde partijen ontvang je altijd vouchers die je in het resort zelf nog moet omwisselen. Het omzeilen van de beperking van de Francilien (twee dagen na aanschaf niet geldig) gaat hier dus mee lukken, dat kan alleen als de jaarkaarten rechtstreeks via Disney per post worden besteld.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je info, ik volg het op facebook!
    Groetjes Joyce
  • Hoi Lars,
    Heb je enig idee/verwachting wanneer deze formulieren ongeveer zullen komen? Wij willen 15 juni gaan, onze bedoeling was om deze maand toch zeker de jaarkaarten te gaan aanvragen. Is het denk je nog mogelijk om dan het oude formulier in te vullen mits de nieuwe er nog niet zijn? Of gaat dat niet werken? Zijn er anders nog andere opties om deze aan te vragen (we willen niet in het park vanwege de blockdagen).
    Alvast bedankt,
    Groetjes,
    Joyce Blom
  • joyce79 zei:


    Hoi Lars,
    Heb je enig idee/verwachting wanneer deze formulieren ongeveer zullen komen? Wij willen 15 juni gaan, onze bedoeling was om deze maand toch zeker de jaarkaarten te gaan aanvragen. Is het denk je nog mogelijk om dan het oude formulier in te vullen mits de nieuwe er nog niet zijn? Of gaat dat niet werken? Zijn er anders nog andere opties om deze aan te vragen (we willen niet in het park vanwege de blockdagen).
    Alvast bedankt,
    Groetjes,
    Joyce Blom

    Hoi Joyce,
    Het nieuwe 'bon de commande' formulier (geldig van 28 maart t/m 30 juni) is nu als download beschikbaar via de Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Algemene info: een oud formulier kan niet worden gebruikt voor het aanvragen van een jaarkaart of het verzamelen van stempels. In het resort zijn altijd de meest actuele formulieren beschikbaar. Digitaal zit er helaas altijd een vertraging in de beschikbaarheid vanuit Disney.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor het formulier!
    Ik krijg in juni 3 stempels.
    Maar mijn pas vervalt op 30 oktober. Geld het formulier dan nog wel als ik hem ga verlengen op 30 oktober?
    *EDIT*
    Oei, sorry, zie net dat het geen parrainage formulier is, maar om je passen via de post te bestellen.
  • Helemaal super, bedankt Lars!
  • Hoi Lars,
    Wij gaan in mei 3 jaarkaarten kopen. Na 1 maand kunnen wij dus mensen van korting voorzien (en wij dus stempels verzamelen). Kan ik nu tot aan de geldigheidsdatum van de pas stempels verzamelen? Vrienden van ons gaan eind april 2014 met ons mee en gaan 5 kaarten kopen. Het zou natuurlijk heel fijn zijn als wij die stempels dan kunnen krijgen en, voordat we weer vertrekken (en de geldigheid van onze kaarten dus verloopt), onze kaart(en) kunnen verlengen.
    Alvast bedankt voor je reaktie!
    Groetjes,
    Jolanda
  • En dan nog een vraag (nu we toch bezig zijn Wink): zij kopen dus 5 kaarten, maar krijgen dan volgens mij 20% korting. Kunnen ze dan wel 10% korting via ons krijgen? En kan ik dan wel aan stempels komen?
    Nogmaals bedankt!
    Groetjes,
    Jolanda
  • Bumi zei:


    En dan nog een vraag (nu we toch bezig zijn Wink): zij kopen dus 5 kaarten, maar krijgen dan volgens mij 20% korting. Kunnen ze dan wel 10% korting via ons krijgen? En kan ik dan wel aan stempels komen?
    Nogmaals bedankt!
    Groetjes,
    Jolanda

    Die 20 % korting is familiekorting, en krijgen ze enkel als ze dus familie zijn / op hetzelfde adres wonen (en daar moet je dan nog eens bewijs van hebben dacht ik).
    Kortingen kunnen ook niet met mekaar gecombineerd worden.
  • Bumi zei:


    Hoi Lars,
    Wij gaan in mei 3 jaarkaarten kopen. Na 1 maand kunnen wij dus mensen van korting voorzien (en wij dus stempels verzamelen). Kan ik nu tot aan de geldigheidsdatum van de pas stempels verzamelen? Vrienden van ons gaan eind april 2014 met ons mee en gaan 5 kaarten kopen. Het zou natuurlijk heel fijn zijn als wij die stempels dan kunnen krijgen en, voordat we weer vertrekken (en de geldigheid van onze kaarten dus verloopt), onze kaart(en) kunnen verlengen.
    Alvast bedankt voor je reaktie!
    Groetjes,
    Jolanda

    Hoi Jolanda,
    Nee. Het sparen voor stempels is alleen mogelijk binnen de geldigheid van het parrainage formulier en staat los van de geldigheid van de jaarkaart zelf. De geldigheid van het nieuwe parrainage formulier is vooralsnog niet bekend, omdat deze nog niet digitaal beschikbaar is.
    Fictief voorbeeld: Je koopt een jaarkaart op 1 mei . Je kunt vervolgens vanaf 2 juni voor stempels sparen. Het parrainage formulier is geldig t/m 7 november. Dan heb je dus van 2 juni t/m 7 november de tijd om stempels te sparen. Volle formulieren blijven geldig en kun je dus 'meenemen' naar een volgende verlenging (in 2014). Formulieren waarop slechts 1 of 2 stempels zijn gespaard, zijn na 7 november niet meer geldig. Hiervoor zul je dan opnieuw moeten sparen op het nieuwe parrainage formulier.
    Zoals je ziet zit het best ingewikkeld in elkaar. Let op dat de bovenstaande data fictief zijn. De geldigheid van het huidige parrainage formulier is namelijk nog niet bekend. Wanneer deze digitaal beschikbaar komt, zal deze te downloaden zijn vanaf de Jaarkaarten pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • Bumi zei:


    En dan nog een vraag (nu we toch bezig zijn Wink): zij kopen dus 5 kaarten, maar krijgen dan volgens mij 20% korting. Kunnen ze dan wel 10% korting via ons krijgen? En kan ik dan wel aan stempels komen?
    Nogmaals bedankt!
    Groetjes,
    Jolanda

    Hoi Jolanda,
    Zoals moorhunhe al aangeeft zijn die kortingen niet te combineren. Bij een afname van minimaal 5 jaarkaarten voor leden van hetzelfde gezin, wonend op hetzelfde adres, geldt een korting van 20%. De 10% parrainage korting via jullie als bestaande jaarkaarthouders is dan niet te combineren en je ontvangt dan ook geen stempels.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank jullie wel voor de reakties! Jammer dat we hen geen korting kunnen geven (of eigenlijk is het veel vervelender dat wij geen stempels krijgen ;-) ...), maar misschien kan ik tzt op zoek naar anderen die korting willen hebben.
    Ik ben benieuwd wat de looptijd van het formulier gaat worden, wellicht dat we in die periode dan toch nog een keertje terug gaan!
  • Hoi Lars,
    Ik ben bezig met het invullen van de jaarkaartformulieren. Nu staat er membre 1 en membre 2, wij hebben er 3 nodig, kopieer ik dan nogmaals hetzelfde formulier en vul dan daar nummer 3 in. Of hoef je slechts van 1 "hoofdpersoon" alle gegevens in te vullen en van de overige gezinsleden alleen een foto en kopie id kaart mee te sturen??? Ik las namelijk wel in je beschrijving dat je het tweede gedeelte niet in hoeft te vullen bij nieuwe aanvragen, maar of je dan membre 2 bedoelt of het stukje daaronder wist ik niet zeker?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Joyce Blom
    Lars zei:


    joyce79 zei:


    Hoii Lars,
    Allereerst bedankt voor deze zeer handige site!
    In juni gaan we met 2 gezinnen een weekje richting Parijs waaronder een paar dagen Euro Disney, inmiddels zijn we er ook achter dat het goedkoper is om een jaarkaart aan te schaffen, nu was ik net aan het kijken om de benodigde formulieren te downloaden en zag ik dat deze formulieren maar geldig zijn tm 27 maart. Komen er binnenkort nieuwe formulieren op je site om jaarkaarten aan te vragen, of kan ik hier nog gewoon de oude voor gebruiken?
    Nog een vraag. her en der zie ik voorbij komen dat mensen ergens anders jaarkaarten bestellen waarbij kinderen tm 6 jaar een gratis jaarkaart krijgen, het is me niet duidelijk of deze jaarkaarten via de post te verkrijgen zijn of alleen in het park (met als nadeel dat je dan 2 blockdagen erbij hebt???) en zijn er meer mensen die deze kaarten hebben aangevraagd, wat zijn hun ervaringen hier mee?
    Alvast bedankt voor je info!
    Vriendelijke groetjes,
    Joyce Blom

    Hoi Joyce,
    Bedankt voor de complimenten!
    Het nieuwe parrainage formulier (geldig vanaf 28 maart 2013) is momenteel nog niet digitaal beschikbaar. Zodra ik het PDF document ontvang, zal ik het op de Jaarkaarten pagina plaatsen. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor het laatste nieuws en de aankondiging als het formulier online staat.
    De gratis jaarkaarten voor kinderen t/m 6 jaar bij iedere betalende volwassene zijn via derde partijen van Disneyland Paris beschikbaar. De grootste aanbieder is Ce MultiAvantages (zie dit topic voor informatie en ervaringen van andere forumleden: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/). Via derde partijen ontvang je altijd vouchers die je in het resort zelf nog moet omwisselen. Het omzeilen van de beperking van de Francilien (twee dagen na aanschaf niet geldig) gaat hier dus mee lukken, dat kan alleen als de jaarkaarten rechtstreeks via Disney per post worden besteld.
    Groetjes,
    Lars
  • Nog `n vraagje...als we toch bezig zijnWink
    Mag je van 2 gezinnen alles bij elkaar opsturen of moet het per gezin apart?
    Groetjesss Joyce
  • Hoii Lars,
    Je hebt het vast onwijs druk, maar lukt t jou nog om voor zo op bovenstaande vraag re reageren ( membre 3 op een nieuw formulier enof je alle papieren v 2 gezinnen in 1 pakker op mag sturen of is dit verwarrend voor de admin daar waardoor t miss langer duurt?)
    Alvast bedankt
    Groetjes joyce
  • joyce79 zei:


    Hoii Lars,
    Je hebt het vast onwijs druk, maar lukt t jou nog om voor zo op bovenstaande vraag re reageren ( membre 3 op een nieuw formulier enof je alle papieren v 2 gezinnen in 1 pakker op mag sturen of is dit verwarrend voor de admin daar waardoor t miss langer duurt?)
    Alvast bedankt
    Groetjes joyce

    Hoi Joyce,
    Excuses voor de vertraagde reactie. Bij een aanvraag met 3 of meer jaarkaarten, kopieer je de pagina aangeduid met nummer 1 naar gelang het aantal aanvragen dat je wilt invullen. De tweede pagina (nummer 2 & 3; totaal bedrag van alle jaarkaarten en betalingsinformatie) hoeft maar één keer ingevuld te worden waarbij alle jaarkaarten bij elkaar worden opgeteld.
    Er mogen zoveel aanvragen in één zending worden meegestuurd als je zelf wilt. Het mag ook apart, maar hoeft niet. Alle aanvragen kunnen dus ook in één enveloppe aangetekend worden verzonden. Let op de levertermijn van gemiddeld 4-6 weken. In een ander topic zijn er al voorbeelden van mensen die nog langer hebben moeten wachten, dus wees op tijd met de aanvragen op te sturen!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Moest voor 27 juli mijn jaarkaart verlengen. Helaas ga ik van de week op vakantie en nog geen nieuw aanvraag formulier.
    Iedere dag kijk ik op jullie site. Heb klantenservice een mail gestuurd en vandaag de link ontvangen.
    Wil hem met jullie delen.
    Disneyland® Paris
    09/07/13
    447913/1088200
    Geachte mevrouw Kunst,
    Ik dan dank u voor uw e-mail alsmede uw belangstelling voor Disneyland® Paris.
    Ik wens u te informeren dat u via de onderstaande link het nieuwe aanvraagformulier kunt downloaden.
    http://offres.disneylandparis.fr/FR/FR/Distant/Images/bon-de-renouvellement-fr.pdf
    Samen met het team van Disneyland® Paris hoop ik u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen.
    Met vriendelijke groet,
    Vincent de Wild
    Guest Communication
    Ben er heel blij mee, en wie weet nog meer mensen.
    Gr. Gonnie
  • gonnie zei:


    Hallo,
    Moest voor 27 juli mijn jaarkaart verlengen. Helaas ga ik van de week op vakantie en nog geen nieuw aanvraag formulier.
    Iedere dag kijk ik op jullie site. Heb klantenservice een mail gestuurd en vandaag de link ontvangen.
    Wil hem met jullie delen.

    Bedankt voor het delen van dit nieuwe document, Gonnie! Ik heb beide formulieren (bon de commande en bon parrainage) vandaag ook digitaal mogen ontvangen. De downloadlinks op de Jaarkaarten pagina zijn aangepast, zodat iedereen kan profiteren van de actuele formulieren.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.