billet Fransilien

april 2013 aangepast in Algemeen
Dag Lars en anderen,
Ik kwam op internet een link tegen waarmee je een billet fransilien kunt kopen: 39 euro voor 1 park 1 dag met als voorwaarde dat je minimaal 5 dagen van te voren boekt voor een specifieke datum. Het kan echter alleen via een franse pagina van eurodisney en bij het invullen van het adres wordt als land France ingevuld, dat kun je dus niet veranderen.
Vraag: heeft iemand ervaring of je als buitenlander toch naar binnen kan met deze tickets? (heb nl wel eentje gekocht ;-)
Alvast bedankt

Reacties

  • Piet zei:


    Dag Lars en anderen,
    Ik kwam op internet een link tegen waarmee je een billet fransilien kunt kopen: 39 euro voor 1 park 1 dag met als voorwaarde dat je minimaal 5 dagen van te voren boekt voor een specifieke datum. Het kan echter alleen via een franse pagina van eurodisney en bij het invullen van het adres wordt als land France ingevuld, dat kun je dus niet veranderen.
    Vraag: heeft iemand ervaring of je als buitenlander toch naar binnen kan met deze tickets? (heb nl wel eentje gekocht ;-)
    Alvast bedankt

    Hoi Piet,
    De aanbiedingen voor tickets op de Franse website van Disneyland Paris, zijn alleen te boeken voor inwoners van Frankrijk. Ze zijn niet bedoelt voor internationale gasten. Of je toch met een dergelijk naar binnen mag, is mij niet bekend. Wellicht dat andere forumleden daar ervaring mee hebben.
    Groetjes,
    Lars
  • Okay thanx, ik laat onze ervaringen wel weten :-)
  • Het is trouwens gewoon gelukt met de tickets. Kon gewoon het parc in. Tickets waren 39 euro. Dus scheelde behoorlijk.
    Mooie dag gehad!
  • Piet zei:


    Het is trouwens gewoon gelukt met de tickets. Kon gewoon het parc in. Tickets waren 39 euro. Dus scheelde behoorlijk.
    Mooie dag gehad!

    Goed om te horen, Piet! Bedankt voor je feedback.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.