Gratis jaarkaart verlengen (+ extra 6 maanden?)

april 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
He lars,
door de bomen zien we het bos niet meer: als je een gratis jaarkaart hebt, kun je dan daarna een jaarkaart aanschaffen met de extra 6 maanden? En binnen welk tijdsbestek moet je dan de kaart aanschaffen?
gr desi

Reacties


  • He lars,
    door de bomen zien we het bos niet meer: als je een gratis jaarkaart hebt, kun je dan daarna een jaarkaart aanschaffen met de extra 6 maanden? En binnen welk tijdsbestek moet je dan de kaart aanschaffen?
    gr desi

    Hoi Desi,
    De aanbieding 6 maanden extra gratis (dus 18 maanden voor de prijs van 12 maanden) is alleen geldig als je verlengt met een betaalde jaarkaart. De mogelijkheden bij verlenging: 1) Je hebt een gratis jaarkaart via parrainage en wilt verlengen: de enigste optie is betaald verlengen voor de volle prijs met een geldigheid van 12 maanden. 2) Je hebt een betaalde jaarkaart en wilt verlengen: keuze uit gratis verlengen met 3 stempels via parrainage (12 maanden) of betaald verlengen met 6 maanden extra gratis (18 maanden).
    Een verlenging dient altijd in de gehele maand voorafgaand aan de vervaldatum van je huidige jaarkaart te gebeuren. Voorbeeld: Je jaarkaart vervalt op 1 juni, dan heb je van 1 mei t/m 1 juni de tijd om te verlengen (in het resort of via de post) om in aanmerking te komen voor de aanbiedingen.
    Groetjes,
    Lars
  • helder, weer bedankt!!
  • Hey Lars,
    ook ik heb vorig jaar mij kaart via parrainage verleng en moet dit jaar dus betalend verlengen.
    Nu dacht ik altijd dat als je de volle pot betaald, je de 6 maanden extra gratis kreeg, en ik vind ook nergens ander terug dat dit niet zo is ??? spreek jij uit eigen ervaring of vanwaar heb jij de info dat dit niet zo is? ik weet dat jouw informatie zeer betrouwbaar is, maar vraag het me echt af, want mijn nieuwe verlenging moet via de post gebeuren, dus heb ik niet veel tijd meer. En indien ik geen 6 maanden gratis krijg, is het goedkoper om een nieuw jaarkaart via CE te bestellen.
    Alvast heel erg bedankt voor het antwoord!

  • Hey Lars,
    ook ik heb vorig jaar mij kaart via parrainage verleng en moet dit jaar dus betalend verlengen.
    Nu dacht ik altijd dat als je de volle pot betaald, je de 6 maanden extra gratis kreeg, en ik vind ook nergens ander terug dat dit niet zo is ??? spreek jij uit eigen ervaring of vanwaar heb jij de info dat dit niet zo is? ik weet dat jouw informatie zeer betrouwbaar is, maar vraag het me echt af, want mijn nieuwe verlenging moet via de post gebeuren, dus heb ik niet veel tijd meer. En indien ik geen 6 maanden gratis krijg, is het goedkoper om een nieuw jaarkaart via CE te bestellen.
    Alvast heel erg bedankt voor het antwoord!

    Hoi Angel007,
    Zoals in de vorige reactie uitgelegd, krijgt je bij een betaalde verlenging altijd 6 maanden extra gratis (18 maanden voor de prijs van 12 maanden). Dit is een doorlopende actie. Verleng je via de post, dan zul je dit wel schriftelijk moeten aangeven. Hiervoor maak je een korte brief in het Frans of Engels waarin je vermeld dat je wilt verlengen met 6 maanden extra gratis. Een verlenging van een gratis jaarkaart (via parrainage) kan alleen voor de volle prijs + 6 maanden extra gratis. Uit je reactie concludeer ik dat ik ergens het tegenovergestelde heb beweerd?
    Groetjes,
    Lars
  • Het Lars, sorry voor het misverstand dan, dit komt omdat jij het volgende had geschreven in een vorige post: De aanbieding 6 maanden extra gratis (dus 18 maanden voor de prijs van 12 maanden) is alleen geldig als je verlengt met een betaalde jaarkaart. De mogelijkheden bij verlenging: 1) Je hebt een gratis jaarkaart via parrainage en wilt verlengen: de enigste optie is betaald verlengen voor de volle prijs met een geldigheid van 12 maanden. 2) Je hebt een betaalde jaarkaart en wilt verlengen: keuze uit gratis verlengen met 3 stempels via parrainage (12 maanden) of betaald verlengen met 6 maanden extra gratis (18 maanden).
    Daardoor dacht ik dus omdat mijn huidige jaarpas gratis verkregen was door de parainage, dat als ik nu betaald verleng, ik dus maar 12 maanden zou krijgen ipv de 18 maanden. Bedankt voor de opheldering, nu weet ik dat ik dus ook een brief moet bij sturen dat ik van de 6 maanden extra gebruik wil maken. Groetjes kim

  • Het Lars, sorry voor het misverstand dan, dit komt omdat jij het volgende had geschreven in een vorige post: De aanbieding 6 maanden extra gratis (dus 18 maanden voor de prijs van 12 maanden) is alleen geldig als je verlengt met een betaalde jaarkaart. De mogelijkheden bij verlenging: 1) Je hebt een gratis jaarkaart via parrainage en wilt verlengen: de enigste optie is betaald verlengen voor de volle prijs met een geldigheid van 12 maanden. 2) Je hebt een betaalde jaarkaart en wilt verlengen: keuze uit gratis verlengen met 3 stempels via parrainage (12 maanden) of betaald verlengen met 6 maanden extra gratis (18 maanden).
    Daardoor dacht ik dus omdat mijn huidige jaarpas gratis verkregen was door de parainage, dat als ik nu betaald verleng, ik dus maar 12 maanden zou krijgen ipv de 18 maanden. Bedankt voor de opheldering, nu weet ik dat ik dus ook een brief moet bij sturen dat ik van de 6 maanden extra gebruik wil maken. Groetjes kim

    Hoi Kim,
    Geen probleem hoor! Ik zie nu inderdaad dat die zin ook 'anders gelezen' kan worden. Met 'een betaalde jaarkaart' bedoel ik dus de prijs van de nieuwe jaarkaart. Na een jaar met een gratis parrainage jaarkaart, kan er alleen betaald verlengd worden met de normale prijs van de jaarkaart. Hierbij krijg je vervolgens die 6 maanden gratis. Had het iets duidelijker moeten verwoorden :)
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.