Vragen en/of opmerkingen over DiscoverTheMagic.nl

2»

Reacties

  • stitch zei:

    via desktop en besturingssysteem Windows 10.
    groetjes

    Dankjewel! Ik ga het doorgeven aan de websitebouwer. Morgen gaan ze ermee aan de slag.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik mis eigenlijk de functie van "een topic volgen" wel die je op de vorige versie wel had. (zodat je elke keer een mailtje kreeg wanneer er in dat forum iets gepost werd) Of is het wel mogelijk, maar zie ik ergens over?

    groetjes Kim
  • Angel zei:

    Hoi Lars,

    Ik mis eigenlijk de functie van "een topic volgen" wel die je op de vorige versie wel had. (zodat je elke keer een mailtje kreeg wanneer er in dat forum iets gepost werd) Of is het wel mogelijk, maar zie ik ergens over?

    groetjes Kim

    Hoi Kim,

    Die functie kan nu ingesteld worden in je profiel. Klik hiervoor op je schermnaam/foto rechtsboven. Vervolgens klik je op het kleine poppetje links van de foto. Kies voor 'Verander profiel' en vervolgens voor de optie 'Notificatievoorkeuren' in het menu rechts. Hier kun je zelf instellen voor welke notificaties je een mail wilt ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste forumleden,

    Er zijn weer vorderingen gemaakt inzake de weergave van het forum. De scroll-functie werkt nu en het forum zou op meerdere platformen en systemen goed weergegeven moeten worden. Mochten jullie nog problemen tegenkomen, laat het ons weten!

    Groetjes,
    Lars
  • ok dank je wel!
Log In of Registreer om te reageren.