Waar kan ik een dvd kopen over Disneyland Paris?

februari 2016 aangepast in Algemeen
In juni gaan we richting disney, om de kids vast voor te bereidn en in de stemming te laten komen leek het me leuk om een dvd v t park aan te schaffen. Dus waar je wat attracties op ziet en waar ze n beetje n beeld krijgen van wat euro disney is.
Weet jij Lars of iemand anders of er zo'n dvd bestaat en waar ik deze kan bestellen?
Alvast bedankt,
Mvg
Joyce blom

Reacties

  • joyce79 zei:


    In juni gaan we richting disney, om de kids vast voor te bereidn en in de stemming te laten komen leek het me leuk om een dvd v t park aan te schaffen. Dus waar je wat attracties op ziet en waar ze n beetje n beeld krijgen van wat euro disney is.
    Weet jij Lars of iemand anders of er zo'n dvd bestaat en waar ik deze kan bestellen?
    Alvast bedankt,
    Mvg
    Joyce blom

    Hoi Joyce,
    Excuus voor de late reactie. Hopelijk ben ik nog op tijd voor jullie richting Disney vertrekken. Park dvd's zijn niet 'los' verkrijgbaar, alleen in het resort zelf. Bestellen kan ook per post door een mail te sturen naar de Mail Order Department: dlp.mail.order@disney.com. Zij kunnen je dan de prijs doorgeven en de kosten voor verzending naar Nederland. Hou rekening met enkele weken levertijd vanuit Franrkijk.
    Groetjes en veel plezier,
    Lars
  • Zijn die DVD's alleen Frans gesproken of ook in het Nederlands of eventueel Engels beschikbaar? Eventueel met ondertiteling?
  • Hoi Tess,

    Ik heb thuis een dvd die ik wat jaren geleden heb gekocht. Op deze kan je zelf de taal selecteren, deze is igg nederlands gesproken

    groetjes Rebecca
  • Dank je wel Rebecca, ik ga volgende maand ff kijken voor de DVD.
  • Hoi Tess
    Ik ben net terug uit Disney. ik heb eigenlijk nergens dvd's of cd's gezien van het park. Ik ben wel in behoorlijk wat winkeltjes geweest.
    groetjes Rebecca
  • In The Storybook Store hebben ze wel een cd-single met Magic Everywhere (van de parade). DVD's zou ik zo 1-2-3 niet weten - kan ik me inderdaad niet herinneren.
  • Dank jullie wel, scheelt weer tijd :)
Log In of Registreer om te reageren.