Aanbiedingen / Stuntverkoop

2456

Reacties

• @ Deef en Myriam:
    Tip: Wat ook wel eens wil helpen bij een foutmelding, is het verwijderen van de browserhistorie en vervolgens de browser sluiten en opnieuw opstarten. Navigeer daarna naar de aanbieding-pagina: http://bit.ly/1CaOhQ8. Vervolgens kies je 'ontdek prijzen' om de reisgegevens in te vullen en bovenstaande prijzen te zien.
    Groetjes,
    Lars
  • Dit werkt voor mij inderdaad..
    Bedankt lars.. ik kan de prijzen weer zien

• Hoi Deef,
    Voor een verblijf van 17 t/m 19 juli in Disney's Davy Crockett Ranch met 5 personen (2 volwassenen, 3 kinderen), betaal je €566,64 (exclusief reserveringskosten). Santa Fe is: €599,44; Cheyenne: €627,44. Dit zijn de drie meest voordelige hotels via de beste aanbieding.
    Groetjes,
    Lars
    Hey Lars,
    Bedankt voor het opzoekingswerk. De prijs van Santa Fe is dat enkel met onbijt en tickets? En exclusief reserveringskosten? (hoeveel bedragen die eigenlijk?)
    Ondertussen werkt de site bij mij ook terug en heb ik zelf ook eens terug naar de prijzen kunnen kijken:
    672,54 € (via de Nederlandse aanbieding)
    Disney’s Hotel Santa Fe
    Kamer met 2 tweepersoonsbedden gelegen aan de Rio Grande rivier
    vrijdag 17 juli 2015 - zondag 19 juli 2015 2n/3d
    arrangement: Deze prijs is inclusief 25% korting op toegang en verblijf + gratis ontbijt én diner per persoon per nacht + kinderen t/m 6 jaar gratis!
    Accommodatie + toegangstickets parken + INCLUSIEF HALFPENSION + lokale belastingen*. Inclusief speciale korting (indien van toepassing). N.B.: administratiekosten niet inbegrepen.
    627,44 € (via de Belgische aanbieding)
    Disney’s Hotel Santa Fe
    arrangement: Deze prijs houdt rekening met de aanbieding: tot 30% korting op je verblijf + GRATIS verblijf voor kinderen t/m 6 jaar!
    Accommodatie + toegang tot de Disney Parken + ontbijt (N.B.: in Disney's Davy Crockett Ranch is het ontbijt niet bij het verblijf inbegrepen en moet het bij aankomst of tijdens het verblijf geboekt worden). Inclusief speciale korting indien van toepassing. De reserveringskosten (€19 per dossier) en toeristenbelasting* zullen worden toegepast bij betaling, zie de verkoopvoorwaarden.
    Mij lijkt de Nederlandse aanbieding het voordeligste. Maar kan ik als Belg deze aanbieding boeken? Die maaltijdvouchers (nog nooit mee gewerkt) zijn die enkel geldig in de buffetrestaurants? Of ook in a la carte restaurants of counter-restaurants mits eventuele bijbetaling?
    mvg Deef
  • Hoi Deef
    Als wij als nederlanders de belgische actie kunnen boeken.
    Zou dit ook andersom mogelijk moeten zijn..
    Wat betreft de maaltijd vouchers.. zijn er restaurant aan verbonden..
    Bij Hotel Santa Fe, Cheyenne en davy crockett krijg je de half pension standaard er bij..
    dan kun je kiezen uit dit:
    U kunt de Standaard-optie vouchers gebruiken in één van de volgende restaurants:
    Cuck Wagon Café (Disney’s Hotel Cheyenne)
    La Cantina (Disney’s Hotel Santa Fe)
    Crockett’s Tavern (Disney’s Davy Crockett Ranch)
    Plaza Gardens Restaurant (Disneyland Park)
    Restaurant Agrabah Café (Disneyland Park)
    Restaurant des Stars (Walt Disney Studios Park)
    La Grange (Disney Village)
    Wil je meer weten over de half/vol pension maaltijd vouchers, dan kan dat hier:
    http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/
    Groetjes Myriam
  • Hey Myriam,
    We zouden met hun eens bij Bistrot Chez Rémy gaan eten, dit restaurant zit in het plus maaltijdvoucher. Maar ik had ergens gehoord dat men de standard voucher kan gebruiken bij Rémy mits bijbetaling. Klopt dit? Of zouden ze de volle pot moeten betalen dan.
    groetjes
  • nee dat klopt inderdaad..
    De standaard voucher is 27 euro waard voor een halfpension..
    dus dan zou je waarschijnlijk het verschil van het bedrag wat je uiteindelijk kwijt moeten bijbetalen..
    wat je ook kan doen is je standaard upgraden naar plus tijdens het boeken..
    Heb je uiteindelijk meer keus en je kan zonder bijbetaling buiten je drankje om.. bij chez remy gaan eten..

• Hey Lars,
    Bedankt voor het opzoekingswerk. De prijs van Santa Fe is dat enkel met onbijt en tickets? En exclusief reserveringskosten? (hoeveel bedragen die eigenlijk?)
    Ondertussen werkt de site bij mij ook terug en heb ik zelf ook eens terug naar de prijzen kunnen kijken:
    672,54 € (via de Nederlandse aanbieding)
    Disney’s Hotel Santa Fe
    arrangement: Deze prijs is inclusief 25% korting op toegang en verblijf + gratis ontbijt én diner per persoon per nacht + kinderen t/m 6 jaar gratis!
    Accommodatie + toegangstickets parken + INCLUSIEF HALFPENSION + lokale belastingen*. Inclusief speciale korting (indien van toepassing). N.B.: administratiekosten niet inbegrepen.
    627,44 € (via de Belgische aanbieding)
    Disney’s Hotel Santa Fe
    arrangement: Deze prijs houdt rekening met de aanbieding: tot 30% korting op je verblijf + GRATIS verblijf voor kinderen t/m 6 jaar!
    Accommodatie + toegang tot de Disney Parken + ontbijt (N.B.: in Disney's Davy Crockett Ranch is het ontbijt niet bij het verblijf inbegrepen en moet het bij aankomst of tijdens het verblijf geboekt worden). Inclusief speciale korting indien van toepassing. De reserveringskosten (€19 per dossier) en toeristenbelasting* zullen worden toegepast bij betaling, zie de verkoopvoorwaarden.
    Mij lijkt de Nederlandse aanbieding het voordeligste. Maar kan ik als Belg deze aanbieding boeken? Die maaltijdvouchers (nog nooit mee gewerkt) zijn die enkel geldig in de buffetrestaurants? Of ook in a la carte restaurants of counter-restaurants mits eventuele bijbetaling?
    mvg Deef
    Hoi Deef,
    Graag gedaan! De reserveringskosten bedragen €19,- per boeking. Via België is de optie 'gratis halfpension' niet beschikbaar en krijg je alleen ontbijt (met uitzondering van Disney's Davy Crockett Ranch). Zoals Myriam al aangeeft zijn de maaltijdvouchers per variant te gebruiken bij een x-aantal restaurants. Bekijk hier het overzicht van alle restaurants per maaltijdoptie: http://bit.ly/1mXerAk. Als je een verblijf boekt in Disney's Hotel Santa Fe, dan ontvang je de Standaard maaltijdvouchers (geldig bij counterservice en een aantal buffetservice restaurants).
    Upgraden naar de Plus variant is mogelijk tegen bij betaling tijdens de boeking. Ook als je kiest voor de Standaard variant, dan kun je bij restaurants die de vouchers vanaf de Plus variant accepteren, ook de Standaard vouchers gebruiken tegen bijbetaling.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Tot 16 augustus 2015 kun je met 20% korting en inclusief halfpension boeken.... Maar heb jij ook al een vermoeden welkeactie hierna komt? We willen in de herfstvakantie 4 of 5 dagen naar DLP! Met deze actie 4 dagen, want 5 dagen vind ik echt te duur!
    Ik zag dat er vorig jaar rond deze tijd een stunt was met 50% korting. Dat is voordeliger dan halfpension, eten kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.
    Nu is mijn oudste (6jaar) niet gratis, maar wie komt er een aanbieding dat kinderen tm 11 jaar weer gratis zijn.
    Lichten ze jou een dag of een paar dagen van te voren in over de nieuwe actie?
    Groetjes Denise

• Hoi Lars,
    Tot 16 augustus 2015 kun je met 20% korting en inclusief halfpension boeken.... Maar heb jij ook al een vermoeden welkeactie hierna komt? We willen in de herfstvakantie 4 of 5 dagen naar DLP! Met deze actie 4 dagen, want 5 dagen vind ik echt te duur!
    Ik zag dat er vorig jaar rond deze tijd een stunt was met 50% korting. Dat is voordeliger dan halfpension, eten kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.
    Nu is mijn oudste (6jaar) niet gratis, maar wie komt er een aanbieding dat kinderen tm 11 jaar weer gratis zijn.
    Lichten ze jou een dag of een paar dagen van te voren in over de nieuwe actie?
    Groetjes Denise
    Hoi Denise,
    Wij krijgen doorgaans in de week voordat de huidige aanbieding verloopt, informatie over de nieuwe aanbieding. Op dit moment is dus nog niet bekend wat er na de huidige halfpension aanbieding gaat komen. Disney gaat langzaam de focus verleggen naar een andere vorm van aanbiedingen. De afgelopen jaren werd er gefocust op diverse stuntverkoop acties (zeg maar de 'last minute' aanbieding van Disney), maar vanaf eind dit jaar zal deze aanbieding niet meer worden toegepast en wordt er overgestapt op 'vroegboek' aanbiedingen. Hoe vroeger je boekt, des te voordeliger de prijs is.
    Wachten op een eventuele stuntverkoop (als die nog komt met de verandering in de acties) voor aankomsten in de herfstvakantie is riskant, aangezien het nu al erg druk is met de boekingen voor eind oktober en er daardoor minder beschikbaarheid kan zijn. Je zult voor jezelf moeten bekijken welke keuze je maakt, of nu boeken met zekerheid van beschikbaarheid, of wachten op een eventuele betere aanbieding, maar het is onduidelijk of deze er komt. Wij kunnen namelijk nog niet zien wat de nieuwe aanbieding wordt.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraagje, er zijn nu arrangementen te boeken, als de periode waarin wij willen gaan niet meer beschikbaar is, houd het dan in
    dat het hotel vol zit of dat men een aantal kamers beschikbaar heeft voor dit arrangement.

• Ik heb een vraagje, er zijn nu arrangementen te boeken, als de periode waarin wij willen gaan niet meer beschikbaar is, houd het dan in
    dat het hotel vol zit of dat men een aantal kamers beschikbaar heeft voor dit arrangement.
    Hoi Danielle,
    Als een bepaalde periode niet meer beschikbaar is, dan is het gekozen hotel inderdaad volgeboekt. Ik kijk graag met je mee voor een voordelig verblijf in de magie tijdens de periode dat jullie willen gaan. Stuur mij even een bericht via de contactpagina en ik kijk met je mee.
    Groetjes,
    Lars
  • Hai lars,
    Ik vrees helaas dat we dit jaar niet kunnen gaan, gezien alle hotels zo te zien al volgeboekt zijn. Ik had een beetje gehoopt dat
    het toch begin december wat rustiger zou zijn in disney als we door de weeks zouden gaan. Helaas is dit niet zo. In ieder geval ontzettend bedankt.
  • wij hadden vorig jaar net zoiets, wij hebben toen een hotel buiten disney geboekt een jaarkaarten aangeschaft. Waren we uiteindelijk nog goedkoper uit, maar we het voordeel van vroeg het park op mogen, gratis parkeren en korting op souveniers. Miscchien een optie en je kunt binnen een jaar nogmaals voordelig terug.
  • We hebben besloten om net na de kerst begin januari te gaan en daar mijn verjaardag te vieren. Onze jongste van 4 gaat er voor de eerste keer heen. Het lijkt ons verstandiger om niet direct die enorme drukte in te gaan. Denk dat er al genoeg indrukken zijn. Had gehoopt dat het door de weeks in het kerstseizoen wat rustiger was, hebben dat nml ook mee gemaakt. Nu het zo druk lijkt te worden, kiezen we het alternatief om mijn verjaardag er te vieren, wat een straf haha
  • november 2015 aangepast
    Goedendag,

Vroeger hadden we in Nederland nog weleens acties van kinderen tot en met 11 jaar gratis. Dit is blijkbaar niet meer zo. Als je via deze site op België klikt en dan naar aanbiedingen zie je dat de belgen het wel hebben. Heel vreemd en erg jammer, want allebei mijn kinderen zijn ouder dan 6. Weet iemand hoe dit zit en kan je eventueel ook in België boeken?
  • november 2015 aangepast

Goedendag,

Vroeger hadden we in Nederland nog weleens acties van kinderen tot en met 11 jaar gratis. Dit is blijkbaar niet meer zo. Als je via deze site op België klikt en dan naar aanbiedingen zie je dat de belgen het wel hebben. Heel vreemd en erg jammer, want allebei mijn kinderen zijn ouder dan 6. Weet iemand hoe dit zit en kan je eventueel ook in België boeken?

Hoi Sasha200606,

Wij bieden als partner van Disney alle aanbiedingen aan voor het gehele Benelux gebied en via ons kun je dus ook profiteren van de Belgische aanbiedingen (en visa versa). Stuur hiervoor even een bericht via het contactformulier en wij maken graag een vrijblijvende prijsopgave met altijd de voordeligste prijs.

Groetjes,
    Lars
  • december 2015 aangepast
    De Stuntverkoop van Disneyland Paris is weer begonnen! Ontvang tot 45% korting + kinderen t/m 11 jaar gratis voor bepaalde aankomsten t/m 28 februari 2016. Deze aanbieding is slechts 7 dagen geldig met beperkte beschikbaarheid en beschikbaar voor België. Wil je als Nederlander profiteren van deze aanbieding, zorg dan dat je het land op 'BELGIUM' laat staan tijdens de laatste fase van de boeking om te reservering te voltooien. Verder kun je gewoon je Nederlandse adresgegevens invullen. Je ontvangt de reserveringsbevestiging binnen 48 uur per mail. Klik op 'Bereken je prijs' bovenaan deze pagina om de prijzen te ontdekken en te boeken.

Bekijk de prijzen door te klikken op 'Bereken je prijs' op onze actiepagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-stuntverkoop-be

Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben vandaag geboekt voor de krokusvakantie, we gaan de 1ste keer naar het Disneyhotel. We zijn al in de Davy Crockett Ranch, hotel Cheyenne, Santa Fe en Sequoia Lodge geweest. Het Disneyhotel is heel duur maar 45% korting is wel de moeite vandaar dat we er in februari toch eens naar toe gaan. Wij zijn heel blij met deze actie en kijken er al naar uit.
  • Hoi stitch,

dat klinkt heel leuk! Wij zijn al een lange tijd aan het kijken naar een verblijf in het Disneyland Hotel maar de prijs houdt ons nog tegen. Ook nu vond ik de prijs voor een lang weekend wel heel erg fors - zeker als je zelf al jaarkaarten hebt.
  • Wij gaan in de tweede week van januari naar New York Empire State Club. Lekker rustig genieten :smile:

Ik vind het ook straf dat het vaak goedkoper is om een pakket te boeken dan met je jaarkaart...
  • Hallo allemaal,

Ter info: De last-minute stuntverkoop (tot 45% korting + kinderen t/m 11 jaar gratis) is weer begonnen. Voor bepaalde aankomsten t/m 17 juli is deze aanbieding beschikbaar. Wees er snel bij, want op=op! Bekijk beschikbaarheid & prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-stuntverkoop-be.

Groetjes,
    Lars
  • mei 2016 aangepast
    whiii, kunnen boeken 4 dagen 3 anchten voor 681euro, 2 volwassen en 3 kinderen (10, 8, 0 jaar)

had eerst van zondag tot woensdag en kwam op 1294euro, dacht k zal eens andere datum proberen, paar daagjes eerder van vrijdag tot maandag, en kwam op 687euro, direct geboekt natuurlijk @ al 4 x geweest voor 2013 maar altijd 3dagen 2 nachten aan bijna dezelfde prijs of hoger
  • Beste Lars,
    Ik volg DiscoverTheMagic ook op facebook. Als er weer stuntverkoop is, kom ik dat dan ook op facebook tegen? Of moet ik deze site even in de gaten houden?
    PS Vind jij ook dat de stuntverkoop (in NL dan) weer lang op zich laat wachten? Ik wel! Misschien komt het omdat het park half-gesloten is voor renovatie...
    groetjes, Kim
  • KimN zei:

Beste Lars,
    Ik volg DiscoverTheMagic ook op facebook. Als er weer stuntverkoop is, kom ik dat dan ook op facebook tegen? Of moet ik deze site even in de gaten houden?
    PS Vind jij ook dat de stuntverkoop (in NL dan) weer lang op zich laat wachten? Ik wel! Misschien komt het omdat het park half-gesloten is voor renovatie...
    groetjes, Kim

Hoi Kim,

Er komt geen stuntverkoop meer voor NL, enkel in BE en ook daar gaan ze 'm uitfaseren. Disney gaat meer focussen op vroegboekaanbiedingen. De laatste stuntverkoop is vorige maand geweest, dus het zal een hele tijd duren voor er weer eentje komt en dan maak ik daar in dit topic melding van. Via DiscoverTheMagic.nl kun je ook als Nederlander van de Belgische aanbiedingen gebruikmaken. Selecteer hiervoor BE in het menu van de website en ga naar de Aanbiedingen pagina om deze te bekijken en te boeken.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

Zojuist is de nieuwe Stuntverkoop voor Disneyland Paris begonnen en ontvang je tijdelijk 35% korting op je verblijf (hotel + tickets) + GRATIS voor kinderen t/m 11 jaar. Meer informatie, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-stuntverkoop-be.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

Jammer die vroegboekaanbiedingen, helaas laat ons werk het niet toe "vroeg" te boeken. Helaas gaat ook de laatstgenoemde stuntverkoop daardoor aan onze neus voorbij. Echter vraag ik me 1 ding af...Op deze site staat dat je kunt boeken tot 29-09....maar als ik naar de site van Disney doorgelinkt wordt staat daar dat het tot gisteren kon. Is het verlengd ?? kan onze redding zijn ! Dat scheelt nogal wat geld. of volgt er wellicht een andere aanbieding voor de periode van Oud & Nieuw ? Wij hopen het :-) Met twee kinderen van 6 en 8 jaar is de actie in BE met gratis kinderen <11 het meest voordelig. De NL acties kunnen daar niet tegenop.
  • Hoi Lars,

Jammer die vroegboekaanbiedingen, helaas laat ons werk het niet toe "vroeg" te boeken. Helaas gaat ook de laatstgenoemde stuntverkoop daardoor aan onze neus voorbij. Echter vraag ik me 1 ding af...Op deze site staat dat je kunt boeken tot 29-09....maar als ik naar de site van Disney doorgelinkt wordt staat daar dat het tot gisteren kon. Is het verlengd ?? kan onze redding zijn ! Dat scheelt nogal wat geld. of volgt er wellicht een andere aanbieding voor de periode van Oud & Nieuw ? Wij hopen het :-) Met twee kinderen van 6 en 8 jaar is de actie in BE met gratis kinderen <11 het meest voordelig. De NL acties kunnen daar niet tegenop. </p>

Hoi kevinpetra,

Disney heeft de aanbieding inderdaad verlengd en is sinds 10 uur vanochtend te boeken. Ga hiervoor naar onze actie pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-wintervoordeel-be. Klik op 'Boek nu' om in het boekingssysteem van Disney te komen. Klik op 'Ontdek de prijzen' en vul de gegevens in van je reisgezelschap. De boeking kan met een creditcard worden betaald waarbij de reservering direct is verzekerd. Je ontvangt de reserveringsbevestiging binnen 48 uur per mail. Veel plezier!

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

Zojuist is de nieuwe Stuntverkoop voor Disneyland Paris begonnen en ontvang je tijdelijk 45% korting op je verblijf (hotel + tickets) + GRATIS voor kinderen t/m 11 jaar. Meer informatie, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-stuntverkoop-be.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

Voor de fijnproevers onder ons: de populaire gratis halfpension aanbieding is weer terug! Ontvang nu tot 25% korting op toegang & verblijf + gratis ontbijt & 3-gangen diner bij een verblijf in de Disney hotels. Deze aanbieding is ook geldig tijdens de schoolvakanties. Meer informatie, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-lentevoordeel-nl.

Last minute: Wil je tijdens de herfstvakantie een dagje naar Disney? Profiteer dan van onze voordelige dagkaarten en krijg tijdelijk toegang tot 2 parken voor de prijs van 1 vanaf €59 per persoon. Bekijk alle ticket aanbiedingen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi iedereen,

Ik heb gebruik gemaakt van de stuntverkoop bij jetair belgie.
    Heb een verblijf geboekt van 2 tot 5 November (herfstvakantie belgie).
    4 dagen 2 volwassenen 2 kinderen santa fé toegangtickets beide parken met ontbijt aan 407€.
    Als ik mijn toegangtickets apart zou kopen kom ik op 507€ zonder hotel.
    Ben niet zo gewoon van naar Disneyland te gaan maar denk dat ik hier aan een spotprijs geboekt heb.

Groetjes
Log In of Registreer om te reageren.