Acties?

augustus 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Wij zijn nieuwe jaarkaarthouders. Nu is er de actie bring a friend en ik heb begrepen dat die al eerder is geweest.
Zie je steeds de zelfde acties terug keren in de zelfde periode? En kan iemand zeggen wanneer welke acties er ongeveer zijn geweest voor jaarkaarthouders?
Ik wil namelijk een uitje plannen met alle gezinnen binnen onze familie en die hebben geen jaarkaart. Dus om het toch betaalbaar te houden zou het leuk zijn als we iets kunnen plannen wanneer er waarschijnlijk weer een dergelijke actie is.
Deze actie loopt tot 13 september maar voor die tijd gaat het ons niet lukken.
Alvast bedankt!

Reacties

  • DCMN zei:


    Wij zijn nieuwe jaarkaarthouders. Nu is er de actie bring a friend en ik heb begrepen dat die al eerder is geweest.
    Zie je steeds de zelfde acties terug keren in de zelfde periode? En kan iemand zeggen wanneer welke acties er ongeveer zijn geweest voor jaarkaarthouders?
    Ik wil namelijk een uitje plannen met alle gezinnen binnen onze familie en die hebben geen jaarkaart. Dus om het toch betaalbaar te houden zou het leuk zijn als we iets kunnen plannen wanneer er waarschijnlijk weer een dergelijke actie is.
    Deze actie loopt tot 13 september maar voor die tijd gaat het ons niet lukken.
    Alvast bedankt!

    Hoi DCMN,
    Bekijk een compleet overzicht van de artikelen over jaarkaartacties sinds 2012 op DiscoverTheMagic.nl: http://www.discoverthemagic.nl/category/jaarkaartacties/
    De 'Bring a Friend' actie wordt 2 keer per jaar gehouden (voorjaar en zomer), maar exacte datums zijn niet bekend voor de komende jaren. Bekijk het overzicht via bovenstaande link voor een overzicht.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel!
Log In of Registreer om te reageren.