Complimenten geven

november 2013 aangepast in Algemeen
Hallo,
We zijn zelf 17 t/m 20 oktober in DLR geweest.
We hebben overnacht in Disney hotel New York.
Alles is ons eigenlijk super goed bevallen. Vooral de priority card voor gehandicapte (onze dochter heeft autisme) was echt een super service.
Natuurlijk zijn er altijd wel dingen die beter kunnen.
Het gekke is alleen dat je nergens op een site van Disney een compliment achter kan laten.
Je kan wel vragen en opmerkingen achter laten maar ruimte voor een compliment met eventueel een foto kan ik nergens vinden op de Disney site.
Dat is wel jammer want er gaan natuurlijk best wel dingen fout maar er gaan ook heel veel dingen goed.
Misschien is het er wel maar kan ik het niet vinden.
als het er echt niet is dan is dit misschien nog een leuk idee Smile

Reacties

  • Dennis zei:


    Hallo,
    We zijn zelf 17 t/m 20 oktober in DLR geweest.
    We hebben overnacht in Disney hotel New York.
    Alles is ons eigenlijk super goed bevallen. Vooral de priority card voor gehandicapte (onze dochter heeft autisme) was echt een super service.
    Natuurlijk zijn er altijd wel dingen die beter kunnen.
    Het gekke is alleen dat je nergens op een site van Disney een compliment achter kan laten.
    Je kan wel vragen en opmerkingen achter laten maar ruimte voor een compliment met eventueel een foto kan ik nergens vinden op de Disney site.
    Dat is wel jammer want er gaan natuurlijk best wel dingen fout maar er gaan ook heel veel dingen goed.
    Misschien is het er wel maar kan ik het niet vinden.
    als het er echt niet is dan is dit misschien nog een leuk idee Smile

    Hoi Dennis,
    Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen, zeker ook voor jullie dochter. Tip: Stuur een e-mail naar de Nederlandse klantenservice van Disneyland Parijs via dlp.clientenservice@disney.com en zij sturen jullie bericht door naar de juiste personen die jullie verblijf zo magisch hebben gemaakt.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.