Disney's Sequoia Lodge

1235»

Reacties

• Weet iemand toevallig of er in de standaard kamers een koelkastje aanwezig is?
  • Weet iemand toevallig of er in de standaard kamers een koelkastje aanwezig is?

Nee, er zijn geen koelkastjes aanwezig in de standaard kamers van Disney's Sequoia Lodge, maar wel in de Golden Forest Club kamers. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-sequoia-lodge-paris

Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand dat je in een ander hotel mag gaan zwemmen nu het zwembad van Disney's Sequoia Lodge gesloten is? als je in Disney's Sequoia Lodge verblijft natuurlijk. ALvast bedankt, groetjes
  • Angel zei:

Weet iemand dat je in een ander hotel mag gaan zwemmen nu het zwembad van Disney's Sequoia Lodge gesloten is? als je in Disney's Sequoia Lodge verblijft natuurlijk. ALvast bedankt, groetjes

Nee, mag op het moment niet wegens COVID.
  • CarmenV zei:

Angel zei:

Weet iemand dat je in een ander hotel mag gaan zwemmen nu het zwembad van Disney's Sequoia Lodge gesloten is? als je in Disney's Sequoia Lodge verblijft natuurlijk. ALvast bedankt, groetjes

Nee, mag op het moment niet wegens COVID.
    oke, dankjewel, groetjes
  • november 2022 aangepast
    Vraagje… ik lees dat er elke ochtend van 8 tot 11 in de ochtend een meer en Greet is met Disney figuren. De foto’s die daar gemaakt worden, kunnen deze toegevoegd worden op de photopass?
  • dotty03 zei:

Vraagje… ik lees dat er elke ochtend van 8 tot 11 in de ochtend een meer en Greet is met Disney figuren. De foto’s die daar gemaakt worden, kunnen deze toegevoegd worden op de photopass?

Nee, er is geen PhotoPass fotograaf aanwezig in de hotels, alleen bij de Hero Station in Disney's Hotel New York - The Art of Marvel (alleen voor gasten van dat hotel met verplichte reservering).
  • Als je ontbijt boekt bij het hotel zelf na het inchecken, krijg je dan korting via je magic plus annual pas?
  • dotty03 zei:

Als je ontbijt boekt bij het hotel zelf na het inchecken, krijg je dan korting via je magic plus annual pas?

Nee, alleen in het restaurant zelf, maar dat is enkel op basis van beschikbaarheid. Als het hotel een hoge bezettingsgraad heeft, dan worden er geen walk-ins geaccepteerd en zul je dus ergens anders moeten ontbijten. Enkel hotelgasten die het ontbijt toevoegen aan hun verblijf krijgen gegarandeerd toegang.
  • Lars zei:

dotty03 zei:

Als je ontbijt boekt bij het hotel zelf na het inchecken, krijg je dan korting via je magic plus annual pas?

Nee, alleen in het restaurant zelf, maar dat is enkel op basis van beschikbaarheid. Als het hotel een hoge bezettingsgraad heeft, dan worden er geen walk-ins geaccepteerd en zul je dus ergens anders moeten ontbijten. Enkel hotelgasten die het ontbijt toevoegen aan hun verblijf krijgen gegarandeerd toegang.
    Ok dus als ik bij de receptie boek (ontbijt) dan krijg ik geen korting.. als ik in het restaurant reserveer, dan krijg ik wel korting?
  • dotty03 zei:

Lars zei:

dotty03 zei:

Ok dus als ik bij de receptie boek (ontbijt) dan krijg ik geen korting.. als ik in het restaurant reserveer, dan krijg ik wel korting?
    Wij sliepen in Cheyenne, en hebben ter plekke ontbijt betaald aan de kassa van het restaurant. Hetzelfde gedaan bij Hotel New York. Was geen probleem, aangezien we daar ook verbleven, en hebben korting gekregen. Aan de receptie kun je niet meer bijboeken, dan word je verteld dat je dat bij het restaurant moet doen. Houd wel rekening met een eventuele rij.
  • in de standaard kamers van sequoia lodge is daar een waterkoker aanwezig? En zo niet, hoe kan ik dat regelen?
  • in de standaard kamers van sequoia lodge is daar een waterkoker aanwezig? En zo niet, hoe kan ik dat regelen?

Volgens mij wel, maar zo niet kun je die als het goed is vragen bij de receptie!

Niet standaard, maar wel op aanvraag bij de receptie, zoals CarmenV ook al aangeeft.
  • Lars zei:

in de standaard kamers van sequoia lodge is daar een waterkoker aanwezig? En zo niet, hoe kan ik dat regelen?

Niet standaard, maar wel op aanvraag bij de receptie, zoals CarmenV ook al aangeeft.
    Bedankt voor jullie reactie, kan ik dat dan vragen als we er op dat moment verblijven, of beter een mail sturen bellen oid.
    Ik kan ook wel mijn eigen waterkoker meenemen maar ik weet niet of dat past qua stopcontact, weet jij dat lars?
    Vriendelijke groet Sylvia
  • Bedankt voor jullie reactie, kan ik dat dan vragen als we er op dat moment verblijven, of beter een mail sturen bellen oid.
    Ik kan ook wel mijn eigen waterkoker meenemen maar ik weet niet of dat past qua stopcontact, weet jij dat lars?

Dat kan gewoon ter plaatse bij de receptie op de dag van aankomst. Voor de zekerheid zou ik wel jullie eigen waterkoker meenemen. De stopcontacten zijn hetzelfde als thuis.
  • Lars zei:

Bedankt voor jullie reactie, kan ik dat dan vragen als we er op dat moment verblijven, of beter een mail sturen bellen oid.

Dat kan gewoon ter plaatse bij de receptie op de dag van aankomst. Voor de zekerheid zou ik wel jullie eigen waterkoker meenemen. De stopcontacten zijn hetzelfde als thuis.
    Ah top, ik kon het me niet meer herinneren, je kan je telefoon opladen natuurlijk, maar een waterkoker heeft altijd een aparte stekker, ik wist niet meer hoe dat zat op de kamers daar. Ik neem hem mee voor de zekerheid!
  • Afgelopen zaterdag hebben we 3 kamers gereserveerd in Sequoia Lodge. Omdat we maar 2 kamers in 1 keer konden reserveren, hebben we via 2 personen geboekt en deze reserveringen gekoppeld. Met mijn bestaande account en we hebben voor 1 persoon een nieuw account aangemaakt bij Disney.
    We kregen beide meteen een ontvangstbevestiging, dus dat ging goed. Alleen heb ik tot op heden nog geen bevestigingsbrief gehad, terwijl de andere persoon op zijn e-mailadres binnen 2 uur al een bevestigingsbrief kreeg.
    Heeft iemand enig idee, hoelang het kan duren, voordat een bevestigingsbrief gemaild wordt?

Alvast bedankt!
  • BEwdw zei:

Afgelopen zaterdag hebben we 3 kamers gereserveerd in Sequoia Lodge. Omdat we maar 2 kamers in 1 keer konden reserveren, hebben we via 2 personen geboekt en deze reserveringen gekoppeld. Met mijn bestaande account en we hebben voor 1 persoon een nieuw account aangemaakt bij Disney.
    We kregen beide meteen een ontvangstbevestiging, dus dat ging goed. Alleen heb ik tot op heden nog geen bevestigingsbrief gehad, terwijl de andere persoon op zijn e-mailadres binnen 2 uur al een bevestigingsbrief kreeg.
    Heeft iemand enig idee, hoelang het kan duren, voordat een bevestigingsbrief gemaild wordt?

Alvast bedankt!

Dat kan tot 48 uur duren nadat de betaling heeft plaatsgevonden. Check of het verblijf al in de app staat (of via My Disneyland). Log in op de Disney account waarmee je geboekt hebt.
  • Hoi Lars,

Het is inmiddels al meer dan 48 uur geleden, maar misschien dat Kerst er tussen zit.
    Ik zal in de app eens kijken. In mijn account staat de boeking wel, maar in de bevestigingsbrief die de andere persoon heeft gehad, staat dat je die mee moet nemen en kunnen laten zien. Anders kan ik morgen natuurlijk ook nog bellen ?.
  • BEwdw zei:

Hoi Lars,

Het is inmiddels al meer dan 48 uur geleden, maar misschien dat Kerst er tussen zit.
    Ik zal in de app eens kijken. In mijn account staat de boeking wel, maar in de bevestigingsbrief die de andere persoon heeft gehad, staat dat je die mee moet nemen en kunnen laten zien. Anders kan ik morgen natuurlijk ook nog bellen ?.

De app is genoeg om te laten zien!
  • CarmenV zei:

BEwdw zei:

Hoi Lars,

De app is genoeg om te laten zien!
    In de app is het zichtbaar, dus moet goed komen!

• BEwdw zei:

In de app is het zichtbaar, dus moet goed komen!

Zoals CarmenV al aangeeft is het tonen via de app voldoende. De bevestiging per mail is alleen nog ter informatie. Tip: Gebruik de online check-in (via de app) om via een snellere rij in te checken bij aankomst.
  • Bedankt voor de tips!

Nou moet ik toch nog bellen, want we willen ontbijt met Disney figuren bijvoegen ?
  • Wanneer zijn de disney figuren aanwezig in het hotel?
    Is dit altijd op een vast tijdstip?
  • Wanneer zijn de disney figuren aanwezig in het hotel?
    Is dit altijd op een vast tijdstip?

Er zijn geen vaste tijden voor de figuren in de hotels, maar meestal in de avond. Vraag hiernaar bij de receptie voor de exacte tijden.
Log In of Registreer om te reageren.