Onderhoud Disney's Newport Bay Club (2013-2016)

januari 2016 aangepast in Hotels & Accommodatie
Beste Lars;
ik ga van 16 tot 17 april in het newport bay club hotel overnachten.
Maar ga ik in die periode last ondervinden van de werkzaamheden in het hotel
Alvast bedankt
«1

Reacties

  • laurens zei:


    Beste Lars;
    ik ga van 16 tot 17 april in het newport bay club hotel overnachten.
    Maar ga ik in die periode last ondervinden van de werkzaamheden in het hotel
    Alvast bedankt

    Hoi Laurens,
    De werkzaamheden vinden alleen overdag plaatst. 's Avonds en 's nachts zullen jullie geen hinder ondervinden door de werkzaamheden. De hele oostvleugel van het hotel is echter niet toegankelijk. Hierdoor is ook het zwembad niet te gebruiken. Meer informatie over het onderhoud bij Disney's Newport Bay Club en vergelijkbare projecten: http://www.discoverthemagic.nl/2013/10/grote-vernieuwingen-en-onderhoud-aangekondigd-voor-disneyland-parijs-tijdens-whats-new-whats-next-event/.
    Groetjes,
    Lars
  • Halo!
    Ik heb sinds kort een jaarkaart en nu voor het eerst een room only geboekt bij Newport Bay Club. (Toch wel mijn favoriete hotel)
    Nu vroeg ik bij de reservering of het mogelijk zou zijn om gebruik te maken van het zwembad van een van de andere hotels, maar ze vertelden mij dat dit niet mogelijk was. Maar hier op de site vind ik bij de informatie van de hotels dat dit wel mogelijk zou zijn?
    Is dit een foutje? Of was de mevrouw van de reserveringslijn fout geïnformeerd?
    Groetjes, joyce
  • joyce zei:


    Halo!
    Ik heb sinds kort een jaarkaart en nu voor het eerst een room only geboekt bij Newport Bay Club. (Toch wel mijn favoriete hotel)
    Nu vroeg ik bij de reservering of het mogelijk zou zijn om gebruik te maken van het zwembad van een van de andere hotels, maar ze vertelden mij dat dit niet mogelijk was. Maar hier op de site vind ik bij de informatie van de hotels dat dit wel mogelijk zou zijn?
    Is dit een foutje? Of was de mevrouw van de reserveringslijn fout geïnformeerd?
    Groetjes, joyce

    Hoi Joyce,
    Vreemd. Dan is de medewerker aan de lijn fout geïnformeerd. Ik heb de informatie zojuist gecontroleerd op de website voor reisagenten en hier staat duidelijk vermeld dat alle gasten van Disney's Newport Bay Club tijdens de verbouwing van het zwembad gebruik mogen maken van de zwembaden van Disney's Sequoia Lodge en/of Disney's Hotel New York. Wij hebben hier zelfs nog persoonlijk bericht over gehad om dit als alternatief aan klanten aan te bieden ter compensatie van de werkzaamheden. Dit is dus wel degelijk mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Yoce,
    Ik ben net terug van een verblijf in het newport bay club hotel.
    En ik heb niets ondervonden van de onderhouds werken.
    Als compensatie omdat het zwembad gesloten was hebben we 2 waardebonnen 50 euro gekregen voor alle shops in de parken
    En dat konden we gebruiken
    Lars bedankt voor alle goede tips die jij ons hebt gegeven.
  • laurens zei:


    Beste Yoce,
    Ik ben net terug van een verblijf in het newport bay club hotel.
    En ik heb niets ondervonden van de onderhouds werken.
    Als compensatie omdat het zwembad gesloten was hebben we 2 waardebonnen 50 euro gekregen voor alle shops in de parken
    En dat konden we gebruiken
    Lars bedankt voor alle goede tips die jij ons hebt gegeven.

    Hoi Laurens,
    Graag gedaan! Fijn om te horen dat het verblijf bevallen is en jullie de vouchers hebben gekregen als compensatie voor de werkzaamheden aan het zwembad.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey,
    Dankje, Lars, voor de info en het snelle antwoord. Vreemd idd dat de medewerker iets anders zei, maar dan zullen we ons zwemgerief toch maar meenemen.
    En Laurens, wat leuk seg! Kreeg je die gewoon bij het inchecken?
    Groetjes, joyce
  • joyce zei:


    Hey,
    Dankje, Lars, voor de info en het snelle antwoord. Vreemd idd dat de medewerker iets anders zei, maar dan zullen we ons zwemgerief toch maar meenemen.
    En Laurens, wat leuk seg! Kreeg je die gewoon bij het inchecken?
    Groetjes, joyce

    Hoi Joyce,
    Naar aanleiding van je vraag heb ik persoonlijk contact opgenomen met Disney en zij geven aan dat de mogelijkheid om van de zwembaden van Sequoia Lodge of New York gebruik te maken, alleen voor bepaalde gasten geldig is die vorig jaar hebben geboekt voor de komende zomerperiode. Voor de overige gasten worden vouchers, zoals Laurens al aangeeft, uitgedeeld met tegoed dat gebruikt kan worden in de winkels van het resort. Zo staat het echter niet in de informatie die wij als reisagent krijgen. Ik heb de tegenstrijdigheid in die informatie aangegeven. Jullie kunnen de zwemspullen uiteraard altijd meenemen, wellicht dat er goedwillende cast members zijn die jullie toch kunnen doorverwijzen naar de zwembaden van de andere hotels, maar ga er maar niet vanuit.
    Veel pezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Dankje, Lars, voor al die moeite te doen!
    Nu is het zwembad absoluut geen must voor ons, maar het leek me wel leuk voor als het erg warm weer moest zijn.
    Wel fijn dat ze vouchers uitdelen, ook altijd leuk natuurlijk :)
    Bedankt, joyce
  • Beste Yoyce,
    De waardebonnen van 50 euro en de vouchers voor een vier uurtje heb ik niet bij het incheken gekregen.
    Mijn reisagent (Jetair) heeft mij gecontacteerd met de mededeling dat het zwembad gesloten was.
    En we konden kiezen uit de waardebonnen en vouchers of om te gaan zwemmen in een ander hotel.
    En die hebben ze dan naar ons opgestuurd.
  • laurens zei:


    Beste Yoyce,
    De waardebonnen van 50 euro en de vouchers voor een vier uurtje heb ik niet bij het incheken gekregen.
    Mijn reisagent (Jetair) heeft mij gecontacteerd met de mededeling dat het zwembad gesloten was.
    En we konden kiezen uit de waardebonnen en vouchers of om te gaan zwemmen in een ander hotel.
    En die hebben ze dan naar ons opgestuurd.

    Ach zo, ja ik heb via Disneyland zelf geboekt, dusja, we zullen we zien
    Bedankt voor alle info in ieder geval!
    Groetjes, joyce
  • Ik heb ook geboekt voor 2 - 3 en 4 juli.
    En inderdaad bij Jetair staat er bij dat je de andere zwembaden kan gebruiken.
    Nu ja hangt van het weer af denk ik, als het 3 dagen continu regent, is het wel eens leuk om te gaan zwemmen... als het altijd mooi weer is, is een zwembad voor ons ook overbodig in disneyland.
  • Net terug van Disney New Port en ik moet zeggen wij hebben niks van last gehad van de werkzaamheden.
    Ik ben de dag voor we moesten vertrekken heel ziek geworden, de nacht ook, gingen normaal om 6 u vertrekken en dit is dus niet gebeurd. Was van plan om te annuleren maar mijn huisarts zei met medicatie het wel vlug zou beteren en rond 9 u uiteindelijk toch vertrokken. Omdat ik ziek was kregen we direct onze kamer ook. Was vriendelijke mevrouw aan receptie die nederlands praatte.
    We hadden de restaurants op voorhand gereserveerd maar de reservatie van Café Mickey werd niet teruggevonden... dus veel tijd daarmee verloren ook. Maar bij Café Mickey hebben ze ons dan toch nog tafel gegeven, wel uur later...
    Van lange wachtrijen om in te checken of te gaan ontbijten niks van last gehad. Nergens moeten wachten zelfs.
    Op de parking stonden we op de eerste rij.
    Nu ben ik blij dat we geweest zijn tijdens de renovatie, want ik denk als het hotel volboekt is, het inderdaad super druk moet zijn. Zo'n mega hotel.
    Qua kamer vind ik niet dat deze moet onderdoen aan de standaard kamer van Disneyland Hotel.
    Het ontbijt vond ik ook super lekker.
  • Ik heb ook een vraag. Wij zijn inmiddels in alle goedkopere hotels een keer geweest en zouden nu graag een keer naar newport bay willen. Ik las veel reviews over de slechte staat van onderhoud dus begon te twijfelen. Ik zie dat ze inmiddels druk bezig zijn met renoveren. In november is het eerste deel klaar? Wij willen er het weekend voor kerst naartoe. Heb jij enig idee of er dan al nieuwe kamers open zijn? Ik vind het anders zonde om nu te gaan. Dan kies ik liever nog 1x voor een goedkoper hotel en dan een volgende keer hier als het klaar is.

  • Ik heb ook een vraag. Wij zijn inmiddels in alle goedkopere hotels een keer geweest en zouden nu graag een keer naar newport bay willen. Ik las veel reviews over de slechte staat van onderhoud dus begon te twijfelen. Ik zie dat ze inmiddels druk bezig zijn met renoveren. In november is het eerste deel klaar? Wij willen er het weekend voor kerst naartoe. Heb jij enig idee of er dan al nieuwe kamers open zijn? Ik vind het anders zonde om nu te gaan. Dan kies ik liever nog 1x voor een goedkoper hotel en dan een volgende keer hier als het klaar is.

    Hoi Nientje82,
    Het eerste deel (oostvleugel) van de onderhoudswerkzaamheden bij Disney's Newport Bay Club zullen in oktober voltooid zijn. Direct daarna start de upgrade van de westvleugel. Vanaf november zijn alle beschikbare kamers in dit hotel gloednieuw, aangezien de westvleugel dan in z'n geheel niet toegankelijk is. Als jullie een verblijf in december boeken, dan krijgen jullie dus de nieuwe kamers in de geheel gerenoveerde oostvleugel van het hotel.
    Profiteer nog van het vroegboekactie en ontvang tot 2 nachten & 2 dagen gratis + kinderen gratis voor aankomsten vanaf 13 november: http://www.discoverthemagic.nl/2014/06/aanbieding-disneyland-parijs-tot-2-nachten-en-2-dagen-gratis-kinderen-tm-6-of-11-jaar-gratis-2/. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je informatie! Wij gaan boeken
  • Lars zei:



    Ik heb ook een vraag. Wij zijn inmiddels in alle goedkopere hotels een keer geweest en zouden nu graag een keer naar newport bay willen. Ik las veel reviews over de slechte staat van onderhoud dus begon te twijfelen. Ik zie dat ze inmiddels druk bezig zijn met renoveren. In november is het eerste deel klaar? Wij willen er het weekend voor kerst naartoe. Heb jij enig idee of er dan al nieuwe kamers open zijn? Ik vind het anders zonde om nu te gaan. Dan kies ik liever nog 1x voor een goedkoper hotel en dan een volgende keer hier als het klaar is.

    Hoi Nientje82,
    Het eerste deel (oostvleugel) van de onderhoudswerkzaamheden bij Disney's Newport Bay Club zullen in oktober voltooid zijn. Direct daarna start de upgrade van de westvleugel. Vanaf november zijn alle beschikbare kamers in dit hotel gloednieuw, aangezien de westvleugel dan in z'n geheel niet toegankelijk is. Als jullie een verblijf in december boeken, dan krijgen jullie dus de nieuwe kamers in de geheel gerenoveerde oostvleugel van het hotel.
    Profiteer nog van het vroegboekactie en ontvang tot 2 nachten & 2 dagen gratis + kinderen gratis voor aankomsten vanaf 13 november: http://www.discoverthemagic.nl/2014/06/aanbieding-disneyland-parijs-tot-2-nachten-en-2-dagen-gratis-kinderen-tm-6-of-11-jaar-gratis-2/. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
    Ben je hiervan 100% zeker Lars?
    Wij gaan tijdens de krokusvakantie voor 3 dagen en twijfelen enorm tussen Newport en New York. Wij willen Newport echt eens boeken(nog nooit geweest) maar ik wel wel zeker zijn van nieuwe kamers anders is het TE duur voor wat je krijgt? Ik heb ergens gelezen/gehoord dat men eerst het middengedeelte nog gaat aanpakken en vervolgens de andere vleugel.
    Nog een vraagje over dit Hotel.
    Indien ik admiraal floor neem, moet je dan bij het inchecken ook uw uren kiezen van het ontbijt? Of mag je wanneer het u past gaan ontbijten?
  • Homer80 zei:


    Ben je hiervan 100% zeker Lars?
    Wij gaan tijdens de krokusvakantie voor 3 dagen en twijfelen enorm tussen Newport en New York. Wij willen Newport echt eens boeken(nog nooit geweest) maar ik wel wel zeker zijn van nieuwe kamers anders is het TE duur voor wat je krijgt? Ik heb ergens gelezen/gehoord dat men eerst het middengedeelte nog gaat aanpakken en vervolgens de andere vleugel.
    Nog een vraagje over dit Hotel.
    Indien ik admiraal floor neem, moet je dan bij het inchecken ook uw uren kiezen van het ontbijt? Of mag je wanneer het u past gaan ontbijten?

    Hoi Homer80,
    Dit is de informatie die wij als reisagenten ontvangen. De oostvleugel is t/m oktober gesloten en gaat vanaf november weer open. Direct daarna start de renovatie van de westvleugel. De compleet vernieuwde restaurants zijn al opgeleverd. Vanaf november gaat ook het zwembad weer open. Ik heb mijn contactpersoon in Parijs een bericht gestuurd om dit te laten bevestigen. Zodra ik bericht krijg, zal ik hier een reactie plaatsen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Homer80 zei:


    Ben je hiervan 100% zeker Lars?
    Wij gaan tijdens de krokusvakantie voor 3 dagen en twijfelen enorm tussen Newport en New York. Wij willen Newport echt eens boeken(nog nooit geweest) maar ik wel wel zeker zijn van nieuwe kamers anders is het TE duur voor wat je krijgt? Ik heb ergens gelezen/gehoord dat men eerst het middengedeelte nog gaat aanpakken en vervolgens de andere vleugel.
    Nog een vraagje over dit Hotel.
    Indien ik admiraal floor neem, moet je dan bij het inchecken ook uw uren kiezen van het ontbijt? Of mag je wanneer het u past gaan ontbijten?

    Hoi Homer80,
    Dit is de informatie die wij als reisagenten ontvangen. De oostvleugel is t/m oktober gesloten en gaat vanaf november weer open. Direct daarna start de renovatie van de westvleugel. De compleet vernieuwde restaurants zijn al opgeleverd. Vanaf november gaat ook het zwembad weer open. Ik heb mijn contactpersoon in Parijs een bericht gestuurd om dit te laten bevestigen. Zodra ik bericht krijg, zal ik hier een reactie plaatsen.
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt, dan wacht ik met de boeking tot ik iets hoor van u!
  • Lars zei:


    Homer80 zei:


    Ben je hiervan 100% zeker Lars?
    Wij gaan tijdens de krokusvakantie voor 3 dagen en twijfelen enorm tussen Newport en New York. Wij willen Newport echt eens boeken(nog nooit geweest) maar ik wel wel zeker zijn van nieuwe kamers anders is het TE duur voor wat je krijgt? Ik heb ergens gelezen/gehoord dat men eerst het middengedeelte nog gaat aanpakken en vervolgens de andere vleugel.
    Nog een vraagje over dit Hotel.
    Indien ik admiraal floor neem, moet je dan bij het inchecken ook uw uren kiezen van het ontbijt? Of mag je wanneer het u past gaan ontbijten?

    Hoi Homer80,
    Dit is de informatie die wij als reisagenten ontvangen. De oostvleugel is t/m oktober gesloten en gaat vanaf november weer open. Direct daarna start de renovatie van de westvleugel. De compleet vernieuwde restaurants zijn al opgeleverd. Vanaf november gaat ook het zwembad weer open. Ik heb mijn contactpersoon in Parijs een bericht gestuurd om dit te laten bevestigen. Zodra ik bericht krijg, zal ik hier een reactie plaatsen.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Homer80,
    Ik heb een PM gesuurd. Ter informatie voor andere forumleden: Disney heeft mij gisteren verzekerd dat er alleen vernieuwde kamers beschikbaar zullen zijn voor aankomsten vanaf november 2014. De oude kamers zijn dan niet meer toegankelijk.Het middenstuk en de westvleugel zullen van november 2014 t/m november 2015 worden gesloten en gerenoveerd.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Wij hebben met 2 gezinnen een reis geboekt bij D-reizen
    We hebben geboekt voor Newport Bay Club voor de zomervakantie voor 5 dagen en 4 nachten
    Nu hebben we vernomen dat het hotel voor 100% in de steigers staat en afgeplakte ramen heeft zodat je de rommel niet ziet
    Hier heb ik een aantal foto's van gezien en het ziet er uit als een bouwval
    Aangezien we dit hotel geboekt hebben als verrassing voor de kinderen ( want normaal gaan we naar Santa Fe ) is de leukigheid van de verrassing er wel vanaf
    Nu hebben we aan D-reizen gevraagd of ze een oplossing voor ons hebben eventueel een overboeking naar een ander hotel of een korting
    Nu kwamen ze met een oplossing om sequoia lodge te boeken maar dan moeten we wel per gezin 328 euro bijbetalen
    Wij hebben hiervan afgezien aangezien we hier al 2 jaar voor hebben gespaard en op het park zelf ook graag iets willen kopen
    Heb jij enig idee of wij recht hebben op een overboeking omdat ze op het moment dat wij boekte hier geen melding over hebben gedaan
    Groetjes Faryda

  • Hoi Lars
    Wij hebben met 2 gezinnen een reis geboekt bij D-reizen
    We hebben geboekt voor Newport Bay Club voor de zomervakantie voor 5 dagen en 4 nachten
    Nu hebben we vernomen dat het hotel voor 100% in de steigers staat en afgeplakte ramen heeft zodat je de rommel niet ziet
    Hier heb ik een aantal foto's van gezien en het ziet er uit als een bouwval
    Aangezien we dit hotel geboekt hebben als verrassing voor de kinderen ( want normaal gaan we naar Santa Fe ) is de leukigheid van de verrassing er wel vanaf
    Nu hebben we aan D-reizen gevraagd of ze een oplossing voor ons hebben eventueel een overboeking naar een ander hotel of een korting
    Nu kwamen ze met een oplossing om sequoia lodge te boeken maar dan moeten we wel per gezin 328 euro bijbetalen
    Wij hebben hiervan afgezien aangezien we hier al 2 jaar voor hebben gespaard en op het park zelf ook graag iets willen kopen
    Heb jij enig idee of wij recht hebben op een overboeking omdat ze op het moment dat wij boekte hier geen melding over hebben gedaan
    Groetjes Faryda
    Hoi Faryda,
    Ik zal jullie gerust stellen. Disney's Newport Bay Club staat inderdaad in de stijgers, maar de overlast voor gasten is beperkt. Jullie krijgen als compensatie gloednieuwe kamers. De werkzaamheden vinden alleen overdag plaats, als jullie toch in de parken zijn. Het restaurant (ontbijt) en het zwembad zijn gewoon geopend, aangezien de werkzaamheden hier al voltooid zijn. Alleen voor het feit dat het hotel in de stijgers staat, is het niet waard om 328 méér te betalen voor Disney's Sequoia Lodge. Maak je geen zorgen, de buitenkant van het hotel zie je alleen als je 's ochtends en 's avonds van en naar de parken loopt.
    Ik ben niet op de hoogte van de omboekvoorwaarden van D-reizen. Hiervoor zul je navraag moeten doen bij hun. Als zij enkel voorstellen om de reservering te wijziging naar Disney's Sequoia Lodge met bijbetaling, dan vrees ik dat er verder niets mogelijk is.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Lars
    Wij hebben met 2 gezinnen een reis geboekt bij D-reizen
    We hebben geboekt voor Newport Bay Club voor de zomervakantie voor 5 dagen en 4 nachten
    Nu hebben we vernomen dat het hotel voor 100% in de steigers staat en afgeplakte ramen heeft zodat je de rommel niet ziet
    Hier heb ik een aantal foto's van gezien en het ziet er uit als een bouwval
    Aangezien we dit hotel geboekt hebben als verrassing voor de kinderen ( want normaal gaan we naar Santa Fe ) is de leukigheid van de verrassing er wel vanaf
    Nu hebben we aan D-reizen gevraagd of ze een oplossing voor ons hebben eventueel een overboeking naar een ander hotel of een korting
    Nu kwamen ze met een oplossing om sequoia lodge te boeken maar dan moeten we wel per gezin 328 euro bijbetalen
    Wij hebben hiervan afgezien aangezien we hier al 2 jaar voor hebben gespaard en op het park zelf ook graag iets willen kopen
    Heb jij enig idee of wij recht hebben op een overboeking omdat ze op het moment dat wij boekte hier geen melding over hebben gedaan
    Groetjes Faryda
    Hoi Faryda,
    Ik zal jullie gerust stellen. Disney's Newport Bay Club staat inderdaad in de stijgers, maar de overlast voor gasten is beperkt. Jullie krijgen als compensatie gloednieuwe kamers. De werkzaamheden vinden alleen overdag plaats, als jullie toch in de parken zijn. Het restaurant (ontbijt) en het zwembad zijn gewoon geopend, aangezien de werkzaamheden hier al voltooid zijn. Alleen voor het feit dat het hotel in de stijgers staat, is het niet waard om 328 méér te betalen voor Disney's Sequoia Lodge. Maak je geen zorgen, de buitenkant van het hotel zie je alleen als je 's ochtends en 's avonds van en naar de parken loopt.
    Ik ben niet op de hoogte van de omboekvoorwaarden van D-reizen. Hiervoor zul je navraag moeten doen bij hun. Als zij enkel voorstellen om de reservering te wijziging naar Disney's Sequoia Lodge met bijbetaling, dan vrees ik dat er verder niets mogelijk is.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars
    Bedankt voor je snelle reactie
    We gaan hopen dat het meegaat vallen en we wachten de reactie van D-reizen af
    Je hoort het wel als we geweest zijn hoe het is geweest
    Groetjes Faryda
  • Hoi Lars,
    Ik wil graag met mijn man en 3 kids in februari naar disney, nu wil ik naar Newport Bay en dan een familiekamer op de Compass Club . Klopt het dat je dan een aparte zaal hebt voor het ontbijt en dat dat ontbijt uitgebreider is? Ook las ik gratis drankjes en snacks in de namiddag? zit er ook een extra fastpass bij? alvast bedankt voor je antwoorden.
    groetjes Cindy

  • Hoi Lars,
    Ik wil graag met mijn man en 3 kids in februari naar disney, nu wil ik naar Newport Bay en dan een familiekamer op de Compass Club . Klopt het dat je dan een aparte zaal hebt voor het ontbijt en dat dat ontbijt uitgebreider is? Ook las ik gratis drankjes en snacks in de namiddag? zit er ook een extra fastpass bij? alvast bedankt voor je antwoorden.
    groetjes Cindy
    Hoi Cindy,
    Dat klopt. Net als de Golden Forest Club in Disney's Sequoia Lodge, krijgt de Compass Club in Disney's Newport Bay Club een eigen ontbijt zaal met Amerikaans ontbijt dat uitgebreider is dan het continentaal buffet van de standaard kamers. In deze ruimte is het tevens mogelijk om gratis drankjes en snacks in de namiddag te nuttigen. Er is geen speciale FastPass beschikbaar voor deze kamers. De VIP FastPass is in dit hotel alleen inbegrepen als je een suite boekt.
    Mochten jullie een prijsopgave willen met de beste aanbieding, dan zoek ik dit graag voor jullie uit. Stuur hiervoor een privébericht via het forum of een bericht via de contactpagina: http://www.discoverthemagic.nl/contact/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Als trouwe bezoeker heb ik altijd heel veel aan de tips op deze website. Toch heb ik nog een vraag, waarbij jij wellicht kan helpen.
    Wij twijfelen welk hotel we gaan boeken voor een verblijf van 20 tot 23 november.
    Disney hotel natuurlijk op nummer 1, maar de prijs.... ook al hebben we een leuke aanbieding, het blijft een hoog bedrag.
    We twijfelen daarom nog tussen het Disneyhotel, New Port Bay en Seqouia Lodge.
    Hoe ver is de verbouwing van New Port Bay? Ik las ergens dat nog niet alle kamer gedaan zijn, dus ik ben bang dat als ik boek, ik misschien een oude kamer krijg en dat zou zonde zijn.
    Nu weet ik al dat jouw favoriet tijdens de kerst Seqouia Lodge is, maar hoe zijn New Port Bay en het Disney Hotel tijdens de kerst? Qua sfeer en decoratie?
    Groetjes,
    Celine

  • Hey Lars,
    Als trouwe bezoeker heb ik altijd heel veel aan de tips op deze website. Toch heb ik nog een vraag, waarbij jij wellicht kan helpen.
    Wij twijfelen welk hotel we gaan boeken voor een verblijf van 20 tot 23 november.
    Disney hotel natuurlijk op nummer 1, maar de prijs.... ook al hebben we een leuke aanbieding, het blijft een hoog bedrag.
    We twijfelen daarom nog tussen het Disneyhotel, New Port Bay en Seqouia Lodge.
    Hoe ver is de verbouwing van New Port Bay? Ik las ergens dat nog niet alle kamer gedaan zijn, dus ik ben bang dat als ik boek, ik misschien een oude kamer krijg en dat zou zonde zijn.
    Nu weet ik al dat jouw favoriet tijdens de kerst Seqouia Lodge is, maar hoe zijn New Port Bay en het Disney Hotel tijdens de kerst? Qua sfeer en decoratie?
    Groetjes,
    Celine
    Hoi Celine,
    Dank voor de complimenten! De renovatie van Disney's Newport Bay Club duurt nog tot begin volgend jaar. De meeste kamers zijn alweer beschikbaar en als je nu boekt, dan krijg je sowieso een nieuwe kamer. De oude kamers die nog verbouwd moeten worden, zitten namelijk niet meer in de verkoop. Voor de beste kerstsfeer kies je voor Disney's Sequoia Lodge of het Disneyland Hotel. Prachtig!
    Wellicht dat ik jullie nog kan adviseren over de beste aanbieding voor jullie aankomstperiode. Ik maak graag een vrijblijvende prijsopgave met de voordeligste prijs. Stuur mij hiervoor even een privébericht via het forum, of neem contact op via de Contact-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/contact/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Allereerst complimenten over de website, zo fijn om tips en ervaringen te lezen van andere disneyfans. Dat maakt de disney vakantie voorpret altijd nog leuker. Nu hebben we echter een vraag over het Newport Bay hotel. We hebben een kamer (compass club) gereserveerd van 7 t/m 9 februari, en willen graag een rookvrije kamer. Zijn alle kamers rookvrij, of is het verstandig om dit nog even door te geven aan het hotel?
    Alvast bedankt voor de moeite.

    Groetjes familie Vliem
  • Hoi Lars,

    Allereerst complimenten over de website, zo fijn om tips en ervaringen te lezen van andere disneyfans. Dat maakt de disney vakantie voorpret altijd nog leuker. Nu hebben we echter een vraag over het Newport Bay hotel. We hebben een kamer (compass club) gereserveerd van 7 t/m 9 februari, en willen graag een rookvrije kamer. Zijn alle kamers rookvrij, of is het verstandig om dit nog even door te geven aan het hotel?
    Alvast bedankt voor de moeite.

    Groetjes familie Vliem

    Hoi familie Vliem,

    Dank voor de complimenten! Alle kamers in de Disney hotels zijn rookvrije kamers, dus dat hoef je niet specifiek aan te geven. Alvast veel plezier en een goede reis!

    Groetjes,
    Lars
  • In februari 2015 hebben wij een hotelkamer gehad in Newport Bay. Dit was de 4e keer dat wij in dit hotel verbleven. We hadden dit keer een kamer op de begane grond. Wat ons dit keer tegen viel is dat er een groot raam was (of vroeger een deur??)wat volledig was afgeplakt met raamfolie. We konden dus niet naar buiten kijken en er kon niks open. We vonden dit niet prettig.
    Dit jaar willen we in oktober weer naar Disney. Eigenlijk wel weer naar Newport Bay, maar het afgesloten/ afgeplakte raam houdt ons toch wat tegen. Is dit sinds de renovatie op alle verdiepingen zo? En is dit ook in andere hotels zo?
  • Sasha, de renovatie's bij New port bay is afgerond, en je zal hier geen hinder meer van ondervinden.
    ook de andere hotels hebben hier geen last van, tenzij er wellicht renovatie werkzaamheden zijn.
Log In of Registreer om te reageren.