Storage Service (bagage opbergen)

maart 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hoi ,
weet iemand of er kluisjes zijn en zo ja hoe die werken? kan ik de hele dag in het kluisje of moet ik elke keer weer betalen als ik het kluisje open?
verder ik heb een kind met een allergie en ik weet dat die in het park aanwezig zijn, maar zitten die in een restaurant of gewoon buiten? en kan dat eten dan gewoon binnen ergens opgegeten worden?
en is het 19, 20 en 21 maart druk in het park?
roetjes miriamKiss

Reacties


  • Hoi ,
    weet iemand of er kluisjes zijn en zo ja hoe die werken? kan ik de hele dag in het kluisje of moet ik elke keer weer betalen als ik het kluisje open?
    verder ik heb een kind met een allergie en ik weet dat die in het park aanwezig zijn, maar zitten die in een restaurant of gewoon buiten? en kan dat eten dan gewoon binnen ergens opgegeten worden?
    en is het 19, 20 en 21 maart druk in het park?
    roetjes miriamKiss

    Hoi Miriam,
    De kluisjes onder Main Street Station in het Disneyland Park zijn buiten gebruik. Wil je spullen ergens achter laten, zonder naar het hotel te hoeven gaan, dan is er bij beide parken 'Guest Storage' beschikbaar. Hier kunnen spullen tegen betaling worden achtergelaten. Het is mij echter niet bekend of je ook 'tussendoor' even bij je spullen mag om ze daarna weer op te laten bergen zonder weer het verschuldigde bedrag te betalen. Bekijk onze Diensten pagina voor meer informatie over deze bagagedepots: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/. Op deze pagina is tevens de Voedselallergiegids 2014 te vinden met alle informatie over maaltijden in Disneyland Parijs voor bezoekers met een allergie. Maart is grotendeels laagseizoen, zeker doordeweeks, dus verwacht rustige parken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Miriam, Lars,
    De kluisjes onder Main Street Station in het Disneyland Park zijn buiten gebruik. Zijn er bij de Guest Storage of op andere plaatsen gewoon kluisjes/lockers vrij toegankelijk? Enig idee waarom de kluisjes onder Main Street Station buiten gebruik zijn?
    Groet, JePe
  • JePe zei:


    Hallo Miriam, Lars,
    De kluisjes onder Main Street Station in het Disneyland Park zijn buiten gebruik. Zijn er bij de Guest Storage of op andere plaatsen gewoon kluisjes/lockers vrij toegankelijk? Enig idee waarom de kluisjes onder Main Street Station buiten gebruik zijn?
    Groet, JePe

    Hoi JePe,
    Er werd te weinig gebruik gemaakt van de kluisjes onder Main Street Station. Het veilig opbergen van spullen kan alleen nog bij Guest Storage (beide parken) of de lockers op het station van Marne La Vallee (niet van Disney).
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb gelezen dat er een "luggage storage" is in Disneyland,
    Iemand die weet waar deze gelegen is en hoeveel de kosten zijn?
    Eventueel een kluisje huren indien aanwezig in het treinstation zou ook een optie zijn.
    Alvast bedankt!
  • Macamba zei:


    Ik heb gelezen dat er een "luggage storage" is in Disneyland,
    Iemand die weet waar deze gelegen is en hoeveel de kosten zijn?
    Eventueel een kluisje huren indien aanwezig in het treinstation zou ook een optie zijn.
    Alvast bedankt!

    Hoi Macamba,
    Bagage kan worden opgeborgen bij de loketten van Storage Service; gelegen aan de rechterzijde van zowel de ingang van het Disneyland Park, als het Walt Disney Studios Park. Afhankelijk van de grootte van de bagage dient hier €3,- tot €6,- per koffer/tas betaald te worden. Dream jaarkaarthouders mogen gratis van deze dienst gebruik maken. Fantasy jaarkaartenhouders krijgen korting. De Storage Service is doorgaans tot 45 minuten na sluitingstijd van het desbetreffende park geopend. Meer informatie (+ locatie van de loketten op de plattegrond) op onze Diensten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Macamba zei:


    Ik heb gelezen dat er een "luggage storage" is in Disneyland,
    Iemand die weet waar deze gelegen is en hoeveel de kosten zijn?
    Eventueel een kluisje huren indien aanwezig in het treinstation zou ook een optie zijn.
    Alvast bedankt!

    Hoi Macamba,
    Bagage kan worden opgeborgen bij de loketten van Storage Service; gelegen aan de rechterzijde van zowel de ingang van het Disneyland Park, als het Walt Disney Studios Park. Afhankelijk van de grootte van de bagage dient hier €3,- tot €6,- per koffer/tas betaald te worden. Dream jaarkaarthouders mogen gratis van deze dienst gebruik maken. Fantasy jaarkaartenhouders krijgen korting. De Storage Service is doorgaans tot 45 minuten na sluitingstijd van het desbetreffende park geopend. Meer informatie (+ locatie van de loketten op de plattegrond) op onze Diensten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/.
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars, voor de snelle uitgebreide reactie, mooi overzichtelijk forum, de komende tijd ga ik hier nog veel nuttige info kunnen vinden!
  • Macamba zei:


    Bedankt Lars, voor de snelle uitgebreide reactie, mooi overzichtelijk forum, de komende tijd ga ik hier nog veel nuttige info kunnen vinden!

    Graag gedaan, Macamba. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Zijn de kluisjes gegarandeerd elke dag open? Ik ga morgen voor drie dagen naar Disney. Ben bang dat als de kluisjes dicht zijn, ik de hele dag met een volle rugzak moet rondlopen! Help!
    Groetjes, Kim

  • Beste Lars,
    Zijn de kluisjes gegarandeerd elke dag open? Ik ga morgen voor drie dagen naar Disney. Ben bang dat als de kluisjes dicht zijn, ik de hele dag met een volle rugzak moet rondlopen! Help!
    Groetjes, Kim
    Hoi Kim,
    De Storage Service is iedere dag geopend bij het Disneyland Park en het Walt Disney Studios Park. Wij adviseren om de bagage achter te laten bij het loket naast het Disneyland Park, aangezien zij de meest ruime openingstijden hebben (meestal tot 45 minuten na sluiting van het park; check de actuele sluitingstijd bij het loket).
    Groetjes,
    Lars
  • Net terug van dagje Disney. Bagage afleveren bij Storage werkt geweldig! Kost €3/€7/€9 per item, ligt aan de grootte van de tas. Je kunt gedurende de dag meerdere malen bij je bagage zonder extra kosten. Dank voor het advies! Fijn weekend!

  • Net terug van dagje Disney. Bagage afleveren bij Storage werkt geweldig! Kost €3/€7/€9 per item, ligt aan de grootte van de tas. Je kunt gedurende de dag meerdere malen bij je bagage zonder extra kosten. Dank voor het advies! Fijn weekend!
    Fijn om te horen, Kim! Graag gedaan. Prettig weekend!
    Groetjes,
    Lars
  • Is de storage service ook open tijdens de magische uren?
  • Is de storage service ook open tijdens de magische uren?

    Hoi BinaryRun,

    Zowel Guest Relations, als Storage Service gaan open vanaf het moment dat het desbetreffende park geopend is, dus ook tijdens de Extra Magische Uren.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.