Tassencontrole

april 2012 aangepast in Praktische Informatie
Hallo,
Ik hoorde van iemand dat de tassen bij de ingang gecontroleerd worden op meegebrachte etenswaren. Heeft iemand hier ervaring mee en mag je bv wel zelf flesjes water meenemen?

Reacties

  • sandra zei:


    Hallo,
    Ik hoorde van iemand dat de tassen bij de ingang gecontroleerd worden op meegebrachte etenswaren. Heeft iemand hier ervaring mee en mag je bv wel zelf flesjes water meenemen?

    Hoi Sandra,
    Er is inderdaad tassencontrole bij de ingang van beide parken, maar dat is enkel voor beveiliging. Eigen eten & drank mag worden meegenomen, zolang het in proportie blijft. Hele picknickmanden (bij wijze van spreke) zijn niet toegestaan. Een zak met broodjes en flesjes water voor iedereen bijvoorbeeld, wordt gewoon toegestaan.
    Groetjes,
    Lars
  • ik neem altijd voor ons alledrie een flesje water mee en iets van een koek voor de jongens.of snoepjes.
    de rest kopen we in het park. nog nooit iemand moeilijk over gedaan.
    veel mensen gooien hun tas vol met eten van het ontbijt uit het hotel die komen ook gewoon het park in.
  • Hallo,
    Aankomende week vertrekken we naar disneyland. De laatste keer hadden we nog een buggy bij en kon ik onderin wat eten en drinken kwijt. Maar nu nemen we geen buggy meer mee. Heeft er iemand een idee om iets mee te nemen maar dat we niet zo hoeven te sjouwen? Het wordt best warm dus wil graag wat te drinken meenemen… ik dacht zelf aan een trolley of zo'n boodschappen-trekkarretje.. .. Zou dat toegestaan zijn?
    Alvast bedankt!

  • Hallo,
    Aankomende week vertrekken we naar disneyland. De laatste keer hadden we nog een buggy bij en kon ik onderin wat eten en drinken kwijt. Maar nu nemen we geen buggy meer mee. Heeft er iemand een idee om iets mee te nemen maar dat we niet zo hoeven te sjouwen? Het wordt best warm dus wil graag wat te drinken meenemen… ik dacht zelf aan een trolley of zo'n boodschappen-trekkarretje.. .. Zou dat toegestaan zijn?
    Alvast bedankt!

    Hoi,
    Is een rugzak geen idee ?
    Groet Patrick.Cool

  • Hallo,
    Aankomende week vertrekken we naar disneyland. De laatste keer hadden we nog een buggy bij en kon ik onderin wat eten en drinken kwijt. Maar nu nemen we geen buggy meer mee. Heeft er iemand een idee om iets mee te nemen maar dat we niet zo hoeven te sjouwen? Het wordt best warm dus wil graag wat te drinken meenemen… ik dacht zelf aan een trolley of zo'n boodschappen-trekkarretje.. .. Zou dat toegestaan zijn?
    Alvast bedankt!

    Hoi debbie77,
    Trolleys en boodschappenkarretjes zijn niet toegestaan in de parken, alleen vervoersmiddelen voor personen, zoals buggy's en rolstoelen. Om zelf wat eten en drinken mee te nemen, dien je bijvoorbeeld een handtas of rugzak mee te nemen.
    Groetjes,
    Lars
  • We hebben een (kleine) trolley meegenomen in het park.
    Bij de tassencontrole heb ik steeds de 'stang' in de trolley geschoven zodat het een tas was.
    Was geen probleem.
    Het is echter niet toegestaan om de trolley tussen de kinderwagens te zetten. Deze werd verwijderd toen we in een attractie zaten. . Na navraag bleek dat hij achter de attractie was gezet en daar gecheckt was omdat het er verdacht uitzag. :-)
    Daarna gewoon teruggekregen en meegenomen in de attracties.
  • Volgende week gaan wij drie (!) dagen naar Disney
    Huh?????? De rest van de tekst is verdwenen? ????
    Nog een keer....
    Wordt er nog tassencontrole gedaan?.
    We moeten nogal wat medicatie meenemen en vragen ze daar een medicatie of doktersverklaring voor. Zit ook een flesje vloeistof bij.
    Alvast bedankt!
  • Dood forum????
  • Hoi Frommeltje,
    niet dood, maar soms duurt het even iets langer voor iemand reageert Laugh.
    Wij hebben nooit problemen gehad met de tassencontrole, terwijl we in de zomer toch echt een koeltas vol met flesjes drinken, broodjes en koekjes en koelelementen meenamen. Ervan uitgaande dat er geen rare symbolen op het flesje zitten kan ik me dan ook niet voorstellen dat er een probleem zou zijn. Maar dat is puur gebaseerd op onze ervaring, niet op feiten of beleid.

  • Volgende week gaan wij drie (!) dagen naar Disney
    Huh?????? De rest van de tekst is verdwenen? ????
    Nog een keer....
    Wordt er nog tassencontrole gedaan?.
    We moeten nogal wat medicatie meenemen en vragen ze daar een medicatie of doktersverklaring voor. Zit ook een flesje vloeistof bij.
    Alvast bedankt!

    Hoi Frommeltje,
    Je moet ons ook de tijd geven om te reageren :) Soms moeten we navraag doen bij een vraag en dan is een reactie op dezelfde dag niet mogelijk. Medicatie is echter geen probleem bij de tassencontrole. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Ik hoorde dat een kennis zijn flesjes drinken en thuis gesmeerde broodjes bij de tassen controle voor de ingang moest weg gooien, en zo dus verplicht werd om eten drinken te kopen in het park.
    Is hier iets van waar, of zijn het mooie spook verhalen?
  • DennisH zei:


    Ik hoorde dat een kennis zijn flesjes drinken en thuis gesmeerde broodjes bij de tassen controle voor de ingang moest weg gooien, en zo dus verplicht werd om eten drinken te kopen in het park.
    Is hier iets van waar, of zijn het mooie spook verhalen?

    Hoi DennisH,
    Het meenemen van eten en drinken is in principe beperkt toegestaan. Een hele tas vol broodjes en drinken echter niet. De beveiligers aan de ingang mogen naar eigen inzicht bepalen welke 'hoeveelheid' wel en niet mee naar binnen mag als het gaat om etenswaren en drank. Zolang het beperkt blijft, zullen ze geen problemen maken.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.