Disney's Betoverende Kerst

13»

Reacties

• Veth65 zei:

Is er iets van bekend , betreffende op welke tijd de parade te zien is ?

Nog niet. De tijden worden volgende week bekend gemaakt via de Disneyland Paris app: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disneyland-paris-app-paris
  • Hoi allemaal,

Vandaag zijn de previews en soft openings voor Disney's Betoverende Kerst 2021 in Disneyland Paris, waaronder nieuwe outfits voor Disney figuren en de gloednieuwe kerstparade Mickey's Dazzling Christmas Parade. Met iedere première passen we het speciale artikel aan met foto's en video's: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneys-betoverende-kerst-2021-disneyland-paris

Groetjes,
    Lars
  • Lars , heb jij ergens de tijden van de parade kunnen vinden...?
  • Veth65 zei:

Lars , heb jij ergens de tijden van de parade kunnen vinden...?

Die komen morgen in de DLP app te staan.
  • Hi Lars,

Ik las toen dat Illuminations de 21e weer zou beginnen. Zag wel dat ze al aan het repeteren zijn. Maar er staat in de app nog geen tijd ofzo aangegeven komende week. Weet jij iets meer toevallig?

En heb je enig idee wanneer het programma voor het oud en nieuw feest bekend wordt gemaakt?

Groetjes Martine
  • Hi Lars,

Ik las toen dat Illuminations de 21e weer zou beginnen. Zag wel dat ze al aan het repeteren zijn. Maar er staat in de app nog geen tijd ofzo aangegeven komende week. Weet jij iets meer toevallig?

En heb je enig idee wanneer het programma voor het oud en nieuw feest bekend wordt gemaakt?

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Illuminations zal vanaf 21 december 2021 dagelijks te zien zijn op het moment dat het Disneyland Park sluit. Voorbeeld: Sluit het park om 19:00 uur, dan start de vuurwerkshow om 19:00 uur. Er zijn nog geen details bekend over de New Year's Eve Party.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hi Lars,

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Illuminations zal vanaf 21 december 2021 dagelijks te zien zijn op het moment dat het Disneyland Park sluit. Voorbeeld: Sluit het park om 19:00 uur, dan start de vuurwerkshow om 19:00 uur. Er zijn nog geen details bekend over de New Year's Eve Party.

Groetjes,
    Lars
    Oké dank je wel weer!
    Dan wachten we nog even af!
    Groetjes Martine
  • New Year's Eve Party is gecancelled!

Given the current situation and the latest measures from authorities on 31 December throughout France, we have made the difficult decision to cancel the special New Year’s Eve Party at Disneyland Paris.

Guests who want to celebrate the New Year at Disneyland Paris and have a valid ticket for the day are more than welcome to enjoy both Disney Parks on 31 December 2021 for an exceptionally extended day of fun from 9am until 12.30am at Walt Disney Studios Park and until 1am at Disneyland Park. (Entry to one or both of the Disney Parks depends on your Park Ticket conditions).

Tickets and Packages are still available for purchase for the New Year period.

In addition to our seasonal Christmas product and attractions, guests will enjoy extra entertainment for the evening at Disneyland Park such as Selfie Spots with Disney Characters, an exclusive parade and shows.

Disney’s Enchanted Christmas will continue as scheduled until 9 January 2022.

We look forward to welcoming you to Disneyland Paris very soon and wish you Happy Holidays!
  • CarmenV zei:

New Year's Eve Party is gecancelled!

Given the current situation and the latest measures from authorities on 31 December throughout France, we have made the difficult decision to cancel the special New Year’s Eve Party at Disneyland Paris.

Guests who want to celebrate the New Year at Disneyland Paris and have a valid ticket for the day are more than welcome to enjoy both Disney Parks on 31 December 2021 for an exceptionally extended day of fun from 9am until 12.30am at Walt Disney Studios Park and until 1am at Disneyland Park. (Entry to one or both of the Disney Parks depends on your Park Ticket conditions).

Tickets and Packages are still available for purchase for the New Year period.

In addition to our seasonal Christmas product and attractions, guests will enjoy extra entertainment for the evening at Disneyland Park such as Selfie Spots with Disney Characters, an exclusive parade and shows.

Disney’s Enchanted Christmas will continue as scheduled until 9 January 2022.

We look forward to welcoming you to Disneyland Paris very soon and wish you Happy Holidays!

Oké…..
    dus het gaat niet door, maar ze blijven wel open?
    Wat is dan het verschil? Geen vuurwerk?
  • Ik denk het? Of wel vuurwerk maar geen apart feest? De restricties gingen om specifieke bijeenkomsten voor NYE, en door het feest te schrappen hebben ze dat technisch gezien niet meer? Wie weet hoe ze bij Disney denken!
  • CarmenV zei:

Ik denk het? Of wel vuurwerk maar geen apart feest? De restricties gingen om specifieke bijeenkomsten voor NYE, en door het feest te schrappen hebben ze dat technisch gezien niet meer? Wie weet hoe ze bij Disney denken!

Ja zoiets denk ik ook dat het zal zijn. Nou we wachten het maar af ;-)
  • @martinekerssens De Franse maatregelen staan geen vuurwerk én geen optredens toe op 31 december. Dat zijn de twee hoofdingrediënten van het feest, vandaar de annulering.
  • Lars zei:

@martinekerssens De Franse maatregelen staan geen vuurwerk én geen optredens toe op 31 december. Dat zijn de twee hoofdingrediënten van het feest, vandaar de annulering.

Oké dat is begrijpelijk.
    Enig idee of het aftel-moment om 12u wel zal doorgaan, maar dan zonder vuurwerk?

• Oké dat is begrijpelijk.
    Enig idee of het aftel-moment om 12u wel zal doorgaan, maar dan zonder vuurwerk?

Er is altijd een aftelmoment in de Studios zonder vuurwerk, dus het zou goed kunnen dat ze dat ook in het Disneyland Park doen, maar daar is nog niets over bekend.

Groetjes, Lars
  • BEVESTIGD: Disney's Betoverende in Disneyland Paris keert terug van 12 november 2022 t/m 8 januari 2023. Meer informatie + aanbiedingen met GRATIS annuleren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/disneys-betoverende-kerst-paris
  • Hoi allemaal,

Tickets voor Disney's New Year's Eve Party op 31 december 2022 in het Disneyland Park zijn nu online verkrijgbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/new-years-eve-party-paris

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi allemaal,

Tickets voor Disney's New Year's Eve Party op 31 december 2022 in het Disneyland Park zijn nu online verkrijgbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/new-years-eve-party-paris

Groetjes,
    Lars

Hee Lars,

Wat leuk! Weet je of er dit jaar (en wanneer) er tickets komen met diner zoals voorbijgaande jaren?

Dank!
  • De data en tickeysprijzen van de mvcp in WDW zijn ook bekend.
    Van 8 nov. Tot 22 dec.
    Prijzen van 149 tot 199 $.
    Vanaf 7 juli te koop voor online resort gasten.
  • De data en tickeysprijzen van de mvcp in WDW zijn ook bekend.
    Van 8 nov. Tot 22 dec.
    Prijzen van 149 tot 199 $.
    Vanaf 7 juli te koop voor online resort gasten.

Blijkbaar al 30 juni voor resortgasten.
  • BREAKING: De Disney Dreams of Christmas avondshow keert dit jaar terug in Disneyland Paris tijdens Disney's Betoverende Kerst, inclusief lampjes op het kasteel. Lees alles over het nieuwe kerstseizoen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/vier-disneys-betoverende-kerst-in-disneyland-paris-2022
  • Vraagje…

Weten jullie misschien of Disneyland Parijs een soort sale/uitverkoop heeft op kerstspullen vanaf 9 januari, als de Kerstperiode is afgelopen?
  • Voor Halloween was de uitverkoop op de 31e, en was het op 1 november al bijna niet meer te vinden.
  • CarmenV zei:

Voor Halloween was de uitverkoop op de 31e, en was het op 1 november al bijna niet meer te vinden.

Dan zou misschien de uitverkoop al de 8e zijn? In ieder geval bedankt!

• BEwdw zei:

CarmenV zei:

Voor Halloween was de uitverkoop op de 31e, en was het op 1 november al bijna niet meer te vinden.

Dan zou misschien de uitverkoop al de 8e zijn? In ieder geval bedankt!

Misschien wel! Graag gedaan!
  • hallo,

Last minute toch vrij op het werk de de eerste week van januari.
    4-5-6 jan vrij. wil ik 2dagen naar DLP
    ik was dit weekend wat prijzen aan het bekijken, enkel davy crocket was nog vrij deze morgen. nuja, Marvel ook, maar 2800€ met 5 voor 1 nachtje, daar pas ik voor.

na wat twijfelen en nadenken, wou ik deze avond boeken, maar helaas is de beschikbaarheid verdwenen.
    is dit definitief, of is er kans dat er toch nog wat vrij komt?
    Anders moet ik op zoek naar een alternatief met de kinderen :) . al zal ik niks vinden die DLP kan evenaren.

wij gaan jaarlijks in kerstvakatie, naar Newport.
  • Malona zei:

hallo,

ik was dit weekend wat prijzen aan het bekijken, enkel davy crocket was nog vrij deze morgen. nuja, Marvel ook, maar 2800€ met 5 voor 1 nachtje, daar pas ik voor.

na wat twijfelen en nadenken, wou ik deze avond boeken, maar helaas is de beschikbaarheid verdwenen.
    Anders moet ik op zoek naar een alternatief met de kinderen :) . al zal ik niks vinden die DLP kan evenaren.

Er is kans dat er nog wat vrijkomt, maar wel waarschijnlijk voor de hoofdprijs (wat het misschien nu ook al was). Misschien zijn de partner hotels een optie?
  • Malona zei:

hallo,

De hele kerstvakantie zit momenteel volgeboekt in zowel de Disney hotels, als de partner hotels. Als er annuleringen zijn, dan komt er beschikbaarheid vrij, maar je zult dan dagelijks moeten blijven kijken. Vanwege de beperkte hotel capaciteit (vanwege de sluiting van het Disneyland Hotel) lopen de overige hotels in schoolvakanties snel vol en is vroeg boeken het advies. Bekijk de prijzen met Wintervoordeel en gratis wijzigen of annuleren hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl
  • Lars zei:

Malona zei:

hallo,

De hele kerstvakantie zit momenteel volgeboekt in zowel de Disney hotels, als de partner hotels. Als er annuleringen zijn, dan komt er beschikbaarheid vrij, maar je zult dan dagelijks moeten blijven kijken. Vanwege de beperkte hotel capaciteit (vanwege de sluiting van het Disneyland Hotel) lopen de overige hotels in schoolvakanties snel vol en is vroeg boeken het advies. Bekijk de prijzen met Wintervoordeel en gratis wijzigen of annuleren hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl
    Dank je

via 2 partnerhotel (C&O travel) zijn er wel beschikbaarden, maar zo'n 400€ duurder dan davy crocket.
    In deze onzeker tijden moet ik helaas beetje uitkijken :)
  • december 2022 aangepast
    Lars zei:

Malona zei:

hallo,

Hoi Lars,
    Uiteindelijk kunnen wisselen op het werk en geboekt voor 1-2 januari.
    1 jan zou relatief rustiger moeten zijn dan de rest van de kerstvakantie.
    Er was op 1jan alvast ook nog veel beschikbaarheden qua hotels
  • Malona zei:

Hoi Lars,
    Uiteindelijk kunnen wisselen op het werk en geboekt voor 1-2 januari.
    1 jan zou relatief rustiger moeten zijn dan de rest van de kerstvakantie.
    Er was op 1jan alvast ook nog veel beschikbaarheden qua hotels

Goed om te horen en fijn dat het gelukt is, Malona! Goede reis en veel plezier!
Log In of Registreer om te reageren.