Belgische tickets kopen

mei 2014 aangepast in Algemeen
Hoi!
We zijn van plan binnenkort naar Disneyland te gaan en net als elke Nederlander willen we niet teveel betalen.
Nu zag ik Ontdekkingsticket voor 1 dag / 2 parken. Maar die is alleen te boeken als je in belgië woont.
Aangezien dit e-tickets zijn. Is het mogelijk om een fictief Belgisch adres in te vullen?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik zie namelijk niks in de voorwaarden hierover.
BTW de website en forum zijn echt super! Laugh

Reacties

  • benji87 zei:


    Hoi!
    We zijn van plan binnenkort naar Disneyland te gaan en net als elke Nederlander willen we niet teveel betalen.
    Nu zag ik Ontdekkingsticket voor 1 dag / 2 parken. Maar die is alleen te boeken als je in belgië woont.
    Aangezien dit e-tickets zijn. Is het mogelijk om een fictief Belgisch adres in te vullen?
    Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik zie namelijk niks in de voorwaarden hierover.
    BTW de website en forum zijn echt super! Laugh

    Hoi benji87,
    Dank voor de complimenten!
    Alle tickets die wij aanbieden kunnen aangeschaft worden vanuit België en Nederland. Vanwege het regiobeleid van Disney, dienen wij te vermelden via wel boekingssysteem de reservering loopt. Je kunt als Nederlander echter gewoon gebruik maken van de Belgische aanbiedingen en visa versa. Hierbij vul je je eigen adresgegevens in. Je kunt alleen het land niet veranderen naar Nederland (of andersom), maar dat is verder geen probleem. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.