Disney PhotoPass / PhotoPass+

1678911

Reacties

• Hallo,
    Volgens mij heb ik destijds wel toestemming gegeven om de foto's om te zetten, maar ik kom niet meer in mijn account. Het systeem herkend mijn emailadres niet en ook mijn Photopass niet. Ik heb al via het formulier contact opgenomen, maar krijg maar geen antwoord.
    Er staat dat je een nieuw account moet aanmaken, maar nergens op die site (disneyphotopass.eu) is een knop om een nieuw account aan te maken. Is er iemand die dit ook heeft of iets weet om mij verder te helpen?
  • Robine zei:

. Is er iemand die dit ook heeft of iets weet om mij verder te helpen?

Je kunt inloggen met het nummer van je PhotoPass zelf en bij stap 2 je e-mail adres pas.
  • steef zei:

Robine zei:

. Is er iemand die dit ook heeft of iets weet om mij verder te helpen?

Je kunt inloggen met het nummer van je PhotoPass zelf en bij stap 2 je e-mail adres pas.
    Bedankt voor jouw reactie, maar helaas kom ik niet eens verder na het invoeren van mijn pasnummer.
    Ik krijg dan deze melding:
    Photos unavailable
    Your photos are not yet available, or an incorrect Disney PhotoPass™ ID was entered. Please check your Disney PhotoPass™ ID or try again later
  • Ik zag alleen de foto’s van 2020. Dacht dat ze nu Max 4 maanden bewaren.
  • Hoi @Robine ,

In het nieuwe systeem zul je eerst een nieuw account moeten aanmaken en vervolgens het PhotoPass nummer invullen. Momenteel zijn alleen foto's die in 2020 gemaakt zijn te zien. Foto's uit 2019 zullen later worden toegevoegd.

Groetjes,
    Lars
  • juli 2020 aangepast
    Hoi allemaal,

Ik heb een paar vraagjes. Ik heb een Magic Plus jaarkaart (met een photopass plus er los bijgekocht) maar wil upgraden naar Infinity. Mijn Magic plus is nog geldig, maar wil voortijdig upgraden aangezien ik dan in de herfstvakantie kan gaan. Ik ben ervan op de hoogte dat ik dan het verschil moet bijbetalen.

- Heb ik nog steeds recht op de gratis Infinity photopass plus als ik er al een had aangeschaft bij mijn Magic Plus?
    - Kunnen mijn foto’s omgezet worden naar de nieuwe Photopass?
    - Ik ga met vrienden en zij mogen van mij (als ik een nieuwe photopass krijg) mijn oude photopass hebben. Het is voor mij geen probleem als ze dan mijn oude foto’s in kunnen zien. Maar kun je bij een photopass hem loskoppelen van je account en hem weer koppelen aan een nieuw account? Of is het mogelijk het e-mailadres te wijzigen? Zodat zij zelf hun nieuwe foto’s in kunnen zien.
  • @Linde

- ja je hebt nog steeds recht op een photopass
    - dat omzetten kan door je oude en je nieuwe PhotoPass te koppelen aan dezelfde account
    - ja je photopass is ook aan een andere account te koppelen (al zou hier met het nieuwe systeem mogelijk eea aan veranderd kunnen zijn.

Verder best nieuwschierig wat voor voordelen je denkt te kunnen krijgen voor €150 extra. Misschien het parkeren, want de photopass heb je al en parades zijn er voorlopig niet.
  • Linde zei:

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vraagjes. Ik heb een Magic Plus jaarkaart (met een photopass plus er los bijgekocht) maar wil upgraden naar Infinity. Mijn Magic plus is nog geldig, maar wil voortijdig upgraden aangezien ik dan in de herfstvakantie kan gaan. Ik ben ervan op de hoogte dat ik dan het verschil moet bijbetalen.

- Heb ik nog steeds recht op de gratis Infinity photopass plus als ik er al een had aangeschaft bij mijn Magic Plus?
    - Kunnen mijn foto’s omgezet worden naar de nieuwe Photopass?
    - Ik ga met vrienden en zij mogen van mij (als ik een nieuwe photopass krijg) mijn oude photopass hebben. Het is voor mij geen probleem als ze dan mijn oude foto’s in kunnen zien. Maar kun je bij een photopass hem loskoppelen van je account en hem weer koppelen aan een nieuw account? Of is het mogelijk het e-mailadres te wijzigen? Zodat zij zelf hun nieuwe foto’s in kunnen zien.

steef zei:

@Linde

- ja je hebt nog steeds recht op een photopass
    - dat omzetten kan door je oude en je nieuwe PhotoPass te koppelen aan dezelfde account
    - ja je photopass is ook aan een andere account te koppelen (al zou hier met het nieuwe systeem mogelijk eea aan veranderd kunnen zijn.

Verder best nieuwschierig wat voor voordelen je denkt te kunnen krijgen voor €150 extra. Misschien het parkeren, want de photopass heb je al en parades zijn er voorlopig niet.

Bedankt voor je snelle reactie! Fijn dat het zo makkelijk geregeld kan worden met de photopass.

Ik wil upgraden omdat ik de week voor kerst nog een keer wil gaan, en dat zijn blockdagen voor de Magic Plus.
  • juli 2020 aangepast
    De app is niet meer beschikbaar dus hoe gaan we het nu doen met de QR codes? (Om je foto’s via je smartphone te claimen).

Misschien dat het in de disneyland paris app geïntegreerd gaat worden in 2034 ofzo :-)

Kalmeer dat ze met het oude systeem stoppen terwijl het nieuwe nog niet op punt staat.

Maar de site ziet er alvast veelbelovend uit. Dat zeker!
  • Hoi @Macamba ,

Er komt een nieuwe versie van de app, maar momenteel heeft dat geen prioriteit aangezien Disney andere zaken aan het hoofd heeft. Er kan dus voorlopig niet rechtstreeks via de smartphone gescand worden, maar wel bij de foto winkeltjes bij de uitgang van de attracties waarbij de cast member de foto toevoegt aan je account.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

is het nu mogelijk om de codes ergens in te vullen? In de app kom ik niet meer ingelogd helaas. Weet iemand verder of Castmembers ook een foto van een photopass kunnen scannen? Vrienden van mij zijn voor de opening in Disneyland en ik wil ze graag de foto's kunnen geven, maar ik wil mijn pas het liefst bij mijzelf houden.
  • Hoi @femke11 ,

Alle gebruikers van Disney PhotoPass moeten een nieuw account aanmaken via: https://disneyphotopass.eu/claim/index?PK=cb16dd6c-3a1c-47e0-a78b-2eb2c8bba3ba. Hier kunnen vervolgens de nummers gekoppeld worden. Met de oude gegevens kan niet meer ingelogd worden via de app of website.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @femke11 ,

Alle gebruikers van Disney PhotoPass moeten een nieuw account aanmaken via: https://disneyphotopass.eu/claim/index?PK=cb16dd6c-3a1c-47e0-a78b-2eb2c8bba3ba. Hier kunnen vervolgens de nummers gekoppeld worden. Met de oude gegevens kan niet meer ingelogd worden via de app of website.

Groetjes,
    Lars

Hoi Lars,

Ik ging dit net proberen omdat we over 1,5 week naar Parijs gaan, maar toen stond er dat ik al een account heb (die had ik ook natuurlijk). Ik kon ook gewoon de foto’s van vorig jaar augustus er nog op zien.
    Dus betekent dit dat de Photopass nog wel werkt dan?
    Groetjes Martine

• Hoi Lars,

Ik ging dit net proberen omdat we over 1,5 week naar Parijs gaan, maar toen stond er dat ik al een account heb (die had ik ook natuurlijk). Ik kon ook gewoon de foto’s van vorig jaar augustus er nog op zien.
    Dus betekent dit dat de Photopass nog wel werkt dan?
    Groetjes Martine

Hoi Martine,

Nee, dat wilt alleen zeggen dat de foto's nog beschikbaar zijn (tot 1 jaar na het maken van de foto's). Of de PhotoPass zelf nog geldig is, kan in Disneyland worden gecontroleerd bij een PhotoPass Servicepunt (Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park).

Groetjes,
    Lars
  • Ik had er ergens iets over gelezen, maar kan het niet meer vinden, dus vandaar dat ik het toch nog maar even vraag. Is de photopass die bij de infinity jaarkaart hoort, ook mee verlengd? Of kan ik daar een nieuwe voor halen of kost me dat dan geld?
  • Krijg je bij de reguliere 12 maanden verlenging van je infinity jaarpas, een nieuwe Photopass of wordt de huidige dan verlengd?
    Groetje Martine
  • Hoi @larissavanbuul ,

Ervaringen van andere jaarkaarthouders leert ons dat de PhotoPass niet wordt mee verlengd. Mocht je opnieuw een PhotoPass willen onder de huidige verlengde jaarkaart, dan zul je hier voor moeten betalen (waarschijnlijk wel met jaarkaartkorting). Vraag dit even na bij een PhotoPass Service punt (Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park).

Groetjes,
    Lars
  • Hoi @martinekerssens ,

Je krijgt dan een nieuwe PhotoPass, net als dat de jaarkaart ook nieuw is.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @larissavanbuul ,

Ervaringen van andere jaarkaarthouders leert ons dat de PhotoPass niet wordt mee verlengd. Mocht je opnieuw een PhotoPass willen onder de huidige verlengde jaarkaart, dan zul je hier voor moeten betalen (waarschijnlijk wel met jaarkaartkorting). Vraag dit even na bij een PhotoPass Service punt (Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park).

Groetjes,
    Lars

Dat is jammer, maar ik ga het navragen. Dank je wel!
    79,00 kost ie ongeveer, toch? (En dan nog de 20% eraf)

• Dat is jammer, maar ik ga het navragen. Dank je wel!

De normale prijs van PhotoPass+ is €74 (althans pre-covid). Daar gaat dan je korting nog vanaf.

Groetjes,
    Lars
  • Ik ben in bezit van magic plus jaarkaart is mogelijk om de photopass online te kopen ? Wat is de link daarvoor?
  • Lars zei:

Hoi @larissavanbuul ,

Groetjes,
    Lars

Vandaag ben ik het gaan vragen en checken, maar de photopass is mee verlengd, dus dat is wellicht fijn voor anderen om te weten ☺️

• Lars zei:

Hoi @larissavanbuul ,

Groetjes,
    Lars

Vandaag ben ik het gaan vragen en checken, maar de photopass is mee verlengd, dus dat is wellicht fijn voor anderen om te weten ☺️

Inderdaad. Ik las ergens dat photopassen niet verlengd werden . Maar toen we er waren, gevraagd of ze geldigheid konden controleren en hij werkte nog. Was leuke verrassing,...
  • Veth65 zei:

Ik ben in bezit van magic plus jaarkaart is mogelijk om de photopass online te kopen ? Wat is de link daarvoor?

Nee, dat gaat niet. PhotoPass met jaarkaartkorting kan alleen ter plaatse worden aangeschaft. Online is alleen het reguliere pakket te koop als onderdeel van een arrangement.
  • Wat fijn om te horen, @larissavanbuul en @mieke ! Top en dank voor de terugkoppeling.

Groetjes,
    Lars
  • mieke zei:

Lars zei:

Hoi @larissavanbuul ,

Groetjes,
    Lars

Inderdaad. Ik las ergens dat photopassen niet verlengd werden . Maar toen we er waren, gevraagd of ze geldigheid konden controleren en hij werkte nog. Was leuke verrassing,...
    Geldigheid kan je ook controleren op https://www.disneyphotopass.eu . ID ingeven, account aanmaken als je dat nog niet gedaan hebt en dan onder Account - Photo Cards staat de geldigheid.
  • 22 augustus aangepast
    Bij mij staat er geen datum, voor zover ik kan zien

• Hoi allemaal,

Ter informatie: Ontvang nu tijdelijk €50 korting op PhotoPass+ (€24 in plaats van €74) en 3 gratis prints met fotolijstjes tijdens het nieuwe voordeelarrangement bij een verblijf in de Disney hotels via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-voordeel-nl

Groetjes,
    Lars
  • ik heb gisteren 24 oktober me jaarkaart verlengt en upgrade gedaan na een infinity en daar krijg je een PhotoPass+ bij maar toen ik daar na vroeg in the world of disney verwees de castmember me door naar die art gallery klopt dat en kan ik hem dan de 21ste december als ik weer ga dan daar ophalen?
  • William zei:

ik heb gisteren 24 oktober me jaarkaart verlengt en upgrade gedaan na een infinity en daar krijg je een PhotoPass+ bij maar toen ik daar na vroeg in the world of disney verwees de castmember me door naar die art gallery klopt dat en kan ik hem dan de 21ste december als ik weer ga dan daar ophalen?

Ik heb de mijne opgehaald in de PhotoPass stall van Big Thunder Mountain, en volgens mij kan het bij elk PhotoPass punt!
Log In of Registreer om te reageren.