Disney's Hotel Cheyenne

december 2019 aangepast in Hotels & Accommodatie
Heb misschien een beetje een rare vraag maar weet er iemand of er een ijsblokjes machine staat bij cheyenne , net zoals in sequoia lodge?

Reacties

  • Voor de mensen die dit willen weten:
    Ja er is een ijsblokjes machine die staat bij de wasmachines in cheyenne!
  • Vraagje?
    Wij gaan binnekort naar hotel Cheyenne, en nou zie ik dat er internet tegen betaling mogelijk is. Weet iemand wat dit dan kost?
    Alvast bedankt
  • december 2019 aangepast
    Wij gaan in februari voor 4 nachten naar cheyenne, we hebben een magic plus kaart
    Weet iemand of we ter plaatste nog half pension kunnen boeken? En krijgen we daar ook de 10 procent korting met de jaarpas?
    Andere tips zijn ook altijd welkom :)
  • Wij gaan in februari voor 4 nachten naar cheyenne, we hebben een magic plus kaart
    Weet iemand of we ter plaatste nog half pension kunnen boeken? En krijgen we daar ook de 10 procent korting met de jaarpas?
    Andere tips zijn ook altijd welkom :)

    Hoi Melissamelk,

    Nee, dat is niet mogelijk. Magische Extra's, zoals maaltijdopties, kunnen tot maximaal 2 weken vóór aankomst toegevoegd worden aan een verblijf. Er is geen korting mogelijk op maaltijdopties.

    Groetjes,
    Lars
  • Hou er rekening mee dat je enkel hp kan bijboeken als je ook via de officiele wegen het hotel geboekt hebt.
    Heb je een kamer via bv een expedia of booking.com gereserveerd dan is hp bijboeken helaas niet mogelijk.
  • Bijna 30 jaar geleden in dit hotel geweest. Toen nog 4 dagen. Samen met mijn opa, tante, broer, een nichtje en een neefje. Nooit meer zo "lang" in Disneyland Parijs geweest. Volgend jaar, in februari ga ik terug. Ik kan niet wachten. Toen was ik 11, nu ga ik met mijn eigen dochter van 5. Er is inmiddels het een en ander veranderd, geen stapelbedden meer, dat vindt mijn dochter wel jammer. maar ze is groot fan van Woody, dus komt helemaal goed. Ik kijk er enorm naar uit.
  • Wat leuk dat je dit hotel nu als volwassene mét je eigen kind mag beleven, @tess81 ! Disney's Hotel Cheyenne is er flink op vooruit gegaan met de recente upgrade naar Toy Story kamers, waarmee het hotel nu ook 3 sterren heeft gekregen in plaats van de originele 2. Wij gaan in december naar dit hotel. Samen met Disney's Sequoia Lodge zijn dit nu de twee goede middenmoters met een prima prijs-kwaliteitverhouding.

    Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-hotel-cheyenne-paris
  • Sequoia heb ik in 2017 gedaan, dankzij Sky Radio mocht ik hier heen.
    https://tessmarkroos.reislogger.nl/diverse-disneyland-verslagen/disneyland-parijs-november-2017.391333
    Ik ben die pagina en alle andere paginas aan het uitpluizen om in de mood te komen, niet dat dat echt nodig is, maar is gewoon leuk.
  • Hoi! Wij vertrekken vrijdag naar dlp en blijven 2 nachten in Cheyenne. Heeft de kamer een koelkast(je)?
  • Hoi @Piela ,

    Nee, er zijn geen koelkastjes op de kamers in Disney's Hotel Cheyenne. Alvast een goede reis en veel plezier!

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.