Jaarkaart aanschaffen met Halloween

augustus 2014 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo!
Ik ga 31 Oktober naar Disneyland en zou graag een Dreampass aan willen schaffen. Omdat dit toevallig ook net op Halloween valt en daar aparte tickets voor moeten worden aangeschaft, vroeg ik mij af hoe dit precies te werk gaat. Wat is het meest logische om te doen?
Wij zaten er namelijk aan te denken om aan de kassa voor het park aan te geven dat wij een Dreampass willen, daar meteen betalen en dan naar binnen en hem om laten wisselen tot een geldige pas. Ik neem aan dat het ook gewoon geopend is op Halloween? Hoe zit dit alleen met het Halloween ticket? Aan de kassa zal hij wel uitverkocht zijn, maar omdat wij nu nog niet in het bezit zijn van een pas, ziet het er naar uit dat wij hem online moeten kopen voor de volle prijs. Kunnen wij het prijsverschil eventueel nog terugkrijgen de dag dat wij een dreampass aanschaffen?
Alvast bedankt!

Reacties

  • Flora zei:


    Hallo!
    Ik ga 31 Oktober naar Disneyland en zou graag een Dreampass aan willen schaffen. Omdat dit toevallig ook net op Halloween valt en daar aparte tickets voor moeten worden aangeschaft, vroeg ik mij af hoe dit precies te werk gaat. Wat is het meest logische om te doen?
    Wij zaten er namelijk aan te denken om aan de kassa voor het park aan te geven dat wij een Dreampass willen, daar meteen betalen en dan naar binnen en hem om laten wisselen tot een geldige pas. Ik neem aan dat het ook gewoon geopend is op Halloween? Hoe zit dit alleen met het Halloween ticket? Aan de kassa zal hij wel uitverkocht zijn, maar omdat wij nu nog niet in het bezit zijn van een pas, ziet het er naar uit dat wij hem online moeten kopen voor de volle prijs. Kunnen wij het prijsverschil eventueel nog terugkrijgen de dag dat wij een dreampass aanschaffen?
    Alvast bedankt!

    Hoi Flora,
    Bureau Passeport Annuel, het kantoor waar je jaarkaarten kunt aanschaffen, is het hele jaar door geopend, ook tijdens Halloween. Disney's Halloween Party op 31 oktober is ieder jaar uitverkocht. Er zullen hierdoor geen kaarten meer beschikbaar zijn op de dag zelf. Je zult deze op voorhand moeten aanschaffen. Jaarkaartkorting is dan helaas niet mogelijk. Het prijsverschil kan niet worden verrekend. E-tickets zijn hier verkrijgbaar: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • Hoi Flora,
    Wij zijn 1, 2 en 3 november in Disney, je zou dan als je op 1 november je jaarkaarten koopt 10% korting via ons kunnen krijgen!
    Groetjes Melissa
  • Hoi Lars en Melissa,
    Bedankt voor jullie reacties! En bedankt voor het aanbieden Melissa.
    Helaas (of tsja, helaas .. ) hebben wij onverwachts een huis gekocht, waardoor we Disney een tijdje moeten uitstellen.
    Maar volgend jaar zijn we zeker van plan om weer terug te gaan en zullen dan ook de jaarpassen aanschaffen!
    Bedankt voor de informatie.
    Groetjes, Flora
Log In of Registreer om te reageren.