Walt Disney World aanbiedingen

Hallo
Super dat jullie nu ook de aanbiedingen tonen voor Disney World.
In het drukste seizoen, augustus 2015, hopen wij Disney World te bezoeken.
Nu zie ik staan: Make big savings when you book a 2015 package that includes one of our FREE dining plans. Plus, you'll also get a 14-Day Ultimate Ticket for the price of a 7-day ticket and $100 Disney dollars spending money!
Maar als ik dit dus aanklik en aanpas aan mijn "eisen" komt het 25€ duurder uit dan wanneer ik alles standaard boek.
Bellen met mijn gsm naar Amerika gaat dus niet...
Ik wil boeken van 10/08 - 17/08/2015, 2 personen, Art Of Animation hotel, met dining package.
Dat komt op zo'n 2355,98€.
Als ik alles bereken via de link van the special offer wordt het bedrag 2381.98€.
Nergens een teken van Free Dining of 100$ Disney Dollars...
Wat loopt er mis?
Want er staat dat je een minimum verblijf van 5 dagen moet boeken en dit doe ik, ik boek er 7n/8d.
Iemand help?
Dankje

Reacties


  • Hallo
    Super dat jullie nu ook de aanbiedingen tonen voor Disney World.
    In het drukste seizoen, augustus 2015, hopen wij Disney World te bezoeken.
    Nu zie ik staan: Make big savings when you book a 2015 package that includes one of our FREE dining plans. Plus, you'll also get a 14-Day Ultimate Ticket for the price of a 7-day ticket and $100 Disney dollars spending money!
    Maar als ik dit dus aanklik en aanpas aan mijn "eisen" komt het 25€ duurder uit dan wanneer ik alles standaard boek.
    Bellen met mijn gsm naar Amerika gaat dus niet...
    Ik wil boeken van 10/08 - 17/08/2015, 2 personen, Art Of Animation hotel, met dining package.
    Dat komt op zo'n 2355,98€.
    Als ik alles bereken via de link van the special offer wordt het bedrag 2381.98€.
    Nergens een teken van Free Dining of 100$ Disney Dollars...
    Wat loopt er mis?
    Want er staat dat je een minimum verblijf van 5 dagen moet boeken en dit doe ik, ik boek er 7n/8d.
    Iemand help?
    Dankje

    Hoi AivieInTheTree,
    Disney Dining Plan en de $100,- giftcard is alleen beschikbaar bij een verblijf vanaf 14 dagen. Bij minder dagen/nachten kan deze optie niet gekozen worden. In dat geval is alleen de 14 dagen entree voor de prijs van 7 dagen beschikbaar.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars
    Dankje maar dat zouden ze dan toch eens duidelijk mogen maken ;-)
    Afwachten om te boeken dus.
    Ten laatste januari?
    grtjs

  • Hey Lars
    Dankje maar dat zouden ze dan toch eens duidelijk mogen maken ;-)
    Afwachten om te boeken dus.
    Ten laatste januari?
    grtjs

    Hoi AivieInTheTree,
    Absoluut! Let daarom op de kleine lettertjes ;-) De 14 dagen entree voor de prijs van 7 dagen entree is via DiscoverTheMagic.nl het hele jaar door geldig (in ieder geval t/m december 2015). De aanbieding met Disney Dining Plan en de $100,- giftcard dient vóór 21 oktober 2014 geboekt te worden. Alle aanbiedingen op een rijtje: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Groetjes,
    Lars
  • is dat weer veranderd? wij zij vorig jaar 9 dagen geweest en konden wel free dining en entreekaarten 14 dagen voor de prijs van 7 boeken.
    soms is het ook zo als je een duurder hotel boekt meer korting of een luxer dining plan gratis krijgt.
Log In of Registreer om te reageren.