Parades

oktober 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hoi Lars,
Allereerst wil ik zeggen dat dit een hele fijne site is, het geeft me echt het gevoel dat hier betrouwbare informatie wordt verstrekt! Smile
Ik heb een vraagje over de parades, weet jij wat de tijden van de verschillende parades zijn in december of waar ik dat op de site kan vinden?
Groetjes,
Mandy

Reacties


  • Hoi Lars,
    Allereerst wil ik zeggen dat dit een hele fijne site is, het geeft me echt het gevoel dat hier betrouwbare informatie wordt verstrekt! Smile
    Ik heb een vraagje over de parades, weet jij wat de tijden van de verschillende parades zijn in december of waar ik dat op de site kan vinden?
    Groetjes,
    Mandy

    Hoi Mandy,
    Dank voor de complimenten en welkom!
    In december is het kerstseizoen in Disneyland Parijs en is Disney's Christmas Parade enkele malen per dag te zien in het Disneyland Park. De tijden hiervan zijn nog niet bekend. Het seizoen wordt op 9 november gelanceerd. In die week worden de tijden van al het entertainment bekend gemaakt. Meer informatie over al het entertainment tijdens Disney's Betoverende Kerst 2014: http://www.discoverthemagic.nl/2014/08/disneys-christmas-parade-meet-greet-met-anna-elsa-en-nieuwe-princess-promenade-tijdens-kerst-2014-in-disneyland-parijs/.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je reply Lars, ik houd de site in de gaten!Laugh
  • Hey,
    Had nog even een vraagje ,
    Die nachtshow met lichtjes : Fantalussion
    Is deze nog in Parijs ?
  • Hoi,
    Nee, deze is al een tijdje niet meer te zien in Disneyland Parijs. Je kunt nu iedere avond van Disney Dreams!

  • Hey,
    Had nog even een vraagje ,
    Die nachtshow met lichtjes : Fantalussion
    Is deze nog in Parijs ?

    Hoi Antoneex3,
    De avondparade 'Fantillusion' is niet meer te zien, al gaan er geruchten dat deze parade in afgeslankte vorm terug zou kunnen keren. Fantillusion is in 2012 vervangen door de avondshow Disney Dreams!, die iedere avond te zien is in het Disneyland Park. Meer informatie, foto's en video's: http://www.discoverthemagic.nl/entertainment/disney-dreams/.
    Groetjes,
    Lars
  • Ohhh wat jammer,
    Had deze ook in Disneyworld gezien en was zo mooi.
    Ik hoop dat ze terug komt :)
    Ja Disney Dreams heb ik ook al gezien :)
    Alvast bedankt :D
  • Beste Lars. Wij zijn 14 en 15 november in het park. Weet jij wanneer / hoe laat rond de avond de parade is en de Dreamshow? Zijn deze wel of zIjn er nog andere shows 's avonds? Ik zou dat willen weten om te bepalen hoe laat we het beste kunnen reserveren voor avondeten. Dank Tjarda

  • Beste Lars. Wij zijn 14 en 15 november in het park. Weet jij wanneer / hoe laat rond de avond de parade is en de Dreamshow? Zijn deze wel of zIjn er nog andere shows 's avonds? Ik zou dat willen weten om te bepalen hoe laat we het beste kunnen reserveren voor avondeten. Dank Tjarda
    Hoi Tjarda,
    Disney heeft de exacte tijden van het entertainment tijdens de kerstperiode nog niet bekend gemaakt. Disney Dreams! of Christmas is echter altijd op het uur van parksluiting. Op 14 november is Dreams om 22:30 uur en op 15 november om 22:00 uur. De parade is meestal rond 17:30 uur te zien, maar die tijd is nog niet bevestigd.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi iedereen,
    Is er ondertussen al iets meer bekend over de tijden van de parades tijdens kerst? Ik ga van 30 december tm 2 januari en aangezien ik bijna kan reserveren voor de restaurants wilde ik alvast informeren wat de tijden zullen zijn van de parades. Ik heb ook gelezen dat er dit seizoen 2 parades zijn (de normale en de kerst) en ook nog de christmas tree lightning ceremony. Klopt dit? Dan weet ik alvast waar ik rekening mee moet houden. Alvast bedankt!!
    groetjes Neeltje.

  • Hoi iedereen,
    Is er ondertussen al iets meer bekend over de tijden van de parades tijdens kerst? Ik ga van 30 december tm 2 januari en aangezien ik bijna kan reserveren voor de restaurants wilde ik alvast informeren wat de tijden zullen zijn van de parades. Ik heb ook gelezen dat er dit seizoen 2 parades zijn (de normale en de kerst) en ook nog de christmas tree lightning ceremony. Klopt dit? Dan weet ik alvast waar ik rekening mee moet houden. Alvast bedankt!!
    groetjes Neeltje.
    Hoi Neeltje,
    De exacte tijden van het entertainment tijdens het kerstseizoen wordt volgende week bekend gemaakt. Het is nog altijd onduidelijk of de reguliere dagparade (Disney Magic! on Parade) naast Disney's Christmas Parade te zien zal zijn. Ook dit wordt volgende week bekend gemaakt. Bekijk alvast het complete entertainment in dit artikel: http://bit.ly/1U2izlx
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij gaan volgende week donderdag t.e.m. zaterdag.
    Gaat de Disney parade en Disney dreams veel verschillen t.o.v. deze van zaterdag (start kerstseizoen)?
    Anders heeft het weinig zin om ze 2x te bekijken..
    Groetjes,
    Mieke
  • Hoi Mieke,
    de "reguliere" Disney Dreams! en de Kerst-versie verschillen enorm. Het is zeker de moeite waard om te proberen om ze allebei te zien.
    Er is volgens mij nog niet bekend of tijdens het Kerstseizoen zowel de "gewone" parade èn de Kerstparade of alleen de Kerstparade zal worden getoond. Ook daar geldt: de Kerstversie heeft andere floats, dansers en kostuums: dus zeker de moeite waard om ze allebei te bekijken. Veel plezier!
  • Bedankt Hugo voor de tips.
    Duurt de dreams voorstelling lang?
    Want we hebben om 19u30 café Mickey gereserveerd... of heeft dat niet als je 15 min later bent?
    Groetjes
    Mieke

  • Bedankt Hugo voor de tips.
    Duurt de dreams voorstelling lang?
    Want we hebben om 19u30 café Mickey gereserveerd... of heeft dat niet als je 15 min later bent?
    Groetjes
    Mieke
    Hoi Mieke,
    Disney Dreams! duurt 20-25 minuten. Een reservering in een restaurant is geldig tot 15 minuten na de originele tijd, dus dat zal geen probleem zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars voor je antwoord.
    Als de reservatie maar 15 minuten wordt voorbehouden zal het nipt worden denk ik met onze kids. Die stappen nog niet zo vlug als wij...
    Ik las nu hier ergens dat het seizoen pas start op 9 november, ik dacht dat het 7 november was?
    Waarschijnlijk gaan we zaterdag toch dreams niet kunnen zien gezien het park maar sluit om 22 u. Mijn zoon van 5 gaat het zolang niet kunnen volhouden.

  • Bedankt Lars voor je antwoord.
    Als de reservatie maar 15 minuten wordt voorbehouden zal het nipt worden denk ik met onze kids. Die stappen nog niet zo vlug als wij...
    Ik las nu hier ergens dat het seizoen pas start op 9 november, ik dacht dat het 7 november was?
    Waarschijnlijk gaan we zaterdag toch dreams niet kunnen zien gezien het park maar sluit om 22 u. Mijn zoon van 5 gaat het zolang niet kunnen volhouden.
    Graag gedaan, Mieke,
    Wellicht een optie om de reservering te verplaatsen naar 20:00 uur? Disney Dreams! mag je eigenlijk niet missen :) Het kerstseizoen start officieel vanaf 7 november met alle decoratie in het Disneyland Park. Twee shows zijn echter pas vanaf 14 november te zien (Frozen Sing-along show en Royal Christmas Wishes). Het overige entertainment begint vanaf 7 november.
    Overigens zijn Disney Magic! on Parade én Disney's Christmas Parade vanaf 7 november iedere dag te zien dit jaar.
    Groetjes,
    Lars
  • hallo,

    ik las ergens op dit forum dat een goede locatie om te staan voor de parade is bij Bureau Passeport Annuel. Is dat waar (voorheen?) het buiten theater was/is van Winnie the pooh?
  • Rebecca zei:

    hallo,

    ik las ergens op dit forum dat een goede locatie om te staan voor de parade is bij Bureau Passeport Annuel. Is dat waar (voorheen?) het buiten theater was/is van Winnie the pooh?

    Hoi Rebecca,

    Dat is inderdaad de Royal Castle Stage locatie bij het podium. Een andere goede locatie ligt iets verderop in Fantasyland tegenover Restaurant Bella Notte (minder druk).

    Groetjes,
    Lars
  • hoi

    Ik heb een hele rare vraag.
    Wij gaan over 1,5 week en nou vraag ik me af welk liedje er draait tijdens de parade.

    groetjes
  • Rebecca zei:

    hoi

    Ik heb een hele rare vraag.
    Wij gaan over 1,5 week en nou vraag ik me af welk liedje er draait tijdens de parade.

    groetjes

    Hoi Rebecca,

    Het liedje 'Magic Everywhere' is te horen tijdens Disney Magic on Parade in het Disneyland Park. Beluister het nummer hier:

    Groetjes,
    Lars
  • dank je wel voor je reactie. Dit nummer ken ik, er zijn al vaker parades geweest met dit nummer. Is dit soms een parade die ze hebben als er geen thema is?
  • Hoi Rebecca,

    "Magic Everywhere" is het nummer dat speciaal geschreven is voor de 20e verjaardag van Disneyland Parijs (verwijzing met de zin "Celebrating twenty years of joy and laughter" in de tekst).
    Als er geen thema is is er in principe maar één parade: Disney Magic! on Parade. Tijdens seizoenen is er soms nog een tweede (kleinere) parade (bijvoorbeeld tijdens het Kerstseizoen, Halloween en (Swing into) Spring). Die kleinere parades is soms meerdere keren per dag te zien - Disney Magic! on Parade maar één keer.
  • Rebecca zei:

    dank je wel voor je reactie. Dit nummer ken ik, er zijn al vaker parades geweest met dit nummer. Is dit soms een parade die ze hebben als er geen thema is?

    Hoi Rebecca,

    Zoals Hugo al aangeeft, is Disney Magic on Parade iedere dag te zien. Het maakt daarbij niet uit of er een seizoen loopt of niet. Tijdens de seizoenen zijn extra shows en parades te zien. Meer informatie, foto's en video's van alle seizoenen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • In het park hoor je tegenwoordig een iets aangepaste versie waarin de woorden "twenty years" vervangen zijn ;)
  • RogerM zei:

    In het park hoor je tegenwoordig een iets aangepaste versie waarin de woorden "twenty years" vervangen zijn ;)

    Inderdaad, Roger. "Celebrating magic, wonder, joy and laughter" is de nieuwe tekst, ter vervanging van "Celebrating 20 years of joy and laughter" ;-)

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.