Zomer 2015

november 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo Lars,
Ik had even een vraag, we zijn nu een week terug van Disney maar willen naar alle waarschijnlijkheid ook in de zomervakantie naar Disneyland, wanneer komen daar de prijzen van vrij? Of waar kan ik die nu al vinden?
Groeten Shireen

Reacties

  • Shireen zei:


    Hallo Lars,
    Ik had even een vraag, we zijn nu een week terug van Disney maar willen naar alle waarschijnlijkheid ook in de zomervakantie naar Disneyland, wanneer komen daar de prijzen van vrij? Of waar kan ik die nu al vinden?
    Groeten Shireen

    Hoi Shireen,
    Boekingen voor zomer 2015 zijn al geopend, maar op dit moment zijn er geen aanbiedingen voor die periode beschikbaar. Zodra de huidige kerstaanbiedingen zijn afgelopen (eind november / begin december), zullen er vroegboekacties worden gelanceerd voor 2015. Volg ons op Facebook en/of Twitter om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwe aanbiedingen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars ,
    Bedankt voor je snelle reactie! Kan ik de prijzen daarvoor wel al zien dan als de boekingen al open staan? Wamt via de site kan ik niet verder dan maart. Of zeg je wacht gewoon einde van het jaar af? Bedankt, zal ik zeker in de gaten houden.
    Groetjes Shireen
  • Shireen zei:


    Hoi Lars ,
    Bedankt voor je snelle reactie! Kan ik de prijzen daarvoor wel al zien dan als de boekingen al open staan? Wamt via de site kan ik niet verder dan maart. Of zeg je wacht gewoon einde van het jaar af? Bedankt, zal ik zeker in de gaten houden.
    Groetjes Shireen

    Hoi Shireen,
    Boekingen voor aankomsten t/m 30 september 2016 zijn nu geopend met de speciale vroegboekaanbieding: Ontvang tot 2 nachten & 2 dagen gratis + kinderen t/m 6 jaar gratis. Meer informatie, prijzen en boeken: http://www.discoverthemagic.nl/2014/11/vroegboekvoordeel-disneyland-parijs-tot-2-nachten-en-2-dagen-gratis-kinderen-tm-6-jaar-gratis/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie. We gaan het een en ander uitzoeken dank je
    Groetjes shireen
Log In of Registreer om te reageren.