Entertainment tussen Halloween- en kerstseizoen

januari 2015 aangepast in Praktische Informatie
Hallo!
Ik heb even een vraagje. We zijn van plan om een tripje naar Disneyland te boeken van 2 tot en met 4 november. Dat is de Belgische herfstvakantie, die dit jaar niet samenvalt met die van de Fransen. Wil dit dan zeggen dat alle Halloweensfeer al zal verdwenen zijn deze datums? Zo ja, zal er dan iets anders in de plaats komen? Of wordt het een gewone trip zonder een specifiek seizoen?
Alvast bedankt!

Reacties


  • Hallo!
    Ik heb even een vraagje. We zijn van plan om een tripje naar Disneyland te boeken van 2 tot en met 4 november. Dat is de Belgische herfstvakantie, die dit jaar niet samenvalt met die van de Fransen. Wil dit dan zeggen dat alle Halloweensfeer al zal verdwenen zijn deze datums? Zo ja, zal er dan iets anders in de plaats komen? Of wordt het een gewone trip zonder een specifiek seizoen?
    Alvast bedankt!

    Hoi Michelle1,
    Disney heeft de exacte seizoensperiodes voor Halloween en Kerst nog niet bekend gemaakt, maar meestal is de eerste week van november een periode zonder een seizoen. Halloween wordt afgebroken en Kerst wordt opgebouwd, maar het kerstseizoen start pas in de tweede week van november. In de periode dat jullie willen gaan is er dus geen seizoen en geen extra entertainment.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Op het forum heb ik gelezen dat het seizoen Halloween word afgebroken en kerst wordt opgebouwd (eerste week van november) nu was mijn vraag zijn er wel parades en de Disney Dreams show?
    Mvg,
    Stefanie

  • Hallo,
    Op het forum heb ik gelezen dat het seizoen Halloween word afgebroken en kerst wordt opgebouwd (eerste week van november) nu was mijn vraag zijn er wel parades en de Disney Dreams show?
    Mvg,
    Stefanie

    Hoi Stefanie,
    In een periode tussen de seizoenen is er iedere dag 'Disney Magic! on Parade' en 'Disney Dreams!' in het Disneyland Park. Disney heeft Dreams bevestigd als dagelijks avondshow t/m september 2015. De show zal ook na deze periode te zien zijn, maar wellicht niet meer dagelijks. Meer informatie over Dreams is op dit moment nog niet bekend. De parade is sowieso iedere dag te zien.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.