Animal Care Center

Weet iemand wat de openingstijden zijn van het animalcare center?
Is dit gelijk aan de openingstijden van het park?
kan deze namelijk niet terug vinden op de officiele disneysite.
Groetjes familie Vliem

Reacties

  • Hallo familie Vliem,
    op de officiele site zie ik het inderdaad ook niet staan maar op deze franse fansite staat het volgende (http://www.disneycentralplaza.com/t3415p80-chenil-animal-care-center):
    le chenil ouvrait 1h avant l'ouverture du parc la dernière fois que j'y ai mis mon chien soit 9h et il fermait 45 minutes apres la fermeture du parc soit 23h45
    Dus het animal care center opent één uur voor opening van het park en sluit 45 minuten na sluitingstijd. Maar je kunt je dier ook laten overnachten (zie bijvoorbeeld hier: http://s3-media4.fl.yelpcdn.com/bphoto/vE1eB5SGVS9GUCXOMhjyeQ/o.jpg).
  • Hoi Hugo,
    Bedankt voor de informatie.
    Dan zijn we tenminste goed voorbereid als we onze trouwe viervoeter meenemen.
    Groetjes familie Vliem
  • wie heeft er ervaring met het animal care center? onze oude trouwe 4 voeter kan niet ergens ondergebracht worden bij familie of bekende. hij weigerd dan te eten. zodra die ons weer ziet eet ie weer. gek beest. nu nemen we hem mee naar een huisje alleen kunnen we daar dus pas na 15.00 inchecken. ik zat dus te denken om hem een paar uurtjes naar de kennel te brengen. waar ie ongetwijfeld geen probleem mee zou hebben. gaat liggen en slapen denk ik. maar hoe zijn de ervaringen daar?
  • oktober 2017 aangepast
    Hoi Jolanda,
    Onze ervaring is erg positief. Onze hond is al diverse malen in de kennel geweest en heeft nog geen enkele keer de indruk gewekt daar een nare ervaring te hebben opgedaan. Je mag de hond gedurende openingstijden zo vaak uit laten als je wilt. En als er iets is met je hond wordt je keurig netjes gebeld. Je hond wordt door het personeel niet uit de kennel gehaald. Het paspoort vd hond wordt gecontroleerd op inentingen en gezondheidschecks, het is wel een hele administratieve rompslomp voordat je hond de kennel in mag maar liever zo dan dat ze dat niet doen. Je krijgt een formulier mee welke je weer inlevert als je de hond uit de kennel meeneemt en het tijdstip van ophalen en terugbrengen wordt geregistreerd. Overnachten hebben we geen ervaring mee, slapen mag ie bij ons. Ik weet niet wanneer je gaat maar hou er rekening mee dat de kennel gesloten is wegens onderhoud van 13 tm 19 november 2017.
Log In of Registreer om te reageren.