Thanks! Altijd handig voor in de toekomst. Dit is alleen voor zwembaden en speciale plaatsen bij shows en parades, toch? Voor het boeken van hotel, room-only, moet ik gewoon bellen met Disney?
even een korte mededeling. Ik weet niet of iedereen met een infinity jaarkaart hiervan op de hoogte is.
Begin maart ben ik in disneyland geweest en had vip plaatsen gereserveerd, nu was er iemand onverwachts met mij meegegaan en heeft in het park een infinity jaarkaart gekocht en ik heb toen gevraagd bij passport annuel of zij met mij in het vip vak mocht staan omdat ik een reservering had en zij haar kaart net pas gekocht heeft, normaal gaat dit niet, maar ik mocht het vragen en kon het altijd proberen bij het vip vak, gelukkig deden ze niet moeilijk de parade was net gestart en er was nog ruim voldoende plaats over.
de castmember bij passport annuel vertelde wel dat je normaal de vipplaatsen kan boeken vanaf 2 weken op voorhand tot ten laatste 24 uur op voorhand en dan wordt dit afgesloten. dus als je de parade wilt boeken die bv. om 17 uur begint zal je deze ten laatste de dag ervoor voor 17 uur moeten boeken anders gaat dit niet meer en dit geldt voor alle parades en shows met vip plaatsen. ook wees hij er op dat als we in de toekomst samen gebruik wouden maken van het vak dat we dan allebei moesten reserveren om zeker te zijn, maar ja nu wisten we dit nog niet omdat die persoon onverwachts een jaarkaart heeft aangeschaft.
Heb ook al eens geprobeerd zo binnen te komen in het vip vak maar dat deden ze niet, maar gaven wel aan dat als het niet volzet is of er is nog genoeg plaats om dan een kwartiertje voor aanvang van de show nog even langs te komen soms mag je dan als het er niet te druk is en er zijn nog plaatsen over alsnog binnen, mensen met een reservering krijgen uiteraard voorrang.
Weet iemand waar ik zou moeten zijn om ervoor te zorgen dat ik mails voor events en andere infinity-zaken ontvang? Vorige keer heb ik het bij mijn verlenging aangegeven, toen bleek mijn mailadres niet te kloppen, dat is nu aangepast, maar ik ontvang nog steeds niets.
Geen idee of dit al eens is gevraagd, maar heeft iemand al eens problemen gehad met het inloggen via de link die je krijgt voor het verlengen van een jaarkaart? Ik heb netjes alles ingevuld zoals aangegeven, maar helaas lukt het inloggen niet. De vorige keer dat ik moest verlengen, was dit geen probleem en is het gewoon goed gegaan. Waar kan ik vragen om een nieuwe link of heeft iemand andere tips? Uiteraard is per post altijd nog een mogelijkheid, maar via de link is toch makkelijker.
Ik ben van plan om 5 jaarkaarten aan te schaffen voor mijn gezin. Ik zou dan familiekorting kunnen krijgen. Nu staat onze eerste trip al gepland in de meivakantie. Mijn oudste zoon kan dan helaas niet mee. Ik heb hier 2 vragen over. Deze eerste keer zullen we de 4 jaarkaarten activeren op moment dat we in het park zijn. Kan ik alsnog de familiekorting krijgen op moment dat ik de kaart van mijn oudste zoon de volgende keer activeer? Zo niet, kan ik dan een pasfoto van mijn zoon meenemen zodat ze deze voor de jaarkaart kunnen gebruiken zodat we de eerste keer direct 5 kaarten hebben geactiveerd?
Ik ben bang dat het antwoord op beide vragen nee is. Om een jaarkaart aan te schaffen moet de jaarkaarthouder persoonlijk aanwezig zijn. De 20%-korting geldt bij aanschaf van 5 jaarkaarten door één gezin in één keer. Uiteraard kun je bij het BPA om een uitzondering vragen. Een alternatief is de jaarkaarten per post bestellen, maar dan mis je een korte periode geldigheid (het jaar begint dan op het moment dat ze worden aangemaakt, waarna ze nog naar Nederland moeten worden verstuurd).
Vraagje, wij gaan room only in Sequoia lodge boeken met inze infinity jaarkaart, krijg je dan ook korting als je het ontbijt direct erbij boekt? Of alleen als je het in hotel ter plaatse boekt?
Ik ben echt zo blind, lol, we gingen net de passen online bestellen, en het stond er ook inderdaad bij *tssss*. Maar bedankt voor je antwoord
Hopelijk telt de datum van vandaag voor paypal, en niet wanneer hun het accepteren, we hadden vandaag pas echt tijd om er goed over te babbelen welke passen we zouden nemen en dan gelijk bestellen ook.
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. De voucher geeft enkel toegang tot het Disneyland Park tijdens reguliere uren om de definitieve jaarkaart af te halen. Alleen met een definitieve jaarkaart zijn alle voordelen beschikbaar.
Dat zou je kunnen proberen, maar veel tijdswinst behaal je daar niet mee. Salon Mickey gaat om 09:00 uur open en je kunt niet zomaar de salon gebruiken om direct het park in te lopen. Je zult eerst je toegangstickets moeten afgeven, plaatsnemen voor een drankje en broodje/koekje en daarna het park in. Daarnaast is Bureau Passeport Annuel pas om 10:00 uur open. Alle poorten gaan 30 minuten vóór opening van het park al open, dus vanaf 09:30 uur kan iedereen naar binnen.
Ik had een vraag over de eerste betaling. Als je een pas in het park haalt is de 1ste betaling alleen de €55 euro of komt daar dan ook het eerste maandbedrag (€36) bij als je het in termijnnen doet. Groetjes
In mei gaan we onze aangeschafte etickets omruilen voor onze magic plus jaarkaarten. Nu heb ik al ergens gelezen dat we niet hoeven bijbetalen, ondanks de prijsverhoging na 1 april omdat we ze al in februari hebben gekocht. Nu is het voordeel van gratis buggy verhuur verdwenen bij de magic plus. Blijft dit voordeel dan ook nog geldig voor ons of vervalt dat en moeten we nu bij het huren van een buggy wel betalen?
Lars antwoordde laatst dat de dag van aanschaf van de voucher telt. Dus in dat geval zou je wel nog recht hebben op de “oude” voordelen van de Magic Plus. Maar ik heb nog geen ervaringen gehoord van mensen die dit daadwerkelijk hebben meegemaakt.
Met de 'oude' voucher betaal je echter gewoon de 'oude' prijs, ook als je die pas later inlevert, dus het zou raar zijn als de prijs wel gelijk blijft, maar de voorwaarden van de jaarkaart vergelijkbaar zouden zijn met de nieuwe. Ik heb nog van niemand gehoord hier problemen mee te ervaren.
Reacties
even een korte mededeling. Ik weet niet of iedereen met een infinity jaarkaart hiervan op de hoogte is.
Begin maart ben ik in disneyland geweest en had vip plaatsen gereserveerd, nu was er iemand onverwachts met mij meegegaan en heeft in het park een infinity jaarkaart gekocht en ik heb toen gevraagd bij passport annuel of zij met mij in het vip vak mocht staan omdat ik een reservering had en zij haar kaart net pas gekocht heeft, normaal gaat dit niet, maar ik mocht het vragen en kon het altijd proberen bij het vip vak, gelukkig deden ze niet moeilijk de parade was net gestart en er was nog ruim voldoende plaats over.
de castmember bij passport annuel vertelde wel dat je normaal de vipplaatsen kan boeken vanaf 2 weken op voorhand tot ten laatste 24 uur op voorhand en dan wordt dit afgesloten. dus als je de parade wilt boeken die bv. om 17 uur begint zal je deze ten laatste de dag ervoor voor 17 uur moeten boeken anders gaat dit niet meer en dit geldt voor alle parades en shows met vip plaatsen. ook wees hij er op dat als we in de toekomst samen gebruik wouden maken van het vak dat we dan allebei moesten reserveren om zeker te zijn, maar ja nu wisten we dit nog niet omdat die persoon onverwachts een jaarkaart heeft aangeschaft.
Heb ook al eens geprobeerd zo binnen te komen in het vip vak maar dat deden ze niet, maar gaven wel aan dat als het niet volzet is of er is nog genoeg plaats om dan een kwartiertje voor aanvang van de show nog even langs te komen soms mag je dan als het er niet te druk is en er zijn nog plaatsen over alsnog binnen, mensen met een reservering krijgen uiteraard voorrang.
Groetjes Birgitte
Geen idee of dit al eens is gevraagd, maar heeft iemand al eens problemen gehad met het inloggen via de link die je krijgt voor het verlengen van een jaarkaart? Ik heb netjes alles ingevuld zoals aangegeven, maar helaas lukt het inloggen niet. De vorige keer dat ik moest verlengen, was dit geen probleem en is het gewoon goed gegaan. Waar kan ik vragen om een nieuwe link of heeft iemand andere tips? Uiteraard is per post altijd nog een mogelijkheid, maar via de link is toch makkelijker.
Alvast bedankt,
Saskia
Nu staat onze eerste trip al gepland in de meivakantie. Mijn oudste zoon kan dan helaas niet mee. Ik heb hier 2 vragen over. Deze eerste keer zullen we de 4 jaarkaarten activeren op moment dat we in het park zijn. Kan ik alsnog de familiekorting krijgen op moment dat ik de kaart van mijn oudste zoon de volgende keer activeer? Zo niet, kan ik dan een pasfoto van mijn zoon meenemen zodat ze deze voor de jaarkaart kunnen gebruiken zodat we de eerste keer direct 5 kaarten hebben geactiveerd?
Om een jaarkaart aan te schaffen moet de jaarkaarthouder persoonlijk aanwezig zijn.
De 20%-korting geldt bij aanschaf van 5 jaarkaarten door één gezin in één keer. Uiteraard kun je bij het BPA om een uitzondering vragen. Een alternatief is de jaarkaarten per post bestellen, maar dan mis je een korte periode geldigheid (het jaar begint dan op het moment dat ze worden aangemaakt, waarna ze nog naar Nederland moeten worden verstuurd).
Nee, er is geen korting op mogelijk op het ontbijt, alleen op de kamerprijzen.
Groetjes,
Lars
Zelfde korting als restaurants.
15 of 20%
Maar bedankt voor je antwoord
Hopelijk telt de datum van vandaag voor paypal, en niet wanneer hun het accepteren, we hadden vandaag pas echt tijd om er goed over te babbelen welke passen we zouden nemen en dan gelijk bestellen ook.
@Lars kun jij dat bevestigen?
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. De voucher geeft enkel toegang tot het Disneyland Park tijdens reguliere uren om de definitieve jaarkaart af te halen. Alleen met een definitieve jaarkaart zijn alle voordelen beschikbaar.
Groetjes,
Lars
Dat zou je kunnen proberen, maar veel tijdswinst behaal je daar niet mee. Salon Mickey gaat om 09:00 uur open en je kunt niet zomaar de salon gebruiken om direct het park in te lopen. Je zult eerst je toegangstickets moeten afgeven, plaatsnemen voor een drankje en broodje/koekje en daarna het park in. Daarnaast is Bureau Passeport Annuel pas om 10:00 uur open. Alle poorten gaan 30 minuten vóór opening van het park al open, dus vanaf 09:30 uur kan iedereen naar binnen.
Groetjes,
Lars
In mei gaan we onze aangeschafte etickets omruilen voor onze magic plus jaarkaarten. Nu heb ik al ergens gelezen dat we niet hoeven bijbetalen, ondanks de prijsverhoging na 1 april omdat we ze al in februari hebben gekocht. Nu is het voordeel van gratis buggy verhuur verdwenen bij de magic plus. Blijft dit voordeel dan ook nog geldig voor ons of vervalt dat en moeten we nu bij het huren van een buggy wel betalen?
Alvast bedankt!
Want op jaarkaart staat datum van aanmaak en niet van aankoop.
Ik zie net dat je bij magic plus ook geen gratis bagage meer kan afgeven in depot.
Met de 'oude' voucher betaal je echter gewoon de 'oude' prijs, ook als je die pas later inlevert, dus het zou raar zijn als de prijs wel gelijk blijft, maar de voorwaarden van de jaarkaart vergelijkbaar zouden zijn met de nieuwe. Ik heb nog van niemand gehoord hier problemen mee te ervaren.
Groetjes,
Lars