Hoi! Wij willen 15/16/17 augustus naar Disney. We hebben gelukkig sinds dit jaar de magic plus kaarten want zag dat deze dagen waren uitgesloten voor de magic flex jaarkaarten. Weet iemand de reden hiervoor? Is er een speciaal iets? Dank voor de eventuele reacties! Groetjes
Donderdag de 15e is Hemelvaart dus veel mensen nemen een verlengd weekend. Ik denk dat dat de reden is dat ze drukte verwachten en daarom flex blocken voor die periode.
lang leve google 15 augustus is het ook hemelvaart, maar dan schijnbaar van Maria.Is een officieële vrije dag in Frankrijk, dus zullen er veel Fransen een lang weekend ervan maken, met alle gevolgen van dien voor de drukte in DLP
@mcjas is correct. 15 augustus is Maria Tenhemelopneming, een feestdag voor de Fransen, vandaar de blockdagen vanaf deze dag richting het weekend voor bepaalde jaarkaarten. Bekijk ons overzicht van alle belangrijke Franse feestdagen die invloed hebben op de drukte in de parken op de 'Verblijf' pagina onder het kopje 'Feestdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/verblijf-paris.
15 augustus ook een feestdag in België (en ook moederdag in Antwerpen). Dus waarschijnlijk ook wel wat Belgen met een verlengd weekend (en vermits het ook nog altijd schoolvakantie is in België tijdens augustus)
Hoi! Ik wil binnenkort graag een Infinity jaarpas aanschaffen en op de dagen dat mijn kinderen mee gaan bring-a-friend kaartjes (privilege tickets) halen. Ik vroeg mij af hoe het zit met de bring-a-friend tarieven buiten de periode van 2 april t/m 6 november. Zijn deze kaarten dan beschikbaar tegen een ander tarief of heb ik dan enkel 20% korting op de normale tickets?
Het zou kunnen dat er na die periode een prijsverhoging wordt doorgevoerd, maar ze zijn in ieder geval beschikbaar, als extraatje bij je Infinity-kaart. De periode is dus meer van betrekking op de prijs dan de beschikbaarheid.
Het zou kunnen dat er na die periode een prijsverhoging wordt doorgevoerd, maar ze zijn in ieder geval beschikbaar, als extraatje bij je Infinity-kaart. De periode is dus meer van betrekking op de prijs dan de beschikbaarheid.
Als ik op mijn jaarkaart tickets voor vrienden wil kopen (de tickets van € 45,00), moeten deze personen er dan ook bij zijn of hoeft dat niet. En kan je ook gelijk voor 2 dagen tickets kopen op moet je de volgende dag weer tickets kopen? Hoor het graag.
Kort: ja en nee. Je vrienden moeten aanwezig zijn en je mag alleen tickets voor de huidige dag kopen.
Bedankt. Toch nog een vraagje. Wij mogen eerder naar binnen met onze jaarkaart. Kan ik dan al tickets kopen of kan dat pas op het moment dat het park opengaat?
Je kunt je kaartjes al kopen vanaf 08:30 uur en je vrienden mogen met jou mee tijdens Extra Magic Time, als je samen met hen bent en dat even aangeeft van de Cast Member die jouw jaarkaart controleert.
Je kunt je kaartjes al kopen vanaf 08:30 uur en je vrienden mogen met jou mee tijdens Extra Magic Time, als je samen met hen bent en dat even aangeeft van de Cast Member die jouw jaarkaart controleert.
Hoi, ik heb een paar vraagjes. Ik wil graag a.s. zaterdag naar Disneyland en dan wil ik daar een Infinity jaarpas aanschaffen. Ik heb begrepen dat ik bij de meest rechterkassa van het Walt Disney Studios Park mijn jaarkaart kan kopen. Ik wil deze graag maandelijks betalen en vroeg me af of ik naast een ID kaart en bankpas ook nog andere dingen mee moet nemen (pasfoto? Bankafschrift?)
Ook vroeg ik me af of ik ter plekke bij het aanschaffen van mijn jaarkaart ook gelijk bring a friend tickets kan kopen? Mijn vriendin en neefje gaan ook mee namelijk.
Laatste vraag Vanaf hoe laat kan ik mijn jaarkaart + bring a friend tickets kopen bij de rechterkassa (Studios)?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp! Vind dit echt een informatieve forum. Top!
Een identiteitsbewijs en bankpas met IBAN nummer is voldoende. Een pasfoto wordt ter plaatse gemaakt. Nadat je de definitieve jaarkaart hebt ontvangen kun je de Privilege tickets aanschaffen bij de kassa's van beide parken. De reguliere loketten/kassa's gaan vanaf 08:30 uur open. Het kan echter zijn dat het loket voor de jaarkaarten pas om 10:00 uur open gaat (zelfde als in het Disneyland Park en Donald's Desk). Wellicht dat iemand anders op het forum hier ervaring mee heeft?
Kan zijn dat het nu veranderd is (is al weer een paar jaar geleden) maar toen wij ze voor het eerst aanschaften waren de loketten voorde AP pas om 10:00 uur open. Een vraag op Lars'antwoord: je krijgt bij die loketten niet gelijk je echte jaarkaart, die moet je toch bij BAP ophalen?? Dus in het geval van Robert_lee_jordan zouden zijn vriendin en neefje buiten moeten wachtten??
Onze ervaring 2 weken geleden: Bij de reguliere loketten krijg je inderdaad een kaartje dat je nog moet omwisselen.
Maar bij de loketten van de studio’s helemaal aan de linkerkant krijg je je definitieve kaart ‘meteen’. (Het duurt allemaal even).
Ps. We zijn momenteel in Disneyland Paris, het is verlengd weekend voor de Fransen en behoorlijk druk. Nu is het allemaal wel te doen met fastpass & infinity voordelen maar aan de Security checks en zeker na de parade of het vuurwerk merk je pas goed wat een ‘kudde’ mensen hier is. Zaterdagen proberen wij persoonlijk altijd te vermijden.
Hoi hoi, ik kan het zo snel niet vinden, dus stel mijn vraag maar gewoon. De datum die op je jaarkaart staat, is toch de datum dat je nog binnen kan? Wanneer we op die dag verlengen, heb je dan nog steeds de vier maanden extra?
Reacties
Ik heb een Magic Plus jaarkaart.
als het goed is kan ik vrienden tickets halen voor 45 euro.
Kan ik deze gewoon aan een willekeurige kassa of ticket automaat halen? op vertoon van m'n jaarkaart?
Groetjes
15 augustus is het ook hemelvaart, maar dan schijnbaar van Maria.Is een officieële vrije dag in Frankrijk, dus zullen er veel Fransen een lang weekend ervan maken, met alle gevolgen van dien voor de drukte in DLP
Grz
MJ
@mcjas is correct. 15 augustus is Maria Tenhemelopneming, een feestdag voor de Fransen, vandaar de blockdagen vanaf deze dag richting het weekend voor bepaalde jaarkaarten. Bekijk ons overzicht van alle belangrijke Franse feestdagen die invloed hebben op de drukte in de parken op de 'Verblijf' pagina onder het kopje 'Feestdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/verblijf-paris.
Groetjes,
Lars
Dus waarschijnlijk ook wel wat Belgen met een verlengd weekend (en vermits het ook nog altijd schoolvakantie is in België tijdens augustus)
Ik vroeg mij af hoe het zit met de bring-a-friend tarieven buiten de periode van 2 april t/m 6 november. Zijn deze kaarten dan beschikbaar tegen een ander tarief of heb ik dan enkel 20% korting op de normale tickets?
Alvast bedankt!
Als ik op mijn jaarkaart tickets voor vrienden wil kopen (de tickets van € 45,00), moeten deze personen er dan ook bij zijn of hoeft dat niet. En kan je ook gelijk voor 2 dagen tickets kopen op moet je de volgende dag weer tickets kopen? Hoor het graag.
Je vrienden moeten aanwezig zijn en je mag alleen tickets voor de huidige dag kopen.
Ik wil graag a.s. zaterdag naar Disneyland en dan wil ik daar een Infinity jaarpas aanschaffen. Ik heb begrepen dat ik bij de meest rechterkassa van het Walt Disney Studios Park mijn jaarkaart kan kopen. Ik wil deze graag maandelijks betalen en vroeg me af of ik naast een ID kaart en bankpas ook nog andere dingen mee moet nemen (pasfoto? Bankafschrift?)
Ook vroeg ik me af of ik ter plekke bij het aanschaffen van mijn jaarkaart ook gelijk bring a friend tickets kan kopen? Mijn vriendin en neefje gaan ook mee namelijk.
Laatste vraag
Bij voorbaat dank voor jullie hulp! Vind dit echt een informatieve forum. Top!
Een identiteitsbewijs en bankpas met IBAN nummer is voldoende. Een pasfoto wordt ter plaatse gemaakt. Nadat je de definitieve jaarkaart hebt ontvangen kun je de Privilege tickets aanschaffen bij de kassa's van beide parken. De reguliere loketten/kassa's gaan vanaf 08:30 uur open. Het kan echter zijn dat het loket voor de jaarkaarten pas om 10:00 uur open gaat (zelfde als in het Disneyland Park en Donald's Desk). Wellicht dat iemand anders op het forum hier ervaring mee heeft?
Groetjes,
Lars
Een vraag op Lars'antwoord: je krijgt bij die loketten niet gelijk je echte jaarkaart, die moet je toch bij BAP ophalen?? Dus in het geval van Robert_lee_jordan zouden zijn vriendin en neefje buiten moeten wachtten??
Grz
MJ
Maar bij de loketten van de studio’s helemaal aan de linkerkant krijg je je definitieve kaart ‘meteen’. (Het duurt allemaal even).
Ps. We zijn momenteel in Disneyland Paris, het is verlengd weekend voor de Fransen en behoorlijk druk.
Nu is het allemaal wel te doen met fastpass & infinity voordelen maar aan de Security checks en zeker na de parade of het vuurwerk merk je pas goed wat een ‘kudde’ mensen hier is.
Zaterdagen proberen wij persoonlijk altijd te vermijden.