Art of Disney Animation

februari 2015 aangepast in Praktische Informatie
Klopt het dat Art of Disney Animation een soort 'museumruimte' is waar je gewoon vrij in kan rondlopen?
De reden dat ik het vraag is omdat wij met 3 naar Disneyland gaan en we met 2 waarschijnlijk in Tower of Terror willen gaan. Ik dacht dat mijn andere vriendin dan misschien al naar Art of Disney Animation zou kunnen gaan en wij ons bij haar zouden kunnen voegen als we klaar zijn met Tower of Terror. Maar dat gaat natuurlijk niet als je bij Art of Disney Animation zou moeten aanschuiven of een bepaalde route moet volgen ofzo.
Alvast bedankt!!

Reacties


  • Klopt het dat Art of Disney Animation een soort 'museumruimte' is waar je gewoon vrij in kan rondlopen?
    De reden dat ik het vraag is omdat wij met 3 naar Disneyland gaan en we met 2 waarschijnlijk in Tower of Terror willen gaan. Ik dacht dat mijn andere vriendin dan misschien al naar Art of Disney Animation zou kunnen gaan en wij ons bij haar zouden kunnen voegen als we klaar zijn met Tower of Terror. Maar dat gaat natuurlijk niet als je bij Art of Disney Animation zou moeten aanschuiven of een bepaalde route moet volgen ofzo.
    Alvast bedankt!!

    Hoi Falaide,
    Art of Disney Animation is een doorlopende attractie, bestaande uit 3 zalen. Het is niet mogelijk om in de eerste zaal te blijven wachten totdat de rest uit een andere attractie komt. Je zult eenmaal binnen de volledige attractie moeten doorlopen. Wellicht een tip om een bezoek aan de Tower of Terror zó te plannen, dat iedereen die niet meewilt, in de tussentijd een show kan gaan bekijken (bijvoorbeeld Animagique of Cinemagique). De tijden van deze shows staan vermeld op het entertainmentprogramma dat in het Studios Park verkrijgbaar is bij de ingang van Disney Studio 1.
    Groetjes,
    Lars
  • Oh oké, goed dat ik het dan vroeg! :) Dan zullen we de planning een beetje anders moeten doen.
Log In of Registreer om te reageren.