Openingsuren attracties

februari 2015 aangepast in Praktische Informatie
In een ander topic hier kreeg ik van iemand al een bestand met de openingsuren van de restaurants voor januari tot maart. Ik vind het echt superhandig voor mijn planning en vroeg me af of er ook zo'n bestand (of een site ofzo) bestond met de openingsuren van alle attracties op de verschillende dagen.
Alvast bedankt!

Reacties

  • Hoi Farailde,
    ik ben bang dat zo'n overzicht niet bestaat. Je kunt wel een aantal "basis-aannames" gebruiken bij het plannen van je verblijf:
    - "reguliere" openingstijden staan hier, inclusief EMH: http://www.discoverthemagic.nl/openingstijden
    - attracties die gesloten zijn staan hier: http://www.discoverthemagic.nl/sluitingen-onderhoud, dus die kun je van je lijstje schrappen;
    - de attracties die open zijn tijdens EMH: Buzz Lightyear Laser Blast, Orbitron – Machines Volantes, Peter Pan’s Flight, Mad Hatter’s Tea Cups, Le Carrousel de Lancelot en Dumbo the Flying Elephant (Space Mountain 2 heb ik alvast weggelaten vanwege het onderhoud in maart);
    - Autopia opent normaal gesproken pas om 12:00 uur en sluit vaak iets eerder dan de rest van het park;
    - het gedeelte achter het kasteel (Fantasyland) sluit 's avonds eerder i.v.m. de voorbereidingen voor Disney Dreams! maar hoe laat dat is hangt natuurlijk af van de sluitingstijd van het park.
    Ik zou zo 1-2-3 geen andere praktische tips kunnen bedenken maar misschien kan iemand anders nog iets toevoegen?

  • In een ander topic hier kreeg ik van iemand al een bestand met de openingsuren van de restaurants voor januari tot maart. Ik vind het echt superhandig voor mijn planning en vroeg me af of er ook zo'n bestand (of een site ofzo) bestond met de openingsuren van alle attracties op de verschillende dagen.
    Alvast bedankt!

    Hoi Farailde,
    Zoals Hugo al aangeeft is er geen overzicht met exacte openingstijden (uren) van attracties. Alleen het overzicht van sluitingen en onderhoud wordt 2 tot 3 maanden van tevoren door Disney bekend gemaakt.
    Groetjes,
    Lars
  • Oké, jammer maar het was het vragen waard hé ;)
    De dagopeningsuren en de sluitingen van attracties had ik al gevonden. Van EMH kan ik geen gebruik maken vermits ik spijtig genoeg maar 1 dag ga.
    Toch bedankt voor jullie antwoorden!!
Log In of Registreer om te reageren.