Restaurants reserveren

1457910

Reacties

• Hallo. Ik heb gisteren gebeld met de restaurant reserveringslijn en kreeg de volgende mededeling
    -Dinner Cafe Mickey image" /> Er zijn geen figuren meer tijdens het eten
    -Annette's dinner image" /> kan niet gereserveerd worden.

Klopt deze info?? Ik ga eind juli/begin augustus.
  • edvr zei:

Hallo. Ik heb gisteren gebeld met de restaurant reserveringslijn en kreeg de volgende mededeling
    -Dinner Cafe Mickey image" /> Er zijn geen figuren meer tijdens het eten
    -Annette's dinner image" /> kan niet gereserveerd worden.

Klopt deze info?? Ik ga eind juli/begin augustus.

Hoi edvr,

Dat klopt inderdaad. Café Mickey heeft sinds eind maart geen Disney figuren meer. Maaltijden met de Disney figuren zijn beschikbaar bij Plaza Gardens, Auberge de Cendrillon en Inventions. Meer informatie & prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

Annette's Diner is een 'walk-in' restaurant waar je niet op voorhand kunt reserveren. Je kunt hier gewoon binnenlopen.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo

ik vroeg me af of het dure menu van Auberge de Cendrillon werkelijk het geld waard is in combinatie met het ontmoeten van Disney prinsen/prinsessen? Vind het namelijk redelijk prijzig...
  • Hallo

ik vroeg me af of het dure menu van Auberge de Cendrillon werkelijk het geld waard is in combinatie met het ontmoeten van Disney prinsen/prinsessen? Vind het namelijk redelijk prijzig...

Hoi viefke97,

Het menu is in kwaliteit vergelijkbaar met andere tafelservice restaurants. Je betaald voornamelijk voor de prinsessen. Als jullie gezelschap fan is van de prinsessen, dan is Auberge zeker aan te bevelen. Als jullie Mickey en z'n vriendjes ook even leuk vinden dan is het ontbijt met figuren bij Plaza Gardens het voordeligst.

Groetjes,
    Lars
  • juli 2017 aangepast
    wij gaan voor 3 nachten ( 4 dagen) richting dlp ( nbc, suite), met een premium maaltijdoptie.
    na vele recenties op meerdere site's te lezen is dit een huidige planning geworden.

dag 1: diner in de yacht club
    dag 2: ontbijt: hotel, lunch: inventions & diner: buffalo bill show
    dag 3: ontbijt: plaza gardens, lunch: inventions & diner: walt's
    dag 4: ontbijt: hotel & diner: auberge de cendrillon.

nu, 14 dagen voor reservering van de restaurants twijfel ik toch nog over 2 restaurant's.
    walt's en de cendrillon...
    ik lees over deze 2 restaurant's vaak mindere recenties. ( duur voor mindere kwaliteit eten)
    hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
    en welke restaurant's zouden jullie mij willen adviseren als alternatieven?

grtz

• wij gaan voor 3 nachten ( 4 dagen) richting dlp ( nbc, suite), met een premium maaltijdoptie.
    na vele recenties op meerdere site's te lezen is dit een huidige planning geworden.

nu, 14 dagen voor reservering van de restaurants twijfel ik toch nog over 2 restaurant's.
    ik lees over deze 2 restaurant's vaak mindere recenties. ( duur voor mindere kwaliteit eten)

grtz

Hoi gillabel,

Walt's heeft recent een nieuwe keuken en kaart gekregen. Naar mijn mening is dit één van de beste restaurants in Disneyland Paris, vergelijkbaar met Blue Lagoon / Captain Jack's, Silver Spur en Bistrot Chez Remy (deze opties zou ik als alternatief adviseren). Het eten bij Auberge de Cendrillon is kwalitatief wat minder, maar daar krijg je dan wel de prinsessen voor terug. Heb je fans van de prinsessen in je gezelschap, dan is een maaltijd in dit restaurant een must-do.

Groetjes,
    Lars
  • juli 2017 aangepast

wij gaan voor 3 nachten ( 4 dagen) richting dlp ( nbc, suite), met een premium maaltijdoptie.

grtz

Cape Cod in npb is ook echt wel een aanrader! Naar mijn mening het beste buffet restaurant in Disneyland Paris.
    Walts is een beleving, maar ik vind inderdaad de prijzen voor het eten echt bizar. Ik ga er niet meer eten, een hamburger eet ik dan wel bij five Guy's :)

En zoals Lars zegt, Cendrillon is leuk als je fan bent van prinsessen, het eten valt mij erg tegen.
  • Ik zie nu steeds overal steeds van die souvernier bekers van 25 jaar. als je nou z'n beker aanschaft mag je dan ook de hele dag onbeperkt drinken halen?
  • tink35 zei:

Ik zie nu steeds overal steeds van die souvernier bekers van 25 jaar. als je nou z'n beker aanschaft mag je dan ook de hele dag onbeperkt drinken halen?

Hoi tink35,

Nee, de 'refillable mugs' zijn alleen verkrijgbaar in de resort hotels van Walt Disney World, niet in Disneyland Paris.

Groetjes,
    Lars
  • Wat jammer! Wie weet in de toekomst. dank je wel in elk geval
  • Heb net gebeld met de disneyland reservatie dienst.
    (hierbij de ervaring)
    Op moment van dit schrijven is het 59 dagen voor aankomst.

Je krijgt een keuzemenu voor 4 talen: frans, engels, spaans en italiaans (engels is het dan maar geworden).
    De mevrouw vroeg in haar standaard openingszin hoe ze me kon helpen.
    Ik vermelde dat ik voor aankomst van 14 september graag zou reserveren.
    Daarop vroeg zij 1x mijn familienaam en telefoonnummer, met hoeveel personen we waren, of we in een disneyhotel overnachten (npb) en of we een maaltijdformule hadden (premium)
    Hierbij gaf ik alle gegevens die nodig waren.
    Dag 1 geboekt: lunch om 14u30 in de auberge (diner niet mogelijk)

Dag 2 geboekt: lunch in inventions om 12u30 en diner bij buffalo bill's dinnershow
    (hier kreeg ik een reserveringsnummer, dat ik ergens moest neerpennen en
    tonen aan de inkom van de saloon)

dag 3 en 4 zou officieel nog te vroeg zijn om te boeken ( 60 dagen op voorhand kan je pas restaurants reserveren), toch waagde ik mijn kans. MET SUCCES ( een hele korte aarzeling maar die was amper te merken)

dag 3 geboekt: lunch terug bij inventions en diner bij walt's om 17u30 ( nu nog proberen om een tafel aan het raam te versieren, zo kunnen we de parade zien vanuit het restaurant).

dag 4 geboekt: diner om 18u in de blue lagoon, op aanraden van lars (later was niet mogelijk).

Zoals U merkt is er nergens ontbijt vermeld. Dit aangezien de dame aan de telefoon me aangaf dat reserveringen voor het hotel niet nodig zijn, regel je bij aankomst.
    Toch wou ik ook wel de reservering maken voor het ontbijt met disneyfiguren bij plaza gardens. reservering hiervoor kan pas 3 dagen vooraf kreeg ik te horen. Beetje jammer maar enige minpunt is dat de dag voor vertrek een keertje extra moet bellen.

als definitieve vraag had ik dan nog of zij me een bevestiging kon geven. Behalve voor de buffalo bil show met toegangscode, krijg je nergens bevestiging via mail of andere communicatie. Wel kan ik bij aankomst aan de balie van het hotel alles opvragen. Hopelijk staat alles genoteerd. #fingerscrossed.

evaluatie van het hele gesprek:
    + vriendelijk medewerker
    + info die ik vroeg kon ze snel beantwoorden
    - jammer dat ze geen bevestiging kon versturen van reserveringen
    + dit hele gebeuren heeft slechts 7 min. geduurd. ( sta je soms al in wacht bij klantendiensten).

groetjes,
  • juli 2017 aangepast

Heb net gebeld met de disneyland reservatie dienst.
    (hierbij de ervaring)
    Op moment van dit schrijven is het 59 dagen voor aankomst.

Je krijgt een keuzemenu voor 4 talen: frans, engels, spaans en italiaans (engels is het dan maar geworden).
    De mevrouw vroeg in haar standaard openingszin hoe ze me kon helpen.
    Ik vermelde dat ik voor aankomst van 14 september graag zou reserveren.
    Daarop vroeg zij 1x mijn familienaam en telefoonnummer, met hoeveel personen we waren, of we in een disneyhotel overnachten (npb) en of we een maaltijdformule hadden (premium)
    Hierbij gaf ik alle gegevens die nodig waren.
    Dag 1 geboekt: lunch om 14u30 in de auberge (diner niet mogelijk)

Dag 2 geboekt: lunch in inventions om 12u30 en diner bij buffalo bill's dinnershow
    (hier kreeg ik een reserveringsnummer, dat ik ergens moest neerpennen en
    tonen aan de inkom van de saloon)

dag 3 en 4 zou officieel nog te vroeg zijn om te boeken ( 60 dagen op voorhand kan je pas restaurants reserveren), toch waagde ik mijn kans. MET SUCCES ( een hele korte aarzeling maar die was amper te merken)

dag 3 geboekt: lunch terug bij inventions en diner bij walt's om 17u30 ( nu nog proberen om een tafel aan het raam te versieren, zo kunnen we de parade zien vanuit het restaurant).

dag 4 geboekt: diner om 18u in de blue lagoon, op aanraden van lars (later was niet mogelijk).

Zoals U merkt is er nergens ontbijt vermeld. Dit aangezien de dame aan de telefoon me aangaf dat reserveringen voor het hotel niet nodig zijn, regel je bij aankomst.
    Toch wou ik ook wel de reservering maken voor het ontbijt met disneyfiguren bij plaza gardens. reservering hiervoor kan pas 3 dagen vooraf kreeg ik te horen. Beetje jammer maar enige minpunt is dat de dag voor vertrek een keertje extra moet bellen.

als definitieve vraag had ik dan nog of zij me een bevestiging kon geven. Behalve voor de buffalo bil show met toegangscode, krijg je nergens bevestiging via mail of andere communicatie. Wel kan ik bij aankomst aan de balie van het hotel alles opvragen. Hopelijk staat alles genoteerd. #fingerscrossed.

evaluatie van het hele gesprek:
    + vriendelijk medewerker
    + info die ik vroeg kon ze snel beantwoorden
    - jammer dat ze geen bevestiging kon versturen van reserveringen
    + dit hele gebeuren heeft slechts 7 min. geduurd. ( sta je soms al in wacht bij klantendiensten).

groetjes,

Hoi, ik ga in dezelfde periode. Ik heb gebeld via de restaurantreserveringslijn en daar werd voor mij oa ook de Wild west show geboekt met een code die ik achteraf kreeg

Vandaag belde ik naar de Nederlandse lijn (078 15 60 28) en daar zag ik dat mijn reservatie voor Wild west show er niet opstond! :o Via het Nederlansdse nummer heb ik dan toch mijn Wild west show geboekt én hiervan een bevestigingsmail gekregen. Mijn boeking werd dan ook aangepast. Ik heb via dat nummer tevens mijn ontbijt in PLAZA GARDENS kunnen boeken! Je kan echter wel maar 1 ontbijt boeken via die lijn. Ik raad U aan om dit ook te doen. Ik heb eveneens premium als optie maar dan half pension.
  • roze macaron zei:
    Hoi, ik ga in dezelfde periode. Ik heb gebeld via de restaurantreserveringslijn en daar werd voor mij oa ook de Wild west show geboekt met een code die ik achteraf kreeg

Vandaag belde ik naar de Nederlandse lijn (078 15 60 28) en daar zag ik dat mijn reservatie voor Wild west show er niet opstond! :o Via het Nederlansdse nummer heb ik dan toch mijn Wild west show geboekt én hiervan een bevestigingsmail gekregen. Mijn boeking werd dan ook aangepast. Ik heb via dat nummer tevens mijn ontbijt in PLAZA GARDENS kunnen boeken! Je kan echter wel maar 1 ontbijt boeken via die lijn. Ik raad U aan om dit ook te doen. Ik heb eveneens premium als optie maar dan half pension.

hmmm, handig om te weten.
    de dame gaf me nochtans echt aan dat dit pas vanaf 3 dagen vooraf kan. zou dit mss te maken kunnen hebben dat men eerst betalende ( hoewel je bij premium maaltijdformule dit ook betaald) klanten wil en dan opvullen met premium gasten.
    Iemand hier ervaring mee?

• roze macaron zei:

hmmm, handig om te weten.
    de dame gaf me nochtans echt aan dat dit pas vanaf 3 dagen vooraf kan. zou dit mss te maken kunnen hebben dat men eerst betalende ( hoewel je bij premium maaltijdformule dit ook betaald) klanten wil en dan opvullen met premium gasten.
    Iemand hier ervaring mee?

Dat werd me ook gezegd op de normale reserveringslijn... (0033160 nummer). Maar ik zou het toch proberen, want mijn bestelbon is ook in die mate aangepast dat er 1x ontbijt met de figuren en de Western show erop staat nu... En dit allemaal via de Nederlandse lijn. Je kan echter wel maar 1x gratis ontbijt boeken via dit nummer... Voor de volgende dagen dat je er blijft en ontbijt met de figuren wilt is dat inderdaad 3 dagen op voorhand te reserveren. Het is om iedereen een kans te geven om te genieten van het ontbijt met de figuren. :) Anders zouden mensen die 4 dagen blijven bv deze 4 dagen snel kunnen opvullen met Character breakfast.

Mijn bestelling was trouwens direct betaald. Ze vragen uw reservatienummer aan de Nederlandse lijn, wat ze niet deden bij mij aan de normale Franse restoreserveringslijn.
  • juli 2017 aangepast
    idd rozemacaron,
    ze hebben me nooit naar men reservatie nummer gevraagd. morgen bel ik het nederlandse nummer( zal vanuit belgie ook wel lukken) en ik hou jullie op de hoogte.
    dank alvast
  • idd rozemacaron,
    ze hebben me nooit naar men reservatie nummer gevraagd. morgen bel ik het nederlandse nummer( zal vanuit belgie ook wel lukken) en ik hou jullie op de hoogte.
    dank alvast

Ik belde ook vanuit Belgie trouwens. :) Je moet niets voordraaien van zonenummer.
    Ik ben binnen geraakt via "reservering/boeking maken" ofzo iets als ik het me nog goed herinner. Dan vermeld dat ik graag een wijziging in mijn boeking wil aanbrengen en ze hebben me doorverbonden met dienst na verkoop.

Ik wens je veel succes en hopelijk krijg je ook een plaatsje vast in Plaza gardens.
  • @ rozemacaron :
    Ik heb inderdaad via de nederlandstalige reservatielijn mijn reservatie voor ontbijt met disneyfiguren kunnen reserveren. Dit was voordien niet gelukt via het dlp reserveringsnummer ( internationaal).
    zoals u aangaf boeken zij dit als extra aan je huidige reservatie. En als je dan premium vouchers bezit worden er geen extra's in aanrekening gebracht.
    Super dank voor de tip.
    grtz,
    kevin Gillabel
  • help me even: kunnen we nou wel of niet reserveren bij inventions als we niet in het disneylandhotel verblijven?
  • help me even: kunnen we nou wel of niet reserveren bij inventions als we niet in het disneylandhotel verblijven?

Hoi desidinges,

Reserveren bij Inventions voor diner is mogelijk mits je in één van de Disney hotels verblijft. Dit hoeft dus niet perse het Disneyland Hotel te zijn. Lunch is open voor alle bezoekers.

Groetjes,
    Lars
  • Goedenavond,
    Weet iemand toevallig het volgende? Als ik voor volgende week maandag ontbijt met Disney figuren wil reserveren kan dat nu al dan op het nummer 078 15 60 28? Ik lees dat het nu al kan maar ook dat het pas 3 dagen van te voren kan. Klopt het ook dat dit het speciale nummer van de Infinty card is? Ik kan het niet meer vinden
  • Shireen zei:

Goedenavond,
    Weet iemand toevallig het volgende? Als ik voor volgende week maandag ontbijt met Disney figuren wil reserveren kan dat nu al dan op het nummer 078 15 60 28? Ik lees dat het nu al kan maar ook dat het pas 3 dagen van te voren kan. Klopt het ook dat dit het speciale nummer van de Infinty card is? Ik kan het niet meer vinden

Hallo shireen

Het nummer 078 15 60 28 is het disneyland reserveringsnummer. Met dit nummer kan je vanuit belgie bellen om prijzen op te vragen en een verblijf te boeken met jaarkaart korting. Als je via hun een boeking doet kan je het ontbijt met de disneyfiguren er aan toe laten voegen. Dit kan je dan eerder doorgeven. Via de restaurant reserveringslijn kan je dit ontbijt ook boeken maar dan kan het inderdaad pas 3 dagen voor je aankomt.

Groetjes birgitte

• Hoi Brigitte,

Bedankt voor je reactie. Oh echt? Ook raar dat ik dat nummer heb gekregen dan :blush: dan wacht ik gewoon nog even af en ga ik donderdag bellen.

Groetjes Shireen
  • Hoi @Shireen en @Birgitte ,

Ter info: Ontbijt met de Disney figuren bij een verblijf in de Disney hotels kan al direct tijdens de reservering online aan het arrangement worden toegevoegd via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Heb je reeds een bestaande reservering en wil je het ontbijt met de figuren toevoegen, dan bel je de Disney reserveringslijn onder vermelding van je reserveringsnummer. Dit kan op ieder gewenst moment. Wil je een 'los' ontbijt met de figuren boeien zonder een verblijf in de Disney hotels, dan kan dat vanaf 3 dagen vóór aankomst via de restaurant reserveringslijn.

Groetjes,
    Lars
  • oktober 2017 aangepast
    Hoi Lars
    Bedankt voor je informatie. Wij verblijven in het Santa Fe hotel dus ga zo gelijk de reserveringslijn bellen dank je wel.

Groetjes Shireen
  • Hoi Lars,

Weet jij waar ik dan heen kan bellen want heb net 2 keer ruim een half uur met de reserveringslijn (0033160304050) aan de lijn gehangen en die zegt dat ik pas 3 dagen van te voren kan reserveren ook met verblijf in een Disney hotel. De gewone Disney lijn (09000654) zei exact hetzelfde en heb ook geen credit card. Ligt het daar misschien aan?

Groetjes Shireen
  • Hoi

Als je via OAD gereserveerd hebt kun je dan ontbijt met figuren bij boeken door gewone reserveringlijn te bellen? ik verblijf in Sequoia Lodge, maar OAD zelf zegt dat hun niet dat ontbijt kunnen bij boeken... Zou ik omdat ik in een Disney hotel verblijf wel het ontbijt al kunnen boeken of ook pas 3 dagen vantevoren?

Groetjes Vivianne
  • Hoi @Shireen,

Vreemd. Wellicht kan het niet omdat je al vrij snel vertrekt, maar normaal moet dat gewoon kunnen. Aangezien het al bijna 3 dagen van tevoren is, zou ik wachten en dan bellen naar de restaurant reserveringslijn.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi @viefke97 ,

Als je via OAD hebt geboekt, dan zul je OAD zelf moeten bellen. Achteraf toevoegen van extra's kan alleen via de reserveringslijn voor boekingen via online partners zoals wij die rechtstreeks zaken doen met Disney.

Groetjes,
    Lars
  • hallo allemaal,

over een week vertrek ik naar disneyland parijs om Halloween te gaan vieren in het park.

Mijn restaurants zijn inmiddels al een paar weken gereserveerd via de reserveringslijn, ik hoop tenminste dat dat allemaal gelukt is maar daar zal ik volgende week achter komen.

Nu heb ik nog een paar vragen ivm de restaurant reservaties die ik heb gemaakt.

Kan ik in het park of in mijn hotel ergens de bevestigingen van mijn reserveringen laten afdrukken??

Ook heb ik deze keer gereserveerd bij The steakhouse, dit restaurant ligt in de village. aangezien ik eigenlijk niet veel in de village kom, loop ik er meestal doorheen als ik richting het park ga en in een Disney hotel verblijf en soms kijk ik even in de winkeltjes. Meestal let ik hier niet zo goed op. wat ik mij nu af vraag is waar het restaurant The steakhouse ergens ligt in de village en is dit restaurant goed aangegeven en makkelijk te vinden??

Alvast bedankt.

Groetjes,
    Birgitte
  • hallo allemaal,

over een week vertrek ik naar disneyland parijs om Halloween te gaan vieren in het park.

Mijn restaurants zijn inmiddels al een paar weken gereserveerd via de reserveringslijn, ik hoop tenminste dat dat allemaal gelukt is maar daar zal ik volgende week achter komen.

Nu heb ik nog een paar vragen ivm de restaurant reservaties die ik heb gemaakt.

Kan ik in het park of in mijn hotel ergens de bevestigingen van mijn reserveringen laten afdrukken??

Ook heb ik deze keer gereserveerd bij The steakhouse, dit restaurant ligt in de village. aangezien ik eigenlijk niet veel in de village kom, loop ik er meestal doorheen als ik richting het park ga en in een Disney hotel verblijf en soms kijk ik even in de winkeltjes. Meestal let ik hier niet zo goed op. wat ik mij nu af vraag is waar het restaurant The steakhouse ergens ligt in de village en is dit restaurant goed aangegeven en makkelijk te vinden??

Alvast bedankt.

Groetjes,
    Birgitte

Hoi Birgitte,

Je kunt in het hotel bij de conciërge vragen om je reserveringen uit te laten printen. De ingang van The Steakhouse ligt naast Starbucks. Het restaurant strekt helemaal uit richting McDonald's, dus dat kun je niet missen.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.