Prijsverhoging jaarkaarten (per 1 april 2015)

maart 2015 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Beste forumleden,
Vanaf 1 april 2015 gaan de prijzen van alle jaarkaarten omhoog:
Francilien: €135,- per stuk (was €129,-)
Etudiant (Francilien voor studenten): €95,- (was €89,-)
Fantasy: €179,- per stuk (was €169,-)
Dream: €223,- per stuk (was €209,-)
Klik hier om de Fantasy of Dream jaarkaart online aan te schaffen (alleen beschikbaar voor België).
Voor de volledigheid hierbij ook een overzicht van de nieuwe prijzen voor reguliere tickets (voorverkoop) vanaf 1 april 2015:
MINI 1 dag / 1 park ticket: €47,- (was €45,-)
MINI 1 dag / 2 parken ticket: €62,- (was €60,-)
MAGIC 1 dag / 1 park ticket: €59,- (was €55,-)
MAGIC 1 dag / 2 parken ticket: €74,- (was €70,-)
SUPER MAGIC 1 dag / 1 park ticket: €69,- (was €65,-)
SUPER MAGIC 1 dag / 2 parken ticket: €84,- (was €80,-)
Klik hier om de speciale voorverkoop tickets online aan te schaffen (NL/BE).
Groetjes,
Lars

Reacties

  • Goedendag Lars,
    Even een vraagje.
    Ik ben al jaarkaart houder van disneyland. Nu de prijzen zijn verhoogd heeft dat ook gevolgen voor mijn huidige jaarkaart?? Is het noodzakelijk dat ik nu mijn jaarkaart laat upgraden ofzo?? Hebben de duurdere jaarkaarten ook extra voordelen of blijft dit voor iedereen hetzelfde??
    Momenteel heb ik een dream jaarkaart die nog loopt tot februari 2016.
    groetjes Birgitte

  • Goedendag Lars,
    Even een vraagje.
    Ik ben al jaarkaart houder van disneyland. Nu de prijzen zijn verhoogd heeft dat ook gevolgen voor mijn huidige jaarkaart?? Is het noodzakelijk dat ik nu mijn jaarkaart laat upgraden ofzo?? Hebben de duurdere jaarkaarten ook extra voordelen of blijft dit voor iedereen hetzelfde??
    Momenteel heb ik een dream jaarkaart die nog loopt tot februari 2016.
    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,
    Deze prijswijziging heeft geen gevolgen voor de huidige jaarkaarthouders. Pas bij een volgende betaalde verlenging of voor nieuwe jaarkaarthouders vanaf 1 april, gelden de nieuwe voorwaarden en prijzen. De voordelen van de jaarkaarten blijven gelijk, alleen de prijzen zijn aangepast.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie.
    Ik ga over een dag of 10 weer richting disneyland parijs dus vandaar eigenlijk mijn vraag. Ik wist niet of ik iets moest veranderen of dat het zo in orde is. Nu weet ik dat ik zonder problemen en zonder verrassingen en bijbetalingen gewoon naar Disney kan vertrekken en kan blijven genieten en gebruik maken van de voordelen die ik heb met mijn dream jaarkaart.
    groetjes Birgitte
  • Hoi Lars,
    Ik zit met mijn collega te praten over een jaarkaart.
    Hoe zit het met de prijzen voor kinderen ? Ik dacht te zien in Disney op het bord dat die anders zijn, maar kan het verder nergens vinden!
    Groetjes,
    Caroline

  • Hoi Lars,
    Ik zit met mijn collega te praten over een jaarkaart.
    Hoe zit het met de prijzen voor kinderen ? Ik dacht te zien in Disney op het bord dat die anders zijn, maar kan het verder nergens vinden!
    Groetjes,
    Caroline

    Hoi Caroline,
    Via Disney zijn de prijzen voor jaarkaarten hetzelfde voor alle bezoekers vanaf 3 jaar. Alleen losse tickets (dagkaarten of meerdaagse tickets) hebben korting voor kinderen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Op de site van DLP staat geen Francilien jaarpaspoort meer genoemd maar wel `Classic'.
    Is de Francilien vervangen door de Classic?
  • Hoi Lars,
    Op de site van DLP staat geen Francilien jaarpaspoort meer genoemd maar wel `Classic'.
    Is de Francilien vervangen door de Classic?

    Hoi Maria-Anna,

    Dat is inderdaad correct. De Francilien jaarkaart heet voortaan 'Classic'. Dit was voorheen ook al zo, maar Disney heeft de originele naam weer ingevoerd. De Classic is verder gelijk aan de oude Francilien jaarkaart. We hebben onze jaarkaartpagina aangepast: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-jaarkaarten-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel, Lars, voor de snelle reactie.
    Dus voor de juiste blokdagen van de Classic kijken we ook gewoon via de link van de Francilien?
    http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-blockdagen-francilien-nov2015-april2017.pdf
  • Dank je wel, Lars, voor de snelle reactie.
    Dus voor de juiste blokdagen van de Classic kijken we ook gewoon via de link van de Francilien?
    http://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-blockdagen-francilien-nov2015-april2017.pdf

    Graag gedaan, Maria-Anna. Het overzicht met blockdagen is inderdaad gelijk voor de Classic en Francilien jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,
    Is er al bekent of de prijs van de jaarkaarten dit jaar weer omhoog gaan?
    en weet jij misschien wanneer de nieuwe lijst met blockdagen beschikbaar komt?
    groetjes,
    esther
  • esther zei:

    hoi Lars,
    Is er al bekent of de prijs van de jaarkaarten dit jaar weer omhoog gaan?
    en weet jij misschien wanneer de nieuwe lijst met blockdagen beschikbaar komt?
    groetjes,
    esther

    Hoi Esther,

    Disney heeft nog niets bekend gemaakt of er prijswijzigingen op stapel staan voor tickets en jaarkaarten. Ik verwacht hier eind maart meer informatie over te krijgen. De huidige formulieren zijn geldig t/m 23 maart 2016.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.