Praktische vragen over uw verblijf

mei 2015 aangepast in Praktische Informatie
Wij hebben een dream jaarkaart gekocht en gaan donderdag voor het eerst 4 dagen naar disneyland.
Onze dochters zijn 3 en 1,5 jaar. Wat zijn dingen die we echt gezien moeten hebben en welke attracties juist niet omdat ze wellicht te eng zijn.
Is het erg druk deze dagen? We zitten op camping le chene gris en niet in disney hotel. Ik wou een beetje een planning maken waar we eerst heen gaan en wat er allemaal te zien is maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Tips zijn heel erg welkom!
Groetjes Inge

Reacties

  • Hoi Inge,
    ik zal proberen je wat tips te geven maar dat zijn tips vanuit mijn eigen ervaringen (en die zijn vast niet één-op-één ook op jullie kinderen van toepassing).
    - Extra Magic Hours: als Dreamjaarkaarthouder mag je al om 08:00 uur het Disneyland Park in waar een beperkt aantal attracties al open zijn. Hierdoor heb je tot 10:00 uur een "voorsprong" op mensen die een gewoon toegangskaartje kopen. Je moet er wel vroeg voor opstaan maar dit is een goede manier om alvast een paar attracties te bezoeken voor het echt druk wordt. Bovendien staan er tijdens die twee uur op verschillende plekken in het Park ook Disneyfiguren waarmee je op de foto kunt.
    - Drukte: ik zou uitgaan van gemiddelde drukte. De mei-vakantie is voor de meeste mensen al afgelopen dus ik denk niet dat het extreem druk is. Maar hou er rekening mee dat zelfs gemiddeld druk al wachttijden tot 60 minuten oplevert, dus probeer gewoon uit hoe je kinderen daar op reageren.
    - Maak gebruik van het FastPass-systeem zodat je bij een paar attracties minder lang in de rij hoeft te staan. Je moet er dan wel twee keer naar toe: de eerste keer om de FastPass te halen en daarna om de attractie echt in te gaan.
    - Hou er rekening mee dat je kinderen na een tijdje wachten bij een attractie af en toe willen rennen en spelen. Dat is iets waar wij in het begin geen rekening mee hadden gehouden en wat we in eerste instantie zonde van de tijd vonden, maar als je het een dag vol wilt houden is het handig ze die tijd af en toe te gunnen. In het Disneyland Park kun je daarvoor terecht bij de Piratenboot tussen Hakuna Matata en Pirates of the Caribbean of in de (kleine) speeltuin Pocahontas voorbij de Cowboy Cookout.
    - Persoonlijk denk ik dat voor de leeftijd van jouw kinderen je de meeste attracties in het Disneyland Park wel kunt doen. Het hangt heel erg af van hoe je kinderen zijn in het donker en in onbekende situaties. Onze dochter van nu negen vond het spookhuis (Phantom Manor) tot vorig jaar best eng, terwijl onze zoon van nu 3,5 er vorig jaar al niet weg was te slaan. Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat hij er gewoon nog niet bij stilstaat dat het "eng" bedoeld is. Zo gaat hij ook zonder problemen in Big Thunder Mountain terwijl dat bij onze dochter toch echt pas vanaf een jaar of zeven zonder problemen ging.
    - Maak waar mogelijk gebruik van de babyswitch bij attracties waar alleen jij, je partner en/of je dochter van drie ingaan. Je staat dan samen in de rij, eerst gaat één van de volwassenen (eventueel met je dochter) en daarna mag de ander, zonder eerst weer helemaal opnieuw in de rij te hoeven staan. Je moet dat aangeven als je instapt of de rij ingaat. Ter plekke krijg je dan uitgelegd hoe het bij die attractie precies werkt.
    - Hou je niet te strak vast aan welke planning dan ook. Mijn ervaring is dat een dag in Disneyland Parijs zelden loopt zoals ik vooraf gepland heb. Dingen gaan onverwacht sneller, of minder snel, iets waarvan ik zeker weet dat iedereen het leuk vindt blijkt helemaal niet in de smaak te vallen etc.
    - Hou er rekening mee dan van het ene naar het andere park lopen (zeker met een kinderwagen) al gauw 10 tot 20 minuten kost. Dat is een mooi moment voor een kort slaapje voor je kinderen.
    - Laat geen waardevolle spullen achter in je kinderwagen. Het is ons helaas al eens gebeurd dat er iets gestolen is uit een plastic tas en rugzak.
    - Vergeet je jaarkaart niet te laten zien bij het afrekenen in winkels. Die 20% korting op merchandise en 10% korting in restaurants is op die manier heel makkelijk verdiend (en dat tikt best aan)!
    Maar als allerbelangrijkste: geniet van jullie verblijf! Zeker omdat het de eerste keer is - kijk maar hoe het gaat en wat wel en niet werkt. Veel plezier!
  • Super bedankt voor de tips. We laten het de eerste dag maar even gaan moeten toch nog jaarkaart omwisselen.
    Dan gaan we zeker om 8 uur profiteren van wat we zeker willen zien.
  • Hallo!
    Wat een fijn forum is dit! Ik heb er al veel informatie uitgehaald, maar had nog een paar vraagjes. Ik hoop niet dat ik ergens overheen heb gelezen, dat het al ergens staat, in dat geval excuses!
    Ik vroeg me af hoe het eraan toe gaat bij de entree in de ochtend. Kan ik me er iets bij voorstellen zoals bij de Efteling, dat je na de kassa (we hebben mini-tickets via de Disney-site gekocht) de kaartcontrole hebt en daarna al een beetje het park inkan, totdat de attracties open gaan? Zeg maar zoals de Brink en Pardoes Promenade in de Efteling?Of gaat om 10.00 uur pas de kaartcontrole open?
    Verder ben ik benieuwd of er een handige volgorde van attracties is als je de grote drukte wilt ontlopen? Nu gaan we op 1 en 2 juni (een maandag en een dinsdag), dus ik verwacht geen reuzedrukte, maar vind het altijd wel handig om te weten.
    Ik had voor het Disneyland Park bedacht om te beginnen bij Big Thunder Mountain en vandaaruit verder te wandelen.
    Voor de Studio's dacht ik om eerst meteen fastpasses voor Ratatouille te halen en dan aan te sluiten bij Crush.
    We logeren niet in een hotel, onze dagen in Disneyland zijn onderdeel van een week Parijs, waar de een appartementje gehuurd hebben)
    Weet iemand waar ik kan vinden hoelaat de laatste (RER A) trein naar Parijs rijdt?
    Alvast superbedankt voor de hulp!
    Groetjes, Anke
  • Hoi Anke,
    - De entree is inderdaad zoals jij dat beschrijft. Je gaat eerst vanuit het treinstation door de tassencontrole. Daarna loop je door naar de ingang van het park dat je gaat bezoeken. Na de kaartcontrole kun je het Disneyland Park al in tot aan het kasteel. Vanaf daar moet je wachten tot tien uur om verder te mogen (de Extra Magic Hours zijn voor hotelbezoekers en jaarkaarthouders). Het Studios Park gaat om ongeveer half 10 open, daar zijn geen EMH dus daar gaat iedereen tegelijkertijd naar binnen. Je kunt dan in de rij gaan staan voor een attractie of een FastPass.
    - Om de grote drukte te ontlopen kun je het beste gebruik maken van de FastPass en de Single-Riders-rijen. Hou er rekening mee dat als je FastPasses gaat halen voor Ratatouille je daarna een flinke wachttijd bij Crush Coaster moet verwachten. Daar is het altijd erg druk vanwege de lage capaciteit van die attractie. Voor het Disneyland Park zou ik een FastPass halen voor Big Thunder Mountain en dan eerst naar Phantom Manor gaan. Dan heb je die "hoek" van het park al gehad. Je zou (na BTM) dan een FastPass voor Peter Pan kunnen halen en ondertussen verder via alle attracties op weg naar It's a Small World. Maar het hangt erg af van de drukte, soms valt het erg mee en hoef je niet lang te wachten.
    Voor wat betreft de tijden van RER-A: hier (http://www.ratp.fr/informer/pdf/orienter/f_horaire.php?nompdf=a_jo_sgp&loc=horaires) kun je alle treintijden bekijken. Vanaf Marne-la-Vallée gaat de laatste trein op maandag en dinsdag dus om 00:15 of 00:20, afhankelijk van welke eindbestemming je zoekt.
  • Hoi Hugo,
    ontzettend bedankt voor je snelle en volledige antwoord!
    Groeten, Anke
  • Kleine tip wat betreft de fastpasses voor Ratatouille. De castmembers vragen of er maar 1 persoon met alle tickets per gezelschap in de rij wil gaan staan. De rest word verzocht op het plein te wachten. Laat dus meteen een deel van je gezelschap in de rij gaan staan bij Crush's Coaster en laat iemand anders even die fastpasses halen, iets minder gezellig maar reuze efficiënt!
    Zorg ook dat je een beetje afwisselt met shows/parades, als je deze allemaal op 1 dag doet ben je moe gezeten. En het is juist fijn om op deze manier even pauze te kunnen nemen. Maar de shows kosten veel tijd, dus ik zou eerst proberen zoveel mogelijk attracties te doen.
    Veel plezier alvast!!
  • En? Hoe was het?
  • Het was heel erg leuk. We hebben wachtrijen van maximaal 30 minuten gedaan en dat ging best goed. Bijna alles gezien, maar we komen toch nog vaker terug. Ik dacht alleen dat de studio's ook om 8 uur open ging (EMH), maar dat is dan maar af en toe of zo? Nog 5 weken en dan gaan we op vakantie, dan pakken we nog 1 of 2 dagen mee.
  • Helaas is dat maar bij hoge uitzondering dat er EMH zijn in het Studios Park. Vorig jaar is daar wel een test mee geweest, maar het is nog niet bekend of ze terug komen.
  • Fijn om te horen dat de wachtrijen meevielen en dat jullie genoten hebben. En het vooruitzicht om nog een keertje terug te gaan: heerlijk!
    Inge84 zei:


    Het was heel erg leuk. We hebben wachtrijen van maximaal 30 minuten gedaan en dat ging best goed. Bijna alles gezien, maar we komen toch nog vaker terug. Ik dacht alleen dat de studio's ook om 8 uur open ging (EMH), maar dat is dan maar af en toe of zo? Nog 5 weken en dan gaan we op vakantie, dan pakken we nog 1 of 2 dagen mee.

  • Nog een vraagje:
    Ik zag op een app (My DLP) dat ze voor maandag 1 juni 'Affluence forte' voorspellen, oftewel nog best grote drukte. Is dit i.v.m. de eerste dag van het nieuwe seizoen? En hoe betrouwbaar is dit? Volgens diezelfde app zouden we dan beter de dinsdag (moyen) en de woensdag (faible)kunnen gaan.Hoe zit het eigenlijk met drukte doordeweeks in de parken? Ik ben gewend dat woensdag nog best een drukke dag kan zijn i.v.m. kinderen van de basisschool die woensdagmiddag vrij zijn, maar dit hoeft voor Frankrijk natuurlijk niet te gelden.
    Alvast bedankt!
  • Anke zei:


    Nog een vraagje:
    Ik zag op een app (My DLP) dat ze voor maandag 1 juni 'Affluence forte' voorspellen, oftewel nog best grote drukte. Is dit i.v.m. de eerste dag van het nieuwe seizoen? En hoe betrouwbaar is dit? Volgens diezelfde app zouden we dan beter de dinsdag (moyen) en de woensdag (faible)kunnen gaan.Hoe zit het eigenlijk met drukte doordeweeks in de parken? Ik ben gewend dat woensdag nog best een drukke dag kan zijn i.v.m. kinderen van de basisschool die woensdagmiddag vrij zijn, maar dit hoeft voor Frankrijk natuurlijk niet te gelden.
    Alvast bedankt!

    Hoi Anke,
    Op 1 juni verwachten ze inderdaad een drukkere dag in verband met de start van Frozen Summer Fun. De echte drukte begint pas vanaf de start van de schoolvakanties in Nederland (4 juli) en Frankrijk (6 juli). Op doordeweekse dagen is het minder druk dan in de weekenden (met uitzondering van schoolvakanties). Daarbij zijn de verschillen tussen de doordeweekse dagen niet groot, waarbij het begin van de week (maandag en dinsdag) rustiger is dan het einde van de week (donderdag en vrijdag). Alvast veel plezier en een goede reis!
    Groetjes,
    Lars
  • Eindelijk... na acht maanden wachten is het morgen zover!! Maar ik heb nog een paar kleine brandende vragen.
    We rijden zelf met de auto, en hopen rond 10 uur daar aan te komen. Kunnen we dan gewoon naar ons (disney)hotel gaan? Of moeten we in het park inchecken?
    Dan.. Hoe werkt baby-Switch in Disneyland paris? Want we hebben attracties waar alleen papa en mama in mogen... moeten we dan met de hele fam in de rij wachten? En we hebben attracties waar alleen onze kleinste NIET in mag... Hoe gaat dat dan!?
    En als laatste... de lastigste... Zijn er (betaalbare)restaurants, die iets kunnen maken naar wens? Niet al te lastig... maar mijn vrouw is vorige week plotseling geopereerd aan haar amandelen. We zagen al bijna alles in het water vallen... Maar het gaat inmiddels weer een beetje, alleen heeft ze best nog veel last met eten wat haar irriteert. Maar roer-ei gaat er vreemd genoeg wel heel goed in. Zijn er plekken waar je dit kunt vragen of ze dit kunnen klaarmaken? Of zijn er restaurants die dit op het menu hebben staan?
    Alvast bedankt!!!
  • Och wat fijn na zo een lange tijd wachten...
    Het inchecken in je hotel kan gewoon bij aankomst in het hotel zelf.
    Dus je kan op het moment dat jullie aankomen direct door naar je hotel..
    Vaak zijn alleen de kamers pas beschikbaar vanaf 3 uur..
    Dit maakt verder weinig uit, want u kunt u koffers afleveren, en u krijgt alles wat bij u arrangement hoort al gelijk mee..
    De baby-switch werkt volgens mij gewoon met zijn allen in de rij, en op het moment van in de rit stappen de kinderen bij de medewerker laten wachten.
    Die geeft dan aan waar de kids kunnen zitten om op hun ouders te wachten.
    Als dit niet klopt dan weet ik het ook niet..
    En wat het eten betreft, zou ik gewoon lekker buffet restaurants nemen.
    Hierbij kan je vrouw zelf uitkiezen wat ze wel en niet kan eten.
    Voor andere restaurants zijn er geloof ik wel een soort dieetpakketten, maar heb dit zelf nog nooit gebruikt dus zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat..
    Alvast heel veel plezier morgen

  • Eindelijk... na acht maanden wachten is het morgen zover!! Maar ik heb nog een paar kleine brandende vragen.
    We rijden zelf met de auto, en hopen rond 10 uur daar aan te komen. Kunnen we dan gewoon naar ons (disney)hotel gaan? Of moeten we in het park inchecken?
    Dan.. Hoe werkt baby-Switch in Disneyland paris? Want we hebben attracties waar alleen papa en mama in mogen... moeten we dan met de hele fam in de rij wachten? En we hebben attracties waar alleen onze kleinste NIET in mag... Hoe gaat dat dan!?
    En als laatste... de lastigste... Zijn er (betaalbare)restaurants, die iets kunnen maken naar wens? Niet al te lastig... maar mijn vrouw is vorige week plotseling geopereerd aan haar amandelen. We zagen al bijna alles in het water vallen... Maar het gaat inmiddels weer een beetje, alleen heeft ze best nog veel last met eten wat haar irriteert. Maar roer-ei gaat er vreemd genoeg wel heel goed in. Zijn er plekken waar je dit kunt vragen of ze dit kunnen klaarmaken? Of zijn er restaurants die dit op het menu hebben staan?
    Alvast bedankt!!!
    Hoi aspers,
    Inchecken in alle Disney hotels kan 24 uur per dag. Hier ontvang je vervolgens alle tickets en eventuele vouchers die je hebt bijgeboekt. Vervolgens kun je direct de parken in. De hotelkamer is doorgaans vanaf 15:00 uur gereed.
    Voor ouders met jonge kinderen die toch willen genieten van spectaculaire attracties is er de speciale Baby Switch service. Hierbij hoeven beide ouders slechts éénmaal in de wachtrij te staan, terwijl er altijd iemand bij de kinderen kan blijven. Bij de ingang van de attractie geef je bij een Cast Member aan dat je gebruik wilt maken van Baby Switch. De ene ouder neemt de normale wachtrij, terwijl de andere ouder met de kinderen via de uitgang naar binnen mag. Hier wachten zij vervolgens op de ouder die de normale wachtrij in is gegaan. Als deze ouder vervolgens in de attractie is geweest, neemt hij of zij de kinderen over en mag de andere ouder direct de attractie in zonder verder te wachten.
    Zoals Myriam al aangeeft is een 'all-you-can-eat' buffetrestaurant waarschijnlijk de beste keuze in jullie geval. Disney heeft daarnaast een speciale allergiegids gemaakt met uitgebreide informatie over alle restaurants die hier rekening mee kunnen houden. Download deze gids via onze Diensten-pagina (onder het kopje 'Informatie'): http://www.discoverthemagic.nl/diensten/.
    Alvast een goede reis en veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Na een jarenlange schoolstudie hebben we besloten om volgend jaar wat quality time als gezin te gaan doorbrengen in Disneyland Parijs.
    Nu ben ik op de site gaan kijken en we denken eraan om een aantal dagen in hotel Cheyenne inclusief het hotel maaltijd plus arrangement.
    Nu heb ik een aantal vragen:
    In februari sluit het park rond 19:00, betekent dit ook dat alle restaurants in het park sluiten, of sluiten alleen de attracties? (anders ben je genoodzaakt om al rond 17:00 aan te schuiven bij een buffet).
    Zijn dit soort maaltijd bonnen wel de moeite waard?
    Wat kan je s'avonds nog doen het park, om nou om 20:00 met de kinderen in een hotelkamer te zitten is ook weer zo iets
    Zijn er in deze maanden wel gewoon vuurwerkshows en parades, anders zijn de kids straks ook teleurgesteld.
    Mochten jullie nog tips hebben met betrekking tot een parkbezoek in februari dan hoor ik het graag

  • Hallo,
    Na een jarenlange schoolstudie hebben we besloten om volgend jaar wat quality time als gezin te gaan doorbrengen in Disneyland Parijs.
    Nu ben ik op de site gaan kijken en we denken eraan om een aantal dagen in hotel Cheyenne inclusief het hotel maaltijd plus arrangement.
    Nu heb ik een aantal vragen:
    In februari sluit het park rond 19:00, betekent dit ook dat alle restaurants in het park sluiten, of sluiten alleen de attracties? (anders ben je genoodzaakt om al rond 17:00 aan te schuiven bij een buffet).
    Zijn dit soort maaltijd bonnen wel de moeite waard?
    Wat kan je s'avonds nog doen het park, om nou om 20:00 met de kinderen in een hotelkamer te zitten is ook weer zo iets
    Zijn er in deze maanden wel gewoon vuurwerkshows en parades, anders zijn de kids straks ook teleurgesteld.
    Mochten jullie nog tips hebben met betrekking tot een parkbezoek in februari dan hoor ik het graag
    Hoi redlaB,
    Als het Disneyland Park om 19:00 uur sluit, dan zullen ook de restaurants in het park dicht zijn. Er zijn echter iedere avond nog voldoende andere restaurants open in Disney Village en in alle Disney hotels waar jullie gebruik van kunnen maken. Met de huidige aanbieding ontvang je bij een verblijf in Disney's Hotel Cheyenne de halfpension Standaard vouchers. Upgraden naar de Plus variant is tegen betaling mogelijk. Hiermee is het tevens mogelijk in te dineren in Disney Village en de hotels. Met de maaltijdopties bespaart u tot 15% op de prijs in de restaurants zelf en ontvangt u een gratis 'pause gourmande' (tussendoortje) per persoon, per dag. Bekijk een overzicht van alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/.
    De dagelijkse avondshow met vuurwerk 'Disney Dreams!' is nog t/m september dagelijks te zien. De show zal ook daarna nog te zien zijn, maar de frequentie kan door Disney worden aangepast. De exacte invulling is nog niet bekend gemaakt. Voor februari is het entertainmentprogramma nog onbekend, maar de verwachting is dat 'Disney Dreams!' gewoon te zien zal zijn tijdens parksluiting. Daarnaast is er iedere dag de grote parade te zien in het Disneyland Park. Er is geen speciaal seizoen in die maand, maar al het reguliere entertainment blijft dagelijks te zien, zoals hier vermeld: http://www.discoverthemagic.nl/entertainment/.
    Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
    Groetjes,
    Lars
  • Heel slecht van mij, als oud-moderator op een ander forum dingen verkeerd plaatsen.
    Ik zie bij het plus arrangement in cafe Mickey "maaltijd met Disney figuren" staan, zijn hier dan nog extra kosten aan verbonden of is het na aanschaf van deze optie een kwestie van reserveren bij cafe Mickey's ?
    Toevallig viert onze jongste dan zijn verjaardag in disneyland, zou super zijn als daar ook een feest met disneyfiguren bij zit..

  • Heel slecht van mij, als oud-moderator op een ander forum dingen verkeerd plaatsen.
    Ik zie bij het plus arrangement in cafe Mickey "maaltijd met Disney figuren" staan, zijn hier dan nog extra kosten aan verbonden of is het na aanschaf van deze optie een kwestie van reserveren bij cafe Mickey's ?
    Toevallig viert onze jongste dan zijn verjaardag in disneyland, zou super zijn als daar ook een feest met disneyfiguren bij zit..
    Hoi redlaB,
    Geen probleem! Ik verplaats de berichten naar het juiste topic ;-)
    Met de maaltijdoptie Plus hoef je inderdaad enkel bij Café Mickey te reserveren. Het eten en de Disney figuren zijn inbegrepen. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden, los van de extra drank die je eventueel besteld. Café Mickey is erg populair, dus ik adviseer je om tijdig te reserveren via de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50. Er kan voor deze locatie tevens een verjaardagstaart besteld worden waarbij de Disney figuren en medewerkers aan tafel komen zingen. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/.
    De huidige aanbieding met gratis halfpension in de Disney hotels is nog 3 weken beschikbaar: http://bit.ly/1G7LoAy.
    Groetjes,
    Lars
  • Thnx! Nog een vraag.
    Lang geleden had je als ontbijt voucher een continental breakfast ( broodje, croissant en een warme drank), ben bang dat de kids hier niet genoeg aan hebben. Welke keuzes heb je bij het ontbijt, is dit gewoon iets standaards of moet je bij het minste of geringste al de portemonnee trekken.

  • Thnx! Nog een vraag.
    Lang geleden had je als ontbijt voucher een continental breakfast ( broodje, croissant en een warme drank), ben bang dat de kids hier niet genoeg aan hebben. Welke keuzes heb je bij het ontbijt, is dit gewoon iets standaards of moet je bij het minste of geringste al de portemonnee trekken.
    Hoi redlaB,
    Graag gedaan! Het ontbijt in alle Disney hotels (met uitzondering van Disney's Davy Crockett Ranch) is een all-you-can-eat buffet. Je kunt dus zoveel nemen als je zelf wilt, er zit geen limiet aan. Bij Disney's Hotel Cheyenne is het ontbijt standaard inbegrepen.
    Groetjes,
    Lars
  • WoW..... Met eitjes en worstjes en bacon..... En uiteraard alle ontbijtgranen van kellogs????

  • WoW..... Met eitjes en worstjes en bacon..... En uiteraard alle ontbijtgranen van kellogs????
    Hoi redlaB,
    Niet alle Disney hotels serveren hetzelfde ontbijtbuffet. De eitjes, worstjes, bacon en dergelijke zijn alleen verkrijgbaar bij een verblijf in Disney's Hotel New York en het Disneyland Hotel. De 2-sterren hotels (zoals Disney's Hotel Cheyenne) serveren een standaard ontbijt zonder warme gerechten.
    Groetjes,
    Lars
  • Misschien ben ik heel lastig, maar wat is standaard ontbijt?ontbijtgranen en broodjes neem ik aan dan, is ook helemaal oké hoor

  • Misschien ben ik heel lastig, maar wat is standaard ontbijt?ontbijtgranen en broodjes neem ik aan dan, is ook helemaal oké hoor
    Bezoekers van DiscoverTheMagic.nl zijn nooit lastig, redlaB ;-) Inderdaad, een standaard ontbijt zijn diverse soorten broodjes, beleg, fruit en ontbijtgranen.
    Groetjes,
    Lars
  • Las ik de menukaarten bekijk van een aantal restaurants die het mealplan Plus aanbieden, dan zie ik staan:
    "Mealplan plus option" dat je uit een voor-, hoofd en nagerecht kan kiezen en dan staat er weer onder "Drink not included"
    Bij een mealplan plus heb je toch altijd een drankje (non-alcoholisch) bij je eten, of toch niet"?
    Kan je trouwens op een dag zo vaak je wilt van het ene naar het andere park hoppen...

  • Las ik de menukaarten bekijk van een aantal restaurants die het mealplan Plus aanbieden, dan zie ik staan:
    "Mealplan plus option" dat je uit een voor-, hoofd en nagerecht kan kiezen en dan staat er weer onder "Drink not included"
    Bij een mealplan plus heb je toch altijd een drankje (non-alcoholisch) bij je eten, of toch niet"?
    Kan je trouwens op een dag zo vaak je wilt van het ene naar het andere park hoppen...
    Hoi redlaB,
    Bij ieder menu zit één frisdrank gratis inbegrepen. Ze bedoelen hier dat andere drankjes (alcoholisch) of extra drankjes niet zijn inbegrepen. Hier dien je apart voor te betalen tijdens het afrekenen bij het restaurant.
    De tickets die je ontvangt bij een compleet arrangement zijn altijd zogenaamde hopper-tickets, waarmee je onbeperkt van het ene naar het andere park mag gaan. Alleen dagkaarten met de vermelding '1 park' kunnen maar voor één park naar keuze worden gebruikt.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.